wtorek, 11 października 2016

Nowy blog! *-*


Mam dla Was wspaniałe nowiny! :D Razem z już dobrze Wam znanym Kitsune stworzyliśmy nowy blog! Crazy, isn't it? xD

Pewnie zastanawiacie się, co na nim znajdziecie ^^ Otóż to, co wszyscy Otaku bardzo dobrze znają i kochają- mangi! A w szczególności nasze odjechane w kosmos recenzje ;D

Serdecznie Was zapraszam do przeczytania naszej pierwszej, wspólnej recenzji od tego tytułu praktycznie wszystko się zaczęło, czyli wspaniałego "Labiryntu Uczuć" Kou Yonedy! <3

Adres bloga: *KLIK*

PS Blog jest jeszcze w czasie ciągłych remontów poprawek, dlatego proszę o wyrozumiałość oraz liczę na Waszą pomoc! :D Pamiętam, jak przy wielkiej renowacji "My Yaoi Passion" chętnie pomagaliście mi udoskonalić jego wygląd, więc jeśli ktoś będzie miał jakąś sugestię, może śmiało pisać do mnie lub Kitsune :)


Joleen :*

10 komentarzy:

  1. Czeka.....CO?!
    A co z tym blogiem?!
    SeSenapi nic nie piszesz , nie odpisujesz i lekko się zmartwilam T3T
    Aż zagrań w Mystic Messenger ( I Polecam tą gre XD)

    Pozdrawiam ciepło
    Tsuga Suga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. T-Tsuga-chan! >.< *rzuca się na szyję*

      Przepraszam ;-; Przepraszam Was wszystkich, ale studia... studia są takie trudne! ;___; Cały swój wolny, bezcenny czas poświęcam głównie na porządkowaniu notatek, zamawianiu nowych podręczników, prowadzeniu nowego bloga razem z liskiem oraz podrywaniu mojego ukochanego wykładowcy-CO?! J-Ja nic nie mówiłam! >///-///< (ale z niego ciacho *q* tylko nie mówcie Akashiemu-sama! ;D)

      Odpowiadając na Twoje pytanie, z blogiem wszystko w porządku :) (gorzej ze mną... xd)

      Musiałam trochę bardziej niż zwykle zainteresować się swoim życiem prywatnym, ale to nie znaczy, że Was opuszczam czy przestanę pisać (to przecież "my passion"! xD).
      Od wczoraj siedzę nad tościkiem, więc postaram się Wam go wrzucić jeszcze w tym tygodniu c: (bo akurat mam podobny nastrój do Erenka z przyszłego rozdziału xd)

      Co do komentów, oczywiście odpiszę na wszystkie i będę dalej poprawiać stare pościki ;p

      Tulę mocno, życzę powodzenia w szkole i ciepłej herbatki z cukrem! (^-^)/


      Joleen :*

      Usuń
  2. Ale będziesz jeszcze pisać na tym blogu, prawda?
    Proszę, powiedz,że tak i nie łam mi serca :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będę :D W najbliższym czasie nie mam zamiaru niczego usuwać ani się żegnać.

      Więc możesz uspokoić swoje kokoro i odetchnąć z ulgą ;D

      Pozdrawiam~! ;*


      Joleen :*

      Usuń
  3. Ktoś tu jednak żyje! Ooo… i upiekł tościka *^*
    Notatki, wykładowca? No ładnie Joleen-senpai, no ładnie :D
    Myślisz, że poradzisz sobie z dwoma blogami? Bo ja mam taką nadzieję! Trzymam za ciebie kciuki na studiach!

    Wegi

    OdpowiedzUsuń
  4. "Żyje" to trochę za dużo powiedziane/napisane... xd

    Z tym tościkiem... musicie się jeszcze trochę wstrzymać :C Topię się w ciągle przybywających zadaniach domowych i zaliczeniach, ale weekend mam wolny, więc możecie przygotowywać keczupik albo dżemik ;)

    Ale! Nie myślcie sobie, że się opieprzałam! :D W listopadzie planuję zrobić coś nad czym myślałam już baaardzo długo, tylko nie było weny i odpowiedniej okazji. Nie chcę zdradzać za wiele, ale powiem, że ma to związek z codziennym wstawianiem postów oraz grami ^^ Hehe... (możecie próbować wypytać Kitsusia o szczegóły, ale jeśli puści parę z ust, to wyrwę mu ten puszysty ogon *muahahah*)

    Czy poradzę sobie z dwoma blogami? Ja już teraz ledwo ogarniam przy jednym! ;___;
    A tak na serio, drugi blog jest wspólny, więc praca jest podzielona i o wiele lżejsza :)

    Dziękuję~ ;* Bardzo mi się przyda odrobina wsparcia ♡ Pozdrawiam cieplutko! ^-^


    Joleen :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może… trwasz? :'D

      Ja poproszę keczupik. Jestem tak ciekawa co się wydarzy dalej… Nie wiem jak inni, ale ja wytrwam do weekendu. Przekup liska, to pomoże Ci w zadaniach domowych ^-^

      Joleen i opieprzanie się? To się nie łącz… czekaj, czekaj. Dobra, ja nic nie mówię :D
      Czyżby recenzje gier? Albo opis jednej? Co ta królowa wymyśliła? O nie, puszysty lisi ogonek proszę zostawić w spokoju ;-; Jak chcesz go ukarać, to schowaj/ zabierz mu herbatę! ;'D

      Tamten blog to strzał w dziesiątkę *^* Mam wiarygodne opinie o mangach.

      Też pozdrawiam i przesyłam cieplutki kocyk! ;*

      Wegi

      Usuń
  5. Joleen, gdzie jesteś? Tęsknimy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytankoooo... Napiszesz cos Tendou x Ushiwaka? Prooszeeeeeeee *.*

    OdpowiedzUsuń