niedziela, 11 października 2015

Ich liebe mein Liebster! ♥


Postanowiłam stworzyć jeszcze jedną zakładkę z moimi nominacjami.
Jeżeli w przyszłości znajdą się osóbki, które będą chciały zobaczyć moje odpowiedzi lub przypomnieć mi o odpowiedziach na swoje pytanka związane z "Liebster Award", to znajdziecie je właśnie na tej skromnej stronce! ^^

Jeszcze raz, serdecznie dziękuję moim czytnikom za nominacje! Jesteście kochani! ;*
 
*****


Pytania od Kill-chan:


1. Wolisz mięso czy warzywa?
Warzywa. Dodam, że nie jem mięsa wcale.
Tofu.
To nie warzywo, Akashi-sama...
To JA tutaj jestem absolutem, więc bez gadania.
...

2. Jaka rzecz jest po twojej lewej stronie?
Akashi-sama ^^
Joleen-sama <3

3. Uwielbiasz deszcz?
KOCHAM!!! <3 Najlepszy środek na wenę ;)
Nie bardzo... 

4. Czego nienawidzisz? 
Wielu rzeczy, ale najbardziej szkoły -,-
Kiedy Chihiro gapi się na Joleen i wymusza spacery "na osobności"...
Akashi-sama mój kochany zazdrośnik <3
<3

5. Jaki kolor opisywałby ciebie?
Róż! ^_^
Czerwień... Trzeba tłumaczyć?

6. Ile serii anime/mangi masz za sobą?
Nigdy nie liczyłam... ale na pewno powyżej stu *lans* ^^
Czasem oglądam z Joleen, ale wolę dobrą książkę.
Od kiedy mangi to książki?
Może light novel?
Mayu-chan, do budy!

7. Oglądasz Blowka? 
A czo to? o_O
...

8. Co teraz robisz?
Odpisuję na pytania...? ;P
Przyglądam się mojej ukochanej. Jej długim palcom na czarnej klawiaturze, długim, ciemnym rzęsom, wargom, które zaraz ucałuję...
A-Akashi-sama! *//.//* 
Mission completed ^^

9. Pisanie to twoje hobby czy zbicie czasu?
Hobby. Pasja. Życie.
Nie piszę. Tylko czasami listy do mojej matki. 
Akashi-sama traktuje listy jako pamiętnik. Jest niesamowity!! <3

10. Jakie masz przezwisko?
Zachowam to w sekrecie! Trochę tajemniczości ludzie! ;D
Akashicchi, Aka-chin, Sei, Sei-chan.

11. Czytasz moje opowiadania?
Udało mi się przeczytać jedynie one-shot z Akashim-sama...
To strata czasu. Lepiej zrobić coś bardziej pożytecznego...
Akashi-sama...! :O Jak możesz! Śpisz dziś z Kou-chan'em! *wychodzi z trzaskiem drzwi*
No pięknie...

***

Pytania od Sary:


1. Oglądasz anime?
Muszę odpowiadać na tak rażąco oczywiste pytanie…? xD

2. Jak wspominasz te wakacje?
„Niczym najlepszy sen…” ^^ Były naprawdę wspaniałe. Dodałam dużo postów na blogu, zorganizowałam konkursik, poznałam parę wspaniałych osób (również doliczam w to grono moich stałych komentatorów ;D) i odpoczęłam sobie od szarej, niesprawiedliwej rzeczywistości szkolnej.

3. Twoje hobby?
Pisanie, oglądanie anime/seriali/filmów, czytanie mang/fanfików (głównie o tematyce yaoi), słuchanie muzyki i granie w gry.

4. Pomysły na bloga przychodzą ci łatwo czy raczej trudno?
Niemożliwie łatwo! xD Codziennie wpadam na kolejne pomysły związane z blogiem czy powieściami! Tylko kiedy znaleźć czas żeby to wszystko napisać? ;_;

5. Ile masz lat?
W lipcu skończyłam osiemnaście ^^ Pełnoletnia Joleen… Hah! Sama jeszcze nie mogę w to uwierzyć! ;D

6. Ulubione święto?
Boże Narodzenie <3

7. Co lubisz jeść najbardziej?
Gołąbki mojej mamy! ^^ (oczywiście bezmięsne)

8. Znienawidzony przedmiot?
Jeden? Mam ich mnóstwo! x,D
Ale najbardziej nie cierpię chemii i historii... -,-

9. Ulubione zwierzę?
No nie…! Znowu takie ciężkie pytanie! ;_; 
*westchnienie* Skoro muszę, to obstawiam psy (bo sama posiadam jednego czworonoga w domu) ;)

10. Miałaś/eś kiedyś chłopaka/dziewczynę?
Męża mam! Leży pod moją różową kołdrą i wita mnie swoim promiennym uśmiechem po każdym powrocie z piekła szkoły! ^^

