poniedziałek, 12 października 2015

The Traitor

Opowiadanie yaoi- Fushimi Saruhiko x Yata Misaki






- Saruhiko! Zobacz! Wiśnie zakwitły!- uśmiechnięty, rudowłosy chłopak wskazał palcem na drzewo wiśni niedaleko naszego gimnazjum. Całe było ustrojone bladoróżowymi kwiatami o słodkim zapachu.
- To prawda... To nasz ostatni rok szkoły, Misaki.- powiedziałem z westchnieniem podchodząc do przyjaciela wpatrującego się z zachwytem w roślinę.
- Przecież idziemy razem do liceum, prawda?- nasze spojrzenia się skrzyżowały. Z moich ust nie wydobyło się żadne słowo, a następnie zacisnąłem je w cienką linię, na co Yata odwrócił się do mnie przodem.
- Saruhiko... Ty chyba nie...?!- chłopak patrzył na mnie z niedowierzaniem i przestrachem w brązowych oczach.
- Mam już dość, Misaki. To nie jest moje życie... To w ogóle nie jest życie.- zaśmiałem się cierpko. Czułem narastający ból w mojej lewej piersi. Wszystko się spieprzyło. Nie mam już po co się starać...- zwróciłem się w stronę szarego budynku ze schowanymi w kieszeniach spodni, zaciśniętymi pięściami.
- O czym ty mówisz?!- Misaki podbiegł do mnie oraz złapał gwałtownie za ramię, po czym położył swoje drobne dłonie na moich barkach, abym na niego spojrzał.
- Przecież obiecaliśmy... Obiecaliśmy sobie, że pójdziemy do tego samego liceum i-! D-Dlaczego masz taką minę...?


Miałem dość łez, udręki, którą znosiłem co dzień, samopoczucia godnego samobójcy...
Topiłem się w nieskończonym oceanie, pełnym własnych nieszczęść, błędów, zawodów...
Jedynie ty, Misaki, potrafiłeś mnie z niego wyciągnąć, choćby na krótką chwilę.
Niestety, to mi już nie wystarczało...

