niedziela, 7 lutego 2016

⚝ The Ghost of Christmas Future ⚝

Merry Christmas, my dear Seijūrō

Opowiadanie świąteczne- Akashi Seijūrō x Furihata Kōki



Autorka zdjęcia: Rowally



Znajduję się w pokoju Seijuurou. Jest on taki sam, jak ostatnim razem, gdy widziałem się z absolutem. Rozglądam się po dobrze mi znanym pomieszczeniu. Mój wzrok skupia się na królewskim łożu z baldachimem i jedwabistą pościelą w odcieniu cappuccino. Uwielbiam ten mebel... A może to właśnie bycie w pobliżu Seijuurou sprawia mi takie poczucie bezpieczeństwa i ciepła...?- Nagle zauważam, jak czerwonowłosy mężczyzna porusza się oraz obejmuje ręką znajomego bruneta...
- To przecież ja!- wołam i podchodzę szybkim krokiem do zakochanej dwójki. Wyciągam dłoń w kierunku smacznie śpiącego szatyna.
- Nie! Stój!- Shiori łapie mnie w ostatniej chwili za nadgarstek.
- Pod żadnym pozorem nie możesz siebie dotknąć! Inaczej zostaniesz tu uwięziony już na zawsze!- ostrzega mnie duch. Wzdrygam się na samą myśl o wieczności spędzonej z dala od Seijuurou. Powoli kiwam głową i opuszczam swoją rękę, która opada wzdłuż mojego ciała. Spoglądam ukradkiem w stronę mężczyzn.
- Jesteśmy...
- W przyszłości.- dopowiada zjawa.
- Dlaczego?- spoglądam na kobietę stojącą przy mnie.
- Musisz zobaczyć, co stanie się po twoim wyjściu z tego domu. To jest... alternatywne zakończenie.- Shiori patrzy na budzącego się ze snu syna. Akashi wyciąga się na łóżku i przeciera znużone powieki. Następnie zerka na elektroniczny budzik stojący na etażerce obok posłania oraz pochyla się nad śpiącym szatynem.
- Kouki... Musisz już wstawać. Inaczej nie zdążysz dojechać z powrotem do Tokio.- mówi i składa delikatny pocałunek na policzku brązowookiego.
- Nnn... Jeszcze pięć minut...- mruczy brunet i wtula głowę w miękką poduszkę. Absolut uśmiecha się delikatnie.
- W takim razie pójdę-
- Ani mi się waż!- mężczyzna chwyta go za łokieć, przyciąga do siebie i całuje chłopaka prosto w usta. Czerwonooki wplątuje swoje długie palce w brązowe włosy ukochanego oraz odwzajemnia słodką pieszczotę. Nie mogę powstrzymać rumieńców. Zerkam na Shiori, która przypatruje się z zainteresowaniem całej scenie. To przecież matka Seijuurou! Jak możesz być taki bezwstydny, Furihata Kouki?! To jest zbyt...! A co jeśli-?!
- Nie martw się. Nie podglądam was, kiedy razem jesteście.- uprzedza moje wątpliwości duch. Wzdycham z ulgą. Kamień z serca! Na samą myśl, że matka Akashiego obserwuje, jak sypiam z Sei'em... przechodzą mnie dreszcze.
- Tylko czasami.- dodaje kobieta z zadziornym uśmiechem na twarzy.
- Akashi-san...!- zwracam się do widma, które cicho chichocze.
- Przepraszam, to tylko taki żarcik!- zapewnia szatynka i puszcza do mnie oko.
- Już teraz wiem, po kim Sei odziedziczył to specyficzne poczucie humoru...- mruczę pod nosem.
- Specyficzne?- dziwi się zjawa.
- Sei uwielbia się ze mną droczyć...- wyjaśniam z westchnieniem.
- Bo jesteś przesłodki, Kouki! To chyba dobrze!- czuję ciepło na policzkach.
- Ah! Wybacz... Nazwałam cię po imieniu.- zauważa w pewnej chwili kobieta.
- Nie, proszę! Może pani zwracać się do mnie po imieniu!
- Tylko, jeśli ty również będziesz tak robił. Jak chcesz, możesz zwracać się do mnie "mamo"!- matka Seijuurou uśmiecha się do mnie przyjaźnie.
- E-Eh... Dziękuję, ale... N-Na razie spasuję. Trochę dziwnie bym się czuł i...
- Nie ma w tym nic dziwnego, mój drogi. Jesteś dla Seijuurou, jak i dla mnie, bardzo ważny! Przecież uratowałeś mojego syna!
- Nie myślę, żebym go urat-
- Muszę się zbierać...- nagle słyszę swój własny głos kilka metrów dalej. Spoglądam na zakochaną parę. Brązowooki wstaje niechętnie z łóżka i kieruje się do łazienki. Akashi odprowadza go wzrokiem, a następnie kładzie się na plecy oraz patrzy przez chwilę w biały sufit. Z jego twarzy ani na krótką chwilę nie znika pogodny uśmiech. Sei... naprawdę wygląda na szczęśliwego. Jest zupełnie inny niż w przeszłości...- myślę przygryzając lekko dolną wargę. Może Shiroi-san ma rację... Ale to nie jest tylko moja zasługa! Pokolenie Cudów, drużyna Rakuzan, Winter Cup... Akashi nie zmienił się tylko dzięki mnie. Prawdę powiedziawszy...
