sobota, 16 stycznia 2016

Rysowanki cz. 2 + Najlepszego, Julka! ^^

Konbanwa, moje Słodziaki~! śpicie? ;P



Szesnasty stycznia to bardzo ważna data! Dlaczego?- Bo od dzisiaj zaczynam ferie zimowe! :D Weno, anime, tony mang yaoi, słodki czasie, zadania domowe, przygotowania do próbnej matury z biologii, dodatkowe lekcje jazdy, nauka, jeszcze raz nauka, krew, pot i łzy podczas remontu przybywajcie!

No i nie zapominajmy o najważniejszym... Wszystkiego Najlepszego Aravaena (Julcia)! ^-^ Życzę Ci zdrówka (przede wszystkim!), szczęścia, wiecznego banana na twarzy xD może lepiej nie..., dużo Stalowego i Roy'a, mało stresów w szkole, samych sukcesów i spełnienia najskrytszych marzeń! ;** tak, wiem, nie umiem składać życzeń... pogódźcie się z tym ;p

Nie wiem czy pamiętacie, ale razem z Aravaeną w zeszłym roku (heeh... rocznica? ;D) zrobiłyśmy Wam niespodziankę i wspólnie wstawiłyśmy posty z naszymi rysunkami. Czemu nie zrobić tego ponownie? ;)

***

Kochany Saru... wybacz ;-; Spieprzyłam, wiem... Ale chociaż oczy są niezłe xd
Rysunek ma już dobre trzy lata. Joleen nie umiała wtedy za dobrze rysować xD wybaczcie jej Po prostu za bardzo się rozmarzył o Misakim! x'D

Anime: K
Postać: Fushimi Saruhiko



Moja ukochana i jedyna... <3 Inori jest jedną z moich ulubionych, żeńskich charakterów w anime. Uwielbiam ją. Uwielbiam jej głos, włosy, zachowanie... Jest świetna ^-^ Na zawsze pozostanę wierną fanką zespołu EGOIST <3

Anime: Guilty Crown
Postać: Inori Yuzuriha



Chyba nie trzeba przedstawiać tej parki ^-^ nie patrzcie na dłoń Hikaru pliz ;_; Nie macie pojęcia, jakie były reakcje moich znajomych i rodziny na widok tego niewinnego rysuneczka xD *ekhem*

Anime: Ouran High School Host Club
Postacie: Hikaru i Kaoru Hitachiin


Możecie nie kojarzyć...
Lata temu byłam oczarowania pewnym anime o... zombie xD Wyczuwałam tam niezły pairing ShitoxChika ;-J kij z tym, że wymieniali się między sobą częściami ciała *q*


Anime: Zombie Loan
Postać: Chika Akatsuki



 Prace z ostatnich dwóch tygodni ^-^ *dumna* 




Mikaaaaa~!! *Q* Kocham tego wampirka! Mam na niego taką fazę, że jeden rysunek, to było za mało xD Co myślicie? Który lepszy? ^^


Anime: Owari no Seraph
Postać: Mikaela Hyakuya

***

To już niestety wszystko co mam na ten moment do zaoferowania ;P Z czasem, kolejne prace będą się pojawiały może znowu za rok? Co Ty na to, Julcia? ;D Nowa tradycja? i zapełniały wolną przestrzeń w następnych postach. Na razie jednak chcę skupić się na nauce oraz zaległych opowiadaniach...

Kończę i pędzę do Julki oglądać jej dzieła! ^^

PS. Chyba przydałaby mi się lepsza zakładka z rysunkami... popracuję nad nią ;)

(2) PS. Nowa zakładka gotowa! :D Podziwiajcie~! KLIK


Joleen :*

9 komentarzy:

  1. Wooooo-aaaaahh ;-;
    Booooskie <3 *-*
    Wszystko tak bardzo boskie <3

    Kyaaa, życzenia to taka miła sprawa (_-^*^-_)
    Dziękuuuuuję (_-^*^-_)

    Dooobra, szczerze, jest na tyle przecudnie, że ciężko mi się wysłowić '-' Ale postaram się! :D