***

- Fushimi-san! Proszę nie spać na zebraniu!- upomina mnie jakiś podwładny z Niebieskich.
- Hai, hai...- mruczę i przeciągam się na niewygodnym krześle. Ile godzin można mendzić? Ludzie...- myślę z przekąsem oraz spoglądam na cycatą blondynkę omawiającą kolejny plan działania na przyszły tydzień. Ziewam oraz powoli wstaję od stolika.
- Idę do toalety!- kłamię z fałszywym uśmiechem. Wszyscy zebrani odprowadzają mnie zazdrosnym wzrokiem aż pod same drzwi.
- Fushimi! Jeżeli po raz kolejny zwiejesz...!- słyszę groźbę kobiety przed wyjściem z sali.
- Nie zwieję.- odpowiadam jeszcze w tej samej sekundzie. Zamykam za sobą drzwi i przechodzę się korytarzem. Beznadzieja... Może i odnalazłem swój nowy cel życiowy, odskocznię od wiecznie panującej melancholii, jednak... ciągle czegoś mi brakuje. Homra- nie, Niebiescy- nie... Czemu czuję, że cały czas coś ważnego mi umyka?- opieram się łokciami o balustradę przy otwartych na oścież oknach i zaczynam wdychać świeże, wiosenne powietrze. Nienawidzę tej pory roku...
Po chwili odpoczynku, już mam zebrać się do powrotu, gdy nagle dostaję czymś niewielkim w plecy. Zdawało mi się?- wtedy znowu czuję ból. Tym razem z tyłu głowy.
- Co do-?!- kieruję wzrok na trawnik posesji, w której się znajduję. Moim oczom ukazuje się postać młodego chłopaka ukrytego w krzakach bzu. Spod ciemnej czapki, nasuniętej na oczy, po bokach wystają kosmyki rudych włosów. Nieznajomy ma ubraną o wiele za dużą, jasną bluzę i czarne spodenki do kolan. W okół jego bioder przepasany ma bordowy sweter, a w dłoni trzyma deskorolkę.
- Mi-saki?- dziwię się mrugając kilkakrotnie. Rudowłosy pokazuje mi na migi żebym zszedł na dół. Z niepewnością, ale też zainteresowaniem postanawiam zobaczyć swojego dawnego przyjaciela. Zszedłem z gracją po metalowych schodach ewakuacyjnych z wymalowanym od ucha do ucha uśmiechem na twarzy.
- Czemu zawdzięczam tą niespodziewaną wizytę, Mi~sa~ki~?- wypowiadam imię Yaty w najbardziej znienawidzony przez niego sposób.
- Saru... Kazałem przestać ci mówić mi po imieniu!- krzyczy na mnie. Nic się nie zmieniłeś...- myślę lustrując go wzrokiem z góry na dół.
- Skoro już jesteśmy przy temacie imion... Misaki, przypomnij mi, z której części, z imienia czy nazwiska pochodzi to przezwisko, którym mnie tak często nazywasz?- pytam, a mój uśmiech się rozszerza. Chłopak rumieni się zawstydzony i przez dłuższą chwilę nie odpowiada.
- Mam powtórzyć pytanie, Misaki? Nie zrozumiałeś czegoś?- mrużę oczy wpatrując się w rudowłosego.
- Zamknij jadaczkę, Saru!! Doskonale wiem, o co ci chodzi...!- woła wkurzony. Nigdy nie znudzi mi się to rozkoszne droczenie...- myślę, gdy w pewnym momencie słyszę głosy za sobą. Podchodzę do Misakiego szybkim krokiem, zasłaniam mu usta dłonią i chowam za krzaki. Członek Homry spogląda na mnie ze wściekłością w brązowy oczach. Trzymając go w pewnym uścisku oraz pokazuję mu, aby zachowywał się ciszej, przysuwając wskazujący palec do ust.
- Nie możesz zachowywać się tak głośno. Na górze odbywa się rada... Tsk. Chodź.- łapię Yatę za nadgarstek i ciągnę za sobą w bezpieczne miejsce bez kamer, podsłuchów oraz niepotrzebnych gapiów. Naprawdę, jak on się tutaj znalazł bez złapania przy okazji?
- Puść...!- warczy próbując mi się wyrwać, a ja oplatam jego nadgarstek mocniej.


Pozwól mi...
Chcę poczuć twoją nagą skórę...
Poczuć twoje ciepło...
Łączący nas wyblakły, czerwony kolor...


- Saru!!- po chwili puszczam Misakiego wolno. Oboje stoimy pod starym mostem, naprzeciw siebie.
- Więc? Co cię do mnie sprowadza?- pytam wprost krzyżując ręce na piersi i ukradkiem zerkając na zegarek. Blondi mnie zabije...- wzdycham cicho.
- Chcę pojedynku!- odpowiada podciągając rękawy jasnej bluzy do łokci.
- Słucham...?- marszczę brwi, a następnie wybucham śmiechem.
- C-Co cię tak bawi?!- krzyczy łapiąc za kołnierz mojej koszuli.
- Jesteś obłędny, Misaki...- nie mogę powstrzymać rozbawienia.
- Ile razy mam ci przypominać...? Nie mów mi po imieniu!- warczy szarpiąc za materiał. Przyglądam się jego gładkim rysom, ciemnym rzęsom oplatającym duże, migdałowe oczy oraz kuszącym wargom.
- Nee, Misaki... Zawrzyjmy umowę. Jeżeli wygrasz pojedynek, przestanę mówić ci po imieniu...
- A-A jeśli przegram...?- pyta niepewnie.
- Heeh? Z góry zakładasz porażkę?
- Nie pierdol! Mam pojęcie, że nie zrobisz tego za nic w zamian, zdrajco!


Tak...
W swoich oczach widzisz mnie właśnie w ten sposób...
Jako parszywego zdrajcę i oszusta.
Nic więcej.
Choć sam jestem sobie winien...
Dlaczego czuję złość?


