czwartek, 31 grudnia 2015

Joleen... Reżyserem! :D

Szczęśliwego Nowego Roku!!



Witajcie, moje Słodziaki! <3

Specjalny prezent z okazji Nowego Roku! W ubiegłe wakacje bawiłam się trochę pewnym programem komputerowym i stworzyłam kilka filmików z postaciami z anime Kuroko no Basuke. Znalazłam trochę czasu jesienią i je nieco podrasowałam, a teraz pragnę przedstawić Wam moje dzieła ;D

Mam nadzieję, że jak obejrzycie te filmiki, to rok 2016 przywitacie z szerokim uśmiechem! ^^



Fabuła filmiku: Kuroko jest zakochany po uszy w Kagamim, tylko... dlaczego on tego nie widzi?! 



 

Fabuła filmiku: Kagami jedzie do Ameryki i wspomina czas spędzony z Himuro, gdy byli dziećmi. W tym czasie Kuroko tęskni za swoim chłopakiem oraz rozpamiętuje ich ostatnie pożegnanie...




Fabuła filmiku: Drużyna Seirin wybrała się na obóz, Momoi chwali się swoimi arbuzami, a ojciec Riko udaje Banderasa ;_; (nie ręczę za Wasz stan psychiczny po tym filmiku xD) 




Z okazji urodzin dla mojego króla ^-^



Tak dla przypomnienia ♥


AkaFuri is love~! AkaFuri is life~! <3



Joleen :*

6 komentarzy:

  1. Joleen-sama... Twoje filmiki wygrywają życie xD
    Czwarty według mnie jest najlepszy... To pewnie dlatego, że widziałam tam Shin-chana ;-; No, i oczywiście Aomine xD
    Cóż... KagaKuro zawsze spoko, mam namiary na przeboską świąteczną komedię z tym parringiem, jak coś, ktoś... xD ^^

    Nah, wszyscy mnie ostatnio zaskakują... Zuziak, Ty... Nawet sama siebie zaskoczyłam, bo bez żadnych umiejętności i znajomości odnośnie tego, jak się gra na instrumentach wykminiłam cały utwór na fortepian i umiem go zagrać x'D <3

    Muszę przyznać, że oglądając nie mogłam opanować uśmiechu, który cisnął mi się na usta... ;p :D
    No, w każdym razie wyciągnęłaś mnie tym ze stanu głębokiej rozpaczy po obejrzeniu ukochanego filmu :') <3

    Huuh, nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci szalonego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku... Ogólnie, wszystkiego, co najlepsze ^^
    Tylko uważaj na siebie, hm? ;)

    Trzymaj się cieplutko i pozdrawiaj Akashi'ego! xD :D ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ho ho~ Julcia pierwsza? Szacun! XD

      *szatański śmiech* Joleen taka zabawna... Haha... Zrobienie cracków było na mojej liście "do zrobienia przed śmiercią", więc gdy tylko w czasie wolnym dorwałam się do mojego laptopa, zaczęłam tworzyć te dzieła xd (najlepsze jest to, że YT nie załadował mi jednego filmiku ;-; WHY?!?!)

      No taaak, Aravaena szaleje za Shin-chanem! ;P Zakochana para-A nie. Moment. To przecież Stalowy jest Twoim wybrańcem, nie mam racji? ^^

      Miło mi to czytać ;) Chciałam się ze wszystkimi tym podzielić, no bo czemu nie sprawić innym radości i szerokiego uśmiechu (pedofila) na twarzy? :D

      Trochę późno odpisuję, ale i tak ślicznie dziękuję za życzonka! ;** Nie martw się, żadnych "rozweselaczy" mi nie trzeba! ;)

      Przesyłam całusy i pozdrawiam~ :**


      Joleen :*

      Usuń
  2. Ah~ Powitałam Nowy Rok w cudowny sposób ^^ Nasza Joleen-san jest wszechstronnie uzdolniona :D
    Nie mogłam przestać się szczerzyć do monitora i powiem ci, że ja i mój stan psychiczny czujemy się wyśmienicie \(^.^)/ Więcej... Ja chcę więcej!!
    I teraz (już chyba po raz trzeci) życzę ci szczęśliwego Nowego Roku!! Akashi'emu i Kouki'emu też!!
    Pozdrawiam, Sayori :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się cieszę! :') Miło jest wiedzieć, że mogłam poprawić Ci humorek! :D Przywitanie 2016 z bananem na twarzy... potrzeba czegoś więcej? ^^

      Oj, przestań! *macha ręką lekko zarumieniona* Schlebiasz mi, kochana! ;D

      Byłoby więcej, gdyby nie zły YouTube... -,-

      Dziękuuuuję! Ja Tobie również (ponownie ;D) życzę spełnienia marzeń w nowym roku! ^^ Kou-chan i Akashi-sama też dziękują i serdecznie pozdrawiają! (^.^)/ (natomiast Mayu-chan się obraził xd)


      Joleen :*

      Usuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku! :D
    Wszystkie filmik są genialne, ale czwarty wygrywa wszystko xD Ten z AkaFuri też jest super~! :D ^^
    Oglądając je prawie cały czas szczerzyłam się do ekranu :D Humor od razu mi się poprawił i deprecha z powodu powrotu do szkoły przeszła ^^
    Jeszcze raz szczęśliwego Nowego Roku i żeby wszystkie Twoje marzenia dotyczące matury, kierunków studiów i inne (również te dotyczące yaoi ^^ ;) ) się spełniły! C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Czwarty powiadasz? ;) Moim ulubionym z tych wszystkich jest filmik z KagaKuro <3 Uważam, że piosenka "Obsessed" idealnie pasuje do Kuroko! XD

      Ooooch <3 Cieszę się bardzo i łączę w bólu, droga koleżanko z biol-chemu! ;)

      Dziękuję! ;* Życzę Tobie wytrwałości do maja, mało stresów i również spełnienia wszelkich marzeń w 2016 roku! :)


      Joleen :*

      Usuń