    Nah, to zacznę od swojego wspaniałego CapsLock'a...
    GEEZ, JOLEEN-SAMA, TWOJE RYSUNKI RZĄDZĄ ŚWIATEM <3 (_-^*^-_)
    Bardzo - bardzo bardzo - podoba mi się Chika ^^ Ma takie cudne paczałki *-* ^^
    Pierwsza wersja Mikaeli również skradła sobie wyjątkowe miejsce w moim serduszku ^^
    Nie omieszkam dodać, że jest podobny do Slaine'a Troyarda z Aldnoah.Zero, które zresztą bardzo polecam (nie tak jak Fullmetal Alchemist, oczywiście xD):D
    Inori też wyszła Ci prześlicznie <3 :D

    Nie wspominając, oczywiście, o tym, że wszystkie rysunki masz przecudne i przewspaniałe ^^ *~*

    Rajciuuuuuu, jakie to wszystko jest śliczne '-'
    Ale tak serio-serio, Twoje prace, życzonka, cały post... Boskie <3 :D

    I w ogóle, Joleen '-'
    "Stalowego i Roy'a" '-'
    Omg, najlepsze życzenia ever XDDD Są przezarąbiście genialne <3 :D ;p
    I naprawdę :D

    Hmm, nowa tradycja, mówisz? Czemu nie? :D ^^
    Ja tam jestem w każdym razie za, a cała ekipa jest ze mną! (_-^*^-_)

    "D-dzieła"...? (n='-'=n) Ch-chyba nie są aż tak...Dobre? '-'
    Ale dziękuję, dziękuję, dziękuję!!! :D
    Arigatou gozaimasu! ^^

    Iiiii.... Dgajkghrghiwrhfb ;-;
    Jakie to przesłodkie '-'
    Jak ja dawno nie miałam kontaktu z określeniem "Julcia" w takiej ilości '-' :D ^^

    Szczerze mówiąc, naprawdę nie wiem, co jeszcze dodać (n'-'n)
    Ale na pewno jeszcze raz powtórzę - wszystko jest przebosko-boskie i meeega urocze ^^ :D
    Cóż, chyba nie będę się już więcej zapętlać, ale powtórzyłabym to jeszcze z tysiąc razy... (_-^*^-_) Hahah xD
    W takim razie, życzę Ci również yaoistycznych ferii, Kochana, pełnych nowiutkich, świeżutkich i cieplutkich rozdziałów ^^ No, i masy czasu na masę mang i jeszcze większą masę anime ;p xD :D

    Trzymaj się cieplutko i jeszcze raz - naprawdę dziękuję za wszystko :D ^^
    Jak tylko wszystko mi się trochę uspokoi (w sensie, jak odeśpię i się już trochę ogarnę xD) to usiądę sobie z kocykiem i kakałkiem do Twoich pisemnych arcydziełek ^*^ :D
    Dobranocki, Joleen-sa... Dżoluś. Dobranoc Dżoluś (_-^*^-_)xD

    PS. Przeboska playlista <3333 (tak jak wszystko, ale to już chyba mówiłam...? xD ;p) ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *//-//* blush too hard >.<

      Jeeezu xD Im dalej czytam ten koment, tym większy banan na mojej twarzy i rumieniec na policzkach. Jeszcze Akashi-sama pomyśli, że go zdradzam! XD (Mika~)

      Tak sobie pomyślałam, że kiedyś rysowałam znacznie gorzej niż teraz xd (kilkuletnia przerwa i wyszło mi o wiele bardziej przyzwoicie niż wcześniej O.o to jakieś żarty?)

      Oczywiście, że dzieła! :D Bardzo mi się spodobały! ^^ <3 (Edek jako laska rządzi *q*)

      Dziękuję serdecznie za nadmiar tych słodkości i życzonka związane z feriami :*

      Błagam... Tylko nie Dżoluś! :<

      Tobie życzę powodzonka w szkółce, wolnego czasu na rysowanie i pisanie oraz smacznego kakałka :3 ;D

      PS. Dziękuję! ^-^ To moje ukochane piosenki, przy których wena mi powraca <3


      Joleen :*

      Usuń
  2. Bryyy

    Na początku mojej wypowiedzi.. PRZEPRASZAM ZA NIE KOMENTOWANIE D:
    Nie komentowała Kagakuro boo nie LUBIE tego paringu..nie wiedziałam CO NAPISAC D: ( Tak samo bym zrobiła z ERURI ;-; ) PROSZE O WYBACZENIE D:

    Ale wracając do posta ...
    Śliczne rysunki oczywiscie Inori *O*Mam takie same zdanie o Inori i o Egoist jak Ty Joleen-sama ^-^ Dla mnie Anime ma zajebistą muzyke ..Najbardziej pokochałam ,,Euterpe " ( CZY JAK TO SIE TAM PISZE XD ),a jaka sie twoja ulubiona Piosenka ,muzyka z tego Animcia ? *O*

    MIka?! MIKA-CHAAAN *O* ! Jak ja go nazywam ,,MILKA-CHAN " XD. Ten wampirek jest Strasznie uroczy. Taki ,,OOO" *O*. Milka-chan to taka Yuno xD I ten moment kiedy Mila-chan ratuje Yuu-chana w 2 sezonie *O* Takie soł romantik D:

    I...
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGOO Aravaena ^-^ Zdrowia,szczęscia i nowych paringów B))

    M-Masz F-Ferie ?! D: ja z 2 tygodnie ( UMRE ) . Ja chcem Ferie D: .

    Wena do Mep'ów mi uciekła * Patrzy ja ucieka * Ni mam pomysłu D: Wena mnie nie lubi D: WHY D: ?!

    UWAGA ! UWAGA ! Zadam bardzo częste pytanie ,, KIEDY Lotosik Toscik ?! D: lub Akafuri D: moje serduszko Yaoisistowskie ( Istnieje takie słowo ? XD) Cierpi D: "

    Miłego DNIA ^-^ i Ferii i nauki ^-^ . Dasz rade ! DASZ RADE ! KIM JESTES ?! XD
    Wysyłam Wene , ciepło i kocyki ^-^ Kocyki potrzeba ,bo mróz idzie zimny jak Holender D:

    Pozdrawiam ciepło
    Idzie Tsuga Suga przez las szuka grzybów ,a tym Yaoi xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubisz KagaKuro? :( No nic nie szkodzi... Ale bardziej chodzi mi o opinię na temat one-shot'a niż pairingu. Poza tym, kilka osóbek udało mi się nawrócić dzięki moim opowiadaniom! ;D

      Też uwielbiam "Euterpe" ^-^ Zwłaszcza ten długi i piękny remix *q* <3 Polecam też "Planetes" i "Ghost of a smile".

      Lost będzie po AkaFuri i one-shot'ach. Cierpliwości. Zostało mi MidoTaka dla Żony i AkaFuri ;)

      Dziękuuuję baaardzo! ;D Powodzonka w szkole~! Pozdrawiam ciepło! ;*


      Joleen :*

      Usuń
  3. Konbanwaaaa!

    Joleeeeeen! ;-; Nie dołuj ludzi TT.TT :c! Ja teeeeż już chcę ferieeeeheheheeee :'ccc Tetsu! Przytul! *tuli ~ jak dobrze mieć własne tulidełko-pocieszadełko ^-^*

    No, ale trzymam kciuki za wszystkie rzeczy do zrobienia w ferie! ^-^ i czekam na jakieś shootyyy ^-^
    Uświadomiłam sobie coś... Minął już rok!!! ROK! Calutki rok od Teach mi Heichou! ;O A tak niedawno czytałam sobie to na bioli... Hehe xd dlaczego ja nie mogłam mieć takiego nauczyciela?! Zazdro Eren ;c

    Jaakie słodkie życzonka! ^-^ i że ty niby nie umiesz ich składać? ;o

    Spieprzyłaś Fushimi'ego? Nope.... Nope, nope, nope, nope...!  Zważając na fakt iż sama napisałaś o swoich zdolnościach ;D! Załamałabyś się gdybym ci pokazała swoje stare prace :') Poza tym podobają mi się jego uśmieszek i najbardziej paczadełka, hihi ^-^

    Ooo, Inori wyszła ci przeurocza! ^//.//^!  Sło-dzia-śna! ^-^ Oczka ma jak dwa kryształki! ;O =^°^=

    O gooosh <3333 Ouran <3! Parka tak bardzo boska ♡.♡ Reakcję już sobie wyobrażam xD Eeh x,D Co do łapki, mam jedną wskazówkę, jeśli chcesz :D jak rysujesz dłoń to spróbuj:
    a) wzorować się idealnie na swojej
    b) *prostrze wyjście* zbuduj dłoń z brył ^-^ Wtedy nie ma opcji, że coś będzie za chude, albo za grube, krzywe czy cokolwiek innego :D!