- Jeśli wygram... spędzisz ze mną noc.- proponuję dotykając dłonią miękkiego, ciepłego policzka.
- Łapy precz!- odtrąca moją rękę i spogląda mi prosto w oczy z rosnącym gniewem.
- Nigdy się na to nie zgodzę!
- W takim razie... Jeżeli wygrasz, przeproszę Mikoto-san i wrócę do Homry.- wyraz jego twarzy ulega całkowitej zmianie. Jest w istnym szoku. Przez parę minut milczy jedynie patrząc na mnie spode łba.
- ...da.- mruczy spuszczając wzrok.
- Co mówiłeś, Misaki?
- Zgoda! Przygotuj się na porażkę!- woła i jednocześnie wskakuje na swoją deskorolkę.
- Nie mogę się doczekać...

***

- Saru! Co ty wyprawiasz?!- krzyczy rudowłosy, gdy składam łapczywe pocałunki na jego smakowitej szyi.
- O co chodzi? Przecież wygrałem. Spędzę noc z moim słodki i niewinnym Misakim.- oznajmiam wpatrując się w przestraszone ślepia chłopaka.
- Chyba sobie...!- podnosi się i odsuwa na skraj łóżka.
- Nie, Misaki. Ja wcale nie żartuję.- odpowiadam przysuwając się do niego na nowo. Delikatnie głaszczę rude kosmyki.
- Jesteś homo?- zadaje mi niespodziewane pytanie z pewnym obrzydzeniem i niedowierzaniem w głosie.
- Tsk... Jesteś taki niewtajemniczony czy po prostu głupi?- mówię zerkając na niego z politowaniem.
- Oy!!- warczy, a ja popycham Miskiego na poduszki.
- Umawialiśmy się już wcześniej. Co z mojej wcześniejszej wypowiedzi było dla ciebie niezrozumiałe?- pytam delektując się tak rzadkim widokiem.
- Uważałem to za żart! Żart!! Nie wiedziałem, że zaciągniesz mnie przy najbliższej okazji do jakiegoś obskurnego motelu!- Yata awanturuje się dalej.
- Aż tak trudno uwierzyć, że jesteś atrakcyjny?- pytam rozwiązując supeł na jego biodrach.
- Oy...
- A może fakt, że to właśnie mnie pociągasz w ten sposób tak cię zadziwił?- unoszę wzrok na rudowłosego, którego twarz oblewa się krwawym rumieńcem.
- Bingo~!- wsuwam palce pod biały sweter towarzysza.
- Saru-!! A-Ah-!- jęczy, gdy muskam jego delikatny sutek opuszkami palców.
- Nie miałem pojęcia, że masz taki śliczny głos...- mówię z uśmiechem na ustach.
- Za-Zamknij się...! Nnn-!
-... i jesteś taki wrażliwy.- dokańczam lekko za niego ściskając.
- Sa-Saru! Dość...!- woła próbując się podnieść na drżących łokciach.
- Nie rozśmieszaj mnie. To dopiero początek...- spoglądam w błyszczące, brązowe oczy. Po chwili udaje mi się pozbyć górnej partii ubrań chłopaka. Moim oczom ukazuje się apetyczny, lekko umięśniony tors z dwoma zaróżowionymi  punktami. Zaczynam na nim składać pojedyncze pocałunki. Jeden na szyi, jeden na obojczyku, znamieniu Homry, sutku i brzuchu. Słyszę zduszone jęki, czuję pod wargami drżące z podniecenia, młode ciało.
- Hello heaven...- wsuwam palec za wystającą gumę od czarnych bokserek. Misaki się wzdryga, a mój uśmiech rozszerza.
- Nie pozwalaj sob-!- całuję rozwarte usta rudowłosego, a następnie wsuwam do nich swój język. Wzdycham cicho, eksploatując nieznane mi dotąd bramy raju.


Zapamiętaj ich smak, bo już nigdy nie nadarzy się taka okazja...

- S-Saru...  

Pragnę zjeść go w całości i zatrzymać tylko dla siebie...