Po raz pierwszy umówiłem się z Sei'em na wiosnę, w drugiej klasie liceum. Pamiętam, że wciąż drżałem, jak liść na jesiennym wietrze na widok absoluta. Wydawał się taki przerażający i bezduszny, ale potem... zaczęliśmy normalnie ze sobą rozmawiać i udało mi się poznać prawdziwe oblicze Akashiego Seijuurou. Był bardzo uprzejmy, miły i... oczarował mnie. Poczułem się taki wyjątkowy w jego towarzystwie. Gdy tylko nasze spojrzenia się odnajdywały, moje serce łomotało w piersi. Nie mogłem powstrzymać gorących rumieńców na policzkach ani drżenia zarówno głosu, jak i całego ciała...  Po przyjęciu urodzinowym Kuroko wymieniliśmy się numerami i zaczęliśmy do siebie pisać. Codziennie. Z radością oczekiwałem od niego kolejnych wiadomości. Przy każdej okazji, kiedy Seijuurou był w Tokio, spotykaliśmy się na kawę czy spacer. Po pewnym czasie, Akashi wyznał mi swoje prawdziwe uczucia i zaprosił na moją pierwszą randkę w życiu. Byłem w kompletnym szoku. Ja- zwykły Furihata Kouki i on- istny ideał, Akashi Seijuurou. Pomimo wielu niepewności i oczywistych przeszkód... zostaliśmy parą. Nie jestem zdolny wyobrazić sobie życia bez niego. Nigdy na nikim tak bardzo mi nie zależało. Nikt, nigdy nie zajmował w mojej głowie tyle przestrzeni... Tak strasznie go kocham. Oddałbym wszystko za jego szczęście, podziękował za każdy miły gest, dobre słowo, niebiański uśmiech, pilne spojrzenie, czuły dotyk i... nieprzerwaną, oddaną miłość.
- Wychodzę.- chłopak przystaje przy łóżku czerwonowłosego. Jest ubrany w ciemnozieloną bluzę z kapturem, szare spodnie, a przez ramię ma przewieszoną czarną torbę.
- Sei...- zaczyna mówić ze smutną miną.
- Nie martw się o mnie. Niedługo się zobaczymy i wtedy już cię nie wypuszczę.- czerwonooki głaszcze go dłonią po policzku.
- Jak mam się nie martwić? Jesteś...!- ucina brunet i po chwili milknie.
- "Jestem"...?- Akashi patrzy z wyczekiwaniem w orzechowe oczy.
- N-Nieważne! Muszę już iść!- odpowiada zawstydzony szatyn i odwraca swój spłoszony wzrok.
- Kocham cię.- szepcze z uczuciem absolut i całuje go w czoło.
- Przestań... bo zaraz zmienię zdanie i zostanę.- mówi zarumieniony Kouki.
- Powiedz mi...- prosi cicho czerwonowłosy. Ich spojrzenia na nowo się odnajdują.
- Ko-Kocham... cię, Sei.- mężczyzna uśmiecha się delikatnie i opiera swoje czoło o czoło brązowookiego.
- Dzwoń, kiedy tylko będziesz miał na to ochotę.
- T-Ty też...
- Nie miałbym odwagi się rozłączyć.- odpowiada szczerze Akashi.
- Idź. Pozdrów ode mnie rodziców i brata.- Seijuurou całuje go w usta na pożegnanie. Szatyn prostuje się i kieruje w stronę drzwi od sypialni. Przed wyjściem odwraca się, aby posłać czerwonookiemu swój słaby uśmiech, a potem wychodzi. Po kilku minutach Akashi wstaje z łóżka i idzie do łazienki. Po porannym prysznicu, mężczyzna zjada śniadanie, wypija czarną jak smoła kawę ze swojego ulubionego kubka, a następnie siada na skórzanej sofie w salonie i włącza swojego laptopa.
Nic się nie dzieje. Wszystko wygląda normalnie... dopóki telefon Akashiego nie zaczyna dzwonić.
- Akashi Seijuurou, słucham.- mówi z automatu, nie przerywając swojej pracy.
- Ojciec?- nagle nieruchomieje.
- Co się dzieje?!- pytam zaniepokojony milczącą zjawę.
- Kiedy?- czerwonowłosy przeciera dłonią blade czoło.
- Nie. Nie ma mowy. Mam inne zajęcia-Nie. Absolutnie. Miał na to całe życie. Teraz jest już za późno.- syczy do słuchawki i rozłącza się. W czerwonych tęczówkach wznieca się prawdziwy ogień nienawiści. Seijuurou mocno ściska komórkę w dłoni, a potem rzuca nią o ścianę. Telefon roztrzaskuje się na kawałki. Mężczyzna opada ciężko na kanapę, składa dłonie i opiera o nie swoje czoło. Jego łopatki zaczynają drżeć.