    Przechodzimy do Chiki. Rysunek naprawdę cudowny! :D Jeden z moich faworytów u ciebie! <3 Ale zaniepokoiła mnie wiadomość o wymianie częściami ciała ;-; oni byli zombie tak? XD Chyba nawet nie chcę wiedzieć :') nevermind ;P next please!

    *werble*

    A oto i...  Boski Mikaaaa! <3 Oba są super, ale wygrywa dla mnie ten z kiełkami! Cudnyyymi kiełkami i ty dobrze wiesz, że one są cudne!!! ^#^ I nie dyskutuj z córą, bo ma rację! (Hihi xD)

    Czekam na więcej prac! Jak nie na blogu to chociaż prywatnie??? Wiesz, że lubię twoje rysuneczki, nieee? ^-^ I tak wiem, że mi się nie oprzesz, muahahaha >:D  aah, to moje hobby :')

    Lecę obczaić nową zakładeczkę ^-^! Tym czasem trzymaj się cieplusio! :D No i ogółem udanych ferii ^^! *tuli razem z Kurokosiem*  Do następnego! ^°^

    ~Zuziak <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohayo~! ^^

      Że niby ja sadystką? Kiedy? ;-J No może trochę ;p Ale Zuziaku, będziesz miała jeszcze dużo ferii przed sobą! A to są moje ostatnie, więc daj mi się nacieszyć! :') Nigdy więcej liceum! <3

      Pamiętam, jak pisałaś ten komentarz! XD Chyba jako pierwsza i to z rana! ;D

      Fushimi ma szansę?! *-* Argatou~! :)

      *//-//* Inori-chan... słyszałaś?! :D Dziękujemy! <3

      Dobra porada od eksperta zawsze mile widziana ;)

      Serio?! XD Co do wymiany częściami ciał... Oni wymieniali się nadgarstkami! X'D Bez skojarzeń!!

      Oj, córa... Nie podskakuj mamusi! :p xD Ale nie zaprzeczę ;) Mikuś wyszedł... przyzwoicie. Jestem z obu bardzo zadowolona *duma wzrasta*

      Naprawdę? Dobrze wiedzieć... ;P Na razie odstawiam ołówki. Następny w kolejce jest Akashi-sama na dużym formacie, ale... musi jeszcze poczekać xd

      Dziękuuuuję kochana! ;* *tuli córę i odsuwa Kuroko na bok* Pozdrawiam cieplusio~ <3


      Joleen :*

      Usuń
  4. Konbanwa~!

    Rysunki są śliczne *-*

    Wszystkie postacie mają przepiękne oczka *-* U mnie paczadła wychodzą jak ziemniaki(Sasha byłaby dumna xD), więc ich nie lubię rysować xD

    Inori wyszła Ci przesłodka! C:

    Parka z Ouran genialna <3 Co do porady dotyczącej rysowania ręki/rąk zgodzę się z Zuchii-san. Sama często wzoruję się na swojej łapce jak rysuję i w miare to idzie ;) Reakcje rodziny sobie wyobrażam xD

    Chika ma super włosy :) To wymienianie się częściami ciała uruchomiło biol-chemowe spaczenia xD

    Mika!! <3<3 Uwielbiam Mike! Oba rysunki są śliczne *q*

    Idę oglądać nową zakładkę ^^

    Pozdrawiam cieplusio i herbatkowo ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Alex-san! :D

      Rozpływam się~ (tak od razu?! Na samym wstępie?! XD)

      Oczki są dla mnie zawsze punktem kluczowym! *-* Nie przesadzaj! ;p Mam przypomnieć, kto wygrał konkursik? ;)

      Hmm... Mówisz? :) Na pewno spróbuję! ;D

      Błagam... tylko nie biol-chem ;-; Już nie mogę patrzeć na te brzydkie podręczniki...

      Ja też! :D *high 5* Mika jest genialny! *q* Dlatego też moje uwielbienie przelałam na papier ;)

      Dziękuję za opinię i pozdrowienia! ^^ Ja również przesyłam ciepłe pozdrowienia oraz życzę powodzenia~! ;D


      Joleen :*

      Usuń
    2. Nie przesadzam ;p W moim konkursowym rysunku było tylko jedno oczko, które w dodatku było zamknięte :D xp

      Ten profil niszczy życie ;-; Ja swoje podręczniki specjalnie chowam x'D

      Dziękuję i wzajemnie powodzenia~! ^^

      Usuń