- Misaki...- otwieram rozporek chłopaka i powoli zsuwam spodnie z bioder członka Homry. Napotykam się jednak z przeszkodą. Czuję silny oraz stanowczy uścisk na nadgarstku. Spoglądam na Yatę z lekko zmarszczonymi brwiami.
- Nie wybaczę ci, jeśli to zrobisz.- ostrzega z płomieniami w migdałowych oczach. Wpatruję się w młodego buntownika, doszukując odpowiedzi na dręczące mnie obawy i zapytania.

Wiem o tym.
Wiem, że powinienem przestać, a jednak...
Nie potrafię oprzeć się pokusie.


W tym momencie złączam jego nadgarstki i przytrzymuję mu je nad głową. Następnie ściągam spodnie do końca.
- Saru!!- woła zdenerwowany Misaki, gdy dotykam go bezpośrednio dłonią. Następnie słyszę słodkie jęki Yaty, głośne bicie własnego serca i szum krwi w uszach. Całuję z namiętnością usta mojego dawnego przyjaciela.


Tak... Tak! To jest to, czego mi tak brakowało...!- zdaję sobie sprawę.


- Misaki...- szepczę przyglądając się, jak łzy gromadzą się w jego oczach. Rudowłosy odchyla głowę tył, zagryza dolną wargę oraz przysłania oczy przedramieniem. Po krótkiej chwili dochodzi z niemym krzykiem mojego imienia. Moją dłoń otacza ciepło oraz uczucie zmęczenia i satysfakcji. Puszczam jego nadgarstki wolno.


Nareszcie wiem, czego mi trzeba...!

- Misaki...

Dlaczego wcześniej o tym nie pomyślałem?!


- Ja...- kiedy podnoszę na niego wzrok, widzę gniew oraz gorzkie łzy spływające po policzkach i drżącej brodzie.

Straciłem wszystko.


Misaki wymierza mi siarczysty policzek.


Co zrobiłem nie tak?


- Nienawidzę cię!!- krzyczy zabierając swoje rzeczy i wychodząc z głośnym trzaskiem drzwi.

Zdrajca. Oszust. Nikczemnik.


Wybucham histerycznym śmiechem i wbijam palce w lewą pierś, gdzie widnieje zadrapane znamię oraz... kompletna pustka. Zaciskam szczelnie swoje powieki i spuszczam głowę w dół.

Wina nie obejdzie się bez kary...


***

Gdy spojrzałem na Yatę, zobaczyłem jego zatroskany wzrok oraz smutny wyraz twarzy. Położyłem mu dłonie na rękach i zdjąłem je z moich ramion.
- Żegnaj, Misaki.- wyszeptałem czując uścisk w gardle. Powstrzymałem zbierające się w oczach łzy i zostawiłem rudowłosego samego, pośród wirujących dookoła niego kwiatów wiśni.

 Nigdy nie zobaczę twojego uśmiechu,
nigdy nie zaznam wewnętrznego spokoju,
bo już nigdy nie będzie Ciebie
w moim życiu...
  


Fushimi, the Traitor.



*****

Ohayo~!


Chcieliście one-shot? Tak? Proszę bardzo! ;D

Od obejrzenia anime "K" jestem zwolenniczką pairingu SaruMi i nie kryję się z tym (tak właściwie to się z tym teraz "odkrywam" x'D)! Gorąco polecam anime oraz film "K: Missing Kings", który mnie zainspirował i dał mentalnego kopa do pisania ;)

PS. Widzieliście już pierwsze odcinki drugiego sezonu o nazwie "K: Return of Kings"? *-* Może znowu najdzie mnie wena na napisanie one-shot'a/kolejnej części po obejrzeniu? ;D Chcielibyście? ^-^


Joleen :*

16 komentarzy:

  1. Pisze drugi komentarz . Pierwszy umarł (*)

    DOBRY SEEEEENPAAAI ヽ(´▽`)
    JAK tam dzień ? :3
    Nie oglądałam tego anime i obejrze jak..... Będę miała! Internet w domku (*) (っ˘̩╭╮˘̩)っ

    Joleen-Senpai-Smutne opowiadania ON (ಥ_ಥ)

    ,,myślę z przekąsem oraz spoglądam na cycatą blondynkę omawiającą kolejny plan działania na przyszły tydzień." Fajne musiał .Mieć widoki hehehe (/・ω・)/

    Czego mu brakuje!? ARBUZÓW! !!ლ(๏‿๏ ◝ლ)

    (WRACAM Do koma z lotosika )

    MASZ TAKIEGO AKASHIEGO ? MAAAMOOO (▰˘︹˘▰) KUUP MII! !