- Sei!- podchodzę do niego o dwa kroki. Duch łapie mnie za ramię.
- Chodź ze mną...- Shiori sprawia, że pojawiamy się w jakimś szpitalnym pokoju. Na łóżku leży dorosły szatyn pod tlenem.
- To przecież...- zasłaniam dłonią usta.
- Masaomi miał wypadek. Jego życie jest zagrożone. Wszystko teraz zależy od tego, jaką ścieżkę wybierze. Będzie walczył albo się podda.- mówi smutno Shiroi. Zjawa podchodzi do męża i dotyka jego policzka.
- Mój ukochany mąż... Akashi Masaomi.- w pewnym momencie, do pomieszczenia wchodzi wysoki mężczyzna z ułożonymi, czarnymi włosami i ciemnymi oczami. Ma na sobie czarny, elegancki garnitur. Nieznajomy zamyka za sobą drzwi i podchodzi do pacjenta.
- Jak pan prezes prosił, rozmawiałem właśnie z pana synem...- ciemnowłosy zacisnął wargi w cienką linię. Bordowe oczy Masaomiego spoglądają z wyczekiwaniem na swojego podwładnego.
- Kazał panu przekazać, że... nie przyjdzie.- blask w oczach ojca natychmiastowo gaśnie.
- Panie prezesie... Czy mam zadzwonić po kogoś jeszcze?- brunet kręci przecząco głową i wygląda przez okno.
- Jeśli będzie pan czegokolwiek potrzebował, proszę mnie powiadomić. Będę na dole.- mężczyzna kłania się oraz wychodzi z pomieszczenia.
- Co za cholerny smarkacz...! Jego ojciec jest po wypadku, a on nawet nie chce go odwiedzić!- warczy pod nosem ciemnooki, gdy znajduje się za drzwiami pokoju.
- Nic mu nie będzie?- pytam zmartwiony zjawę.
- Wszystko zależy od jego wyboru...- razem z Shiori przyglądam się niecodziennej sytuacji. Po policzkach bezlitosnego szefa i ojca... spływają łzy.
- Sei... juurou...- charczy cicho.
- On coś mówi!- zbliżam się do szpitalnego łóżka i pochylam się nad szatynem, żeby lepiej go usłyszeć.
- Shiori... Seijuurou... Wybaczcie...- mężczyzna przymyka swoje powieki.
- Dopiero teraz zrozumiał... Po tylu latach dowiedział się, co znaczy strach przed samotnością i odrzuceniem. Przez całe swoje życie ciężko pracował, aby zapewnić mi oraz mojemu synkowi dobre warunki. Pogubił się jednak w swoich skomplikowanych planach i zatracił się w żądzy władzy... Nikt go już nie potrzebuje. Dlatego...- Akashi łapie za kroplówkę i zaczyna za nią szarpać tak długo, dopóki jej nie odłącza.
- Co on-?!- wołam zszokowany.
-... postanawia się poddać.- nagle, w pomieszczeniu robi się zamieszanie. Pielęgniarki i lekarze próbują odratować umierającego pacjenta. Bezskutecznie. Jest już za późno. Na białej kartce papieru pojawia się napis "zgon". Po tym niespodziewanym wydarzeniu, wracamy do domu Akashiego, gdzie czerwonowłosy przykłada słuchawkę do ucha. Lekarz opowiada mu o całym zajściu oraz nagłej śmierci ojca. Telefon wypada z dłoni Seijuurou. Czeronowooki siedzi przez chwilę w bezruchu, a następnie jego nieprzyjemny chichot przeradza się w histeryczny śmiech. Lewa tęczówka mężczyzny zmienia kolor na złoty, a z pustych oczu spływają łzy.
- Sei...! Nie!- przerażam się. To znowu ON... Powrócił!
- Masaomi potrzebuje Seijuurou, a Seijuurou potrzebuje Masaomiego. Niestety żaden z nich nie przyjdzie podać ręki jako pierwszy...- Shiori niespodziewanie chwyta mnie za obie dłonie.
- Ratuj ich, Kouki! Nie pozwól zatracić się mojemu mężowi! Seijuurou nie zniesie kolejnej straty... Zasiądzie na miejscu ojca i stanie się prawdziwym tyranem!
- T-To możliwe?- kobieta spuszcza głowę w dół.
- Kouki... w tobie jedyna nadzieja. Uratuj ich... Uratuj Seijuurou!- łzy widma przypominają kosztowne kryształy.
- Shiori-san! C-Co się dzieje?!- po raz kolejny, wszechogarniająca ciemność zaczyna pochłaniać całą przestrzeń dookoła. Jednak tym razem jest jakoś inaczej...
- Liczę na ciebie, Kouki! Wybierz... Wybierz dla was dobre zakończenie!- kobieta znika mi z oczu. Ogarnia mnie strach. Nie... Nie!- wyciągam rękę przed siebie.
- Shiori-san...!!