11. Wymarzona praca?
Siedzenie w przytulnym domku i liczenie moich autorskich książek na regale! XD (Ah! Żeby życie było takie piękne! ;D)

***

Pytania od Aravaeny:


1. Jaka jest Twoja największa pasja?
Pisarstwo (ostatnio pokochałam też jazdę autem! *-* To też się liczy, prawda? ;D).

2. Co uważasz za swoje największe dzieło?
(Za moje największe dzieło uważam film o Akashim-sama, który opublikuję już niedługo na YouTube, ale ciii! Nic nie było! ^-^) Co do opublikowanych dzieł na blogu... Nie wiem! xD Wszystkie moje opowiadania mi się podobają! (przecież nie wstawiałabym ich, gdybym nie włożyła w nie tyle pracy i uczuć!) No ale… Pozwól, że się zastanowię… Najbardziej uwielbiam „Lost in the Darkness” pod względem fabuły, a z krótkometrażowych opowiadań, to chyba „Dark Knight”, „Drunk in love” i „Sweet Destiny”.

3. Jaka jest Twoja ulubiona postać z anime/filmu?
Oczywista oczywistość! ;D Akashi Seijūrō z anime „Kuroko no Basuke”! ;D Żeby nie było za nudno, to dodam także, iż ubóstwiam postać o nazwie Jim Moriarty z serialu „Sherlock” (są ze mną jacyś fani Jim'a??? *^*).

4. Ulubiona książka?
No tu już nie jest za łatwo… (czemu nie zapytałaś o mangę?! ;_; Byłoby prościej!)
Na ten moment sądzę, że „Po Słowiczej Podłodze” Lian'a Hearn'a jest moją ulubioną książką ^^
 

5. Co uważasz za najważniejsze w ludziach, których poznajesz?
Szczerość.

6. Jakbyś opisała/opisał się w trzech słowach?
BADASS
Nie no ogar-gar! xD
Trzy słowa?- Artystka, romantyczka, otaku.
 

7. Co sprawiło, że zaczęła się Twoja przygoda z prowadzeniem bloga?
Chciałam podzielić się z ludźmi moją pasją wypocinami, które pisałam w zeszycie i sprawdzić czy w ogóle nadaję się do pisania czegokolwiek xD

8. Jaką dyscyplinę sportu preferujesz?
Bieganie, pływanie, koszykówka (KnB górą! ;D) i hokej. Wszystko po równo ;p

9. Jak jest cytat, który uważasz za najważniejszy dla Ciebie?
Na myśl przychodzą mi dwa:

I kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały wszechświat sprzyja potajemnie twojemu pragnieniu.
~Paulo Coelho

 W miłości jest tyle cierpienia, ile szczęścia.
~Dante Alighieri

Ostatnio spodobało mi się też powiedzonko Takano-sana z anime Sekaiichi Hatsukoi:

„Bezwartościowi ludzie zostają bezwartościowymi, bez względu na to, czego się podejmą.”

Takusiu, ty mój geniuszu x,D

10. Gdyby istniała możliwość osiągnięcia mistrzostwa w jednej dziedzinie, co byłoby Twoim wyborem?
Pisarstwo!

1 komentarz:

  1. Wieeeeem, wiem... Odpowiadałaś już daaawno, nawet chyba zajrzałam, ale...
    Ugh, nie bij, Joleen-sama...! xD

    Moja Mistrzyni nie je mięsa...? No to high-five! Wegetarianie, łączmy się! xD ;D
    Bezmięsne gołąbki mamy? - No to bosko, też piąteczka ;p Aczkolwiek ja chyba jeszcze bardziej kocjam spaghetti -^°^- <3
    E-ech... Powinnam zacząć zwracać się do Ciebie "Proszę Pani", Joleen-sama? o_o xD ;p
    Boże Narodzenie górą! -^°^-
    Jazda samochodem, powiadasz? Zgooodzę się z tym, zgodzę ;D (Sama też miałam okazję trochę pojeździć -^°^-)
    Oo, czyli lubimy te same sporty ;D Ja, co prawda, może jakoś nie szczególnie przepadam za bieganiem, ale pływam od 10 lat, a w kosza gram od trzech ^^
    Pisarstwo, mówisz? Mamy chyba to samo marzenie xD Aczkolwiek ja się jeszcze rozglądam~ ;p

    Cóż, powiedzmy, że... Po wczorajszej rozmowie wróciłam trochę do świata żywych xD ;)
    Jestem pozytywnie nastawiona ^^
    Dopóki nie zasnę (xD), postaram się odświeżyć sobie coś-nie-coś i skomentować kilka wpisów... ;D
    Także ten, no... Miłego dzionka, Joleen! -^°^-

    OdpowiedzUsuń