    Miłego dnia/nocy życzee <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [*] Spoczywaj w pokoju...

      Witaj, Tsugami-chan! ^^

      U mnie? Porządki i odrabianie zaległych zadań xd A u Ciebie?

      Myślę, że Fushimiemu arbuzy też już nie wystarczą... ;-/ Potrzebny jest raczej... ogromny przytulas pełen miłości! ;D i dodatkowa porcja cukru! ^-^ To zawsze pomaga! ;)

      Dziękuję i również życzę miłej nocki/dzionka! ;D


      Joleen :*

      Usuń
  2. Świetny one-shot, powiem nawet, że najlepszy z wszystkich Twoich, a dla mnie osobiście jeden z lepszych jakiekolwiek czytałam. Oby więcej takich! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. D-Dziękuję! *//.//*

      Cieszę się niezmiernie, że tak uważasz! ^-^


      Joleen :*

      Usuń
  3. Sorki, że przez taki długi czas nie napisałam do tego komentarza, ale ja po prostu nie wiedziałam jak to skomentować :P

    Nie chodzi mi o to, że to było takie "zue, okrapne i tak dalej" (błędy specjalnie :P) po prostu nie oglądałam anime ani nie czytałam mangi, a nie chciałam działać na zasadzie "Nie znam się to się wypowiem" xD

    Według mnie było takie cudowne! *.* Jednocześnie takie smutne ;_; Po prostu perfekcyjne :P Płakusiałam na końcu, zraniłaś me uczucia! *beczy jak małe dziecko* Napewno zachęciłaś mnie do obejrzenia tego tytułu (żebym ja miała jeszcze na to czas i energię) :P

    To tyle z mojej strony, wiem, że krótko, ale nie mam zwyczajnie siły na cokolwiek -.- 8 godzin w szkole po prostu zabrały mi całą energię (jak wampir normalnie 0.o).

    Więc pozdrawiam i przytulam cieplutko ^^
    ~Nekosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybaczam :* Sama wiem najlepiej, co oznacza dłuuuga nieobecność, prawda? ;)

      Zauważyłam, że większość prawdopodobnie nie śledzi tego pięknego anime *westchnienie* No cóż... bywa! ;D

      Moja Nekosia się popłakała? Sukces! :D To znaczy...! Nie w tym sensie! XD Po prostu ten one-shot miał taki być! (na dodatek pogoda za oknem dodaje mu uroku ^^) Nie zawsze życie jest taki dobre i wszędzie same tęcze, z których cukier pada (what? XD)! Poza tym, obecnie nie mam nastroju na słodkie one-shot'y -,- Wińcie głupią szkołę...

      Dziękuję! <3 Odsyłam pozdrowienia i odwzajemniam uściski! ;)


      Joleen :*

      Usuń
  4. Super świetny one-shot. *-*
    Nigdy nie oglądałam tego anime, ale Twoje opowiadanie Joleen-san mnie do tego całkowicie przekonało. ^^ A na kolejne części / one-shot'a zawsze będę czekała. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooch~ jak miło! <3 Dziękuję, Alex-san!

      Co do anime, to naprawdę polecam obejrzeć w wolnej chwili (zwłaszcza dla pairingu SaruMi! ;D)!