⚝⚝⚝

Otworzyłem oczy. Widziałem znajomy, biały sufit, a wokół mojej talii czułem oplatującą mnie rękę. Spojrzałem na miejsce obok. Zobaczyłem śpiącego, czerwonowłosego mężczyznę. Moje serce zaczęło bić jak szalone. W-Wróciłem!- pomyślałem i odetchnąłem z ulgą. Następnie wtuliłem się w pierś Akashiego. Jest tu... To nie sen!- badałem palcami jego delikatną skórę na ramionach, dłoniach, twarzy...
- Kouki...?- wymruczał czerwonooki budząc się ze snu.
- Sei... Sei... Sei!- przytuliłem go do siebie mocniej. Już nigdy go nie puszczę!
- Co się stało?- zapytał, odwzajemniając mój uścisk.
- Miałem taki zwariowany sen... Nigdy byś mi nie uwierzył!- zaśmiałem się cierpko.
- Rozumiem...- mężczyzna pocałował mnie w czoło. Tak strasznie za tym tęskniłem... Jego dotyk, głos, ciepło... Sei. Mój ukochany i jedyny Sei...
- Kouki... zaraz musisz jechać-
- Nie!- przerwałem mu niespodziewanie. Akashi zrobił zdziwioną minę.
- Przepraszam... Ja... Muszę powiedzieć ci coś bardzo ważnego!- spojrzałem w czerwone niczym dwa rubiny oczy.
- Zamieniam się w słuch.- uśmiechnął się do mnie z miłością. Przełknąłem nerwowo ślinę.
- Sei... Ja wiem, że to wyda się bezsensowne, głupie, aroganckie i może nawet trochę podłe z mojej strony, ale... musisz skontaktować się ze swoim ojcem!- Powiedziałem to! 
- Kouki... rozmawialiśmy już na ten temat. Nie chcę mieć z moim ojcem nic wspólnego. Myślisz, że gdybym chciał się z nim pogodzić, w wieku dziewiętnastego roku życia opuściłbym dom rodzinny? Komunikował się tylko telefonicznie? Unikał w każdy możliwy sposób...?
- Wiem, wiem Sei! Doskonale zdaję sobie z tego sprawę, ale... nie możesz tak dalej żyć! Ta nienawiść, którą do niego żywisz... przecież on jest twoją jedyną rodziną!
- Nieprawda.- odpowiedział zimno Akashi i spojrzał mi prosto w oczy.
- Ty jesteś moją jedyną rodziną. Nie mam nikogo innego.- serce ścisnęło się w mojej lewej piersi.
- Seijuurou...- wyszeptałem.
- Nie potrzebuję nikogo innego. Tylko ty się dla mnie liczysz... Dlatego proszę, spróbuj mnie zrozumieć. On zniszczył całe moje życie i... nie potrafię mu tak po prostu wybaczyć.
- Nawet jeśli miałby...- mamroczę bez zastanowienia.
- Co?
- Nie! Już nic...- przygryzłem dolną wargę. A może nic złego się jednak nie stanie? Może to był tylko zły sen? Wszystko powinno być takie, jak zawsze...
- Kouki... Co zamierzasz zrobić?- Sam nie wiem... Co mam teraz zrobić? Jak zatrzymać tą bezlitosną machinę czasu? Shiori-san... powiedz mi...