      Pozdrawiam i powodzenia życzę na chemii oraz biologii! ;)


      Joleen :*

      Usuń
  5. *wychyla sie zza drzwi* przepraszam chcialabym zapytac, czy akashi to twoja tulpa? *szybko znow chowa sie za drzwi z rumiencem na twarzy z zawstydzenia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, a czymże jest ta "tulpa"?- myślę podczas jazdy autobusem ze szkoły *po małym research'u* Aaa... już rozumiem xd

      Wróćmy do pytania. Moja droga, nie wiem w jakim sensie chciałaś zadałaś mi to pytanie, ale odpowiem następująco: na razie nie wykryto u mnie żadnej choroby psychicznej czy rozdwojenia jaźni. Piszę o Akashim-sama dla przyjemności i zabawy. Ponadto jest on moją ulubioną postacią i śpię obok niego (a tak naprawdę to obok jego podobizny) co noc. Jednak to niestety nie zalicza się do miana tulpy -,-


      Joleen :*

      Usuń
  6. Gomen nasaaaaaaaaaaaaaaaaaa....*3 godziny później*...aaaaaaaaaaaaaai :<< Ja wiem, że ja jestem zła, okropna, że jedna z najgorszych :<<< Bij, tnij, duś, naślij Akashiego, niech odpokutuję!!!
    Aż mi przykro, że nie przeczytałam tego wcześniej :c

    Jak mówiłaś mi o tym shocie myślałam, że będzie z happy endem #loveeverywhere itd. A tu nie! A tu mały szok! I wielka radocha Zuzi!!!! Jestem fanką sad endów, co niektórzy już wiedzą ;p Jak dla mnie boskie zakończenie *-* To znaczy trochę smutne... Trochę bardzo... Biedny Yata :,c Ale mi się bardzo podoba ^o^
    Ogólną opinię mogę podsumować następująco: Joleen, moja droga, jak zwykle... No normalnie już nie wiem jak mam urozmaicać moje komentarze... Ale inaczej nie mogę, jest to po prostu świene!!! :D

    Cóż mogę jeszcze rzec... Chyba tylko pozostaje mi życzyć weny i obiecać poprawę! c: Życzę teź miłego popołudnia ^^

    ~Zuzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łaaa trzy bite godziny...! Zuziaku, musisz mieć mocny głosik! ;D

      Spokojnie, nie uduszę, nie potnę ani nie pobiję, a już zwłaszcza nie zabiję! XD (wielki powrót rymowanek ;p). Co do Akashiego-sama, to on również za bardzo Cię lubi żeby zrobić ci krzywdę ^^ (wiesz dobrze dlaczego ;D)

      Taaa... Taki był zamysł w okresie wakacyjnym (dobre czasy ^^). Gdy powróciłam jednak do tego one-shota w październiku... Wszystko się zmieniło (głównie przez mój szkolny humorek -,-).

      Nawet jednym słowem, a domyślę się czy Ci się spodobało! ;D no i jak zawsze, pięknie dziękuję mój Zuziaczku! ;**

      Pozdrawiam Cię cieplutko w ten jesienny wieczór, znad zeszytu od niemieckiego i wysyłam buziaki! ;) ;*


      Joleen :*

      Usuń
  7. Witam :)
    Ogólbie rzecz biorąc uwielbiam twoje opowiadania a kiedy zobaczylam one-shot o tym parringu bylam wniebowzieta
    Ostatnio oogladnęłam to anime i ten parrib od razu stal sie moim ulubionym ❤
    Jak zawsze nie zawiooogladnę0na twoim dziele
    Chcialam zapytac czy bedziesz jeszcze kiedys pisac cos o tym parringu?
    Z góry arigato ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry~! ^^

      Bardzo mi miło to czytać. Dziękuję bardzo za słodkości! ^-^

      Czy będę jeszcze pisała o SaruMi? Z pewnością! ;D Nie wiem jeszcze dokładnie kiedy i co to będzie, ale... czas pokaże ;) (na razie próbuję skończyć kolejny rozdział Lost'a xD)


      Joleen :*

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo
      Juz nie mogę się doczekac kolejnych rozdziałów i one-shotow ^.^

      Usuń
  8. Gdzie Lost?!?!?!??!?! ;-; zapłaczę się tutaj

    OdpowiedzUsuń