"Liczę na ciebie, Kouki! Wybierz... Wybierz dla was dobre zakończenie!"

- Kouki...- przytuliłem się do Akashiego. Nie. Nawet jeśli miało to być złudzenie... obronię cię, Sei. Wierzę w słowa Shiori-san i zrobię wszystko co w mojej mocy.- postanowiłem i zerwałem się na równe nogi.
- Sei... Muszę na chwilę wyjść.

⚝⚝⚝

- Etto... Chciałbym się zobaczyć z panem Akashim Masaomim.- zwróciłem się do sekretarki siedzącej w lobby.
- Był pan umówiony?- zapytała, nie odrywając pilnego wzroku od ekranu monitora swojego komputera.
- N-Nie...- mruknąłem cicho. Kobieta westchnęła i spojrzała na mnie z litością.
- W takim razie proszę-
- Chodzi o jego syna! Akashiego Seijuurou! To coś naprawdę ważnego! Proszę!- Shiori-san... Pomóż mi! Dodaj mi odwagi i siły... Ja muszę się z nim zobaczyć! Dla Shiori-san i dla Seijuurou...
- Moment. Zapytam jego głównego sekretarza czy nie prowadzi obecnie spotkania.- westchnęła ciężko.
- Bardzo pani dziękuję!- ukłoniłem się nisko. Jasnowłosa sekretarka podniosła czarną słuchawkę telefonu i wykręciła odpowiedni numer.
- Może pan wejść. Proszę wjechać windą na 13 piętro. Drugie drzwi na prawo.
- Dziękuję najmocniej!- I co teraz?- przełknąłem głośno ślinę wciskając w windzie przycisk z trzynastką. Cały się trzęsłem, serce łomotało w piersiach, a w głowie miałem prawdziwy mętlik.
- Wejść.- usłyszałem męski głos, gdy zapukałem w drewniane drzwi ze złotą plakietką i czarnym napisem "Akashi". Przekręciłem gałkę i wszedłem do gabinetu. Pomieszczenie było przestronne oraz elegancko urządzone. Białe ściany, ciemny, drogi dywan. Nie było tam za wiele mebli. Jednie regały zapełnione książkami, kilka roślin w porcelanowych doniczkach, a na samym środku pokoju znajdowało się duże biurko, za którym siedział zwrócony przodem do okna, z widokiem na niesamowitą panoramę Kioto, mężczyzna.
- D-Dzień dobry. Nazywam się Furihata Kouki.- przedstawiłem się i ukłoniłem.
- Furihata? Czy to nie ty przyjaźnisz się z Seijuurou?- usłyszałem odpowiedź zza skórzanego, czarnego i obracanego fotela.
- T-Tak!
- Co cię do mnie sprowadza, Futihata-san?- Masaomi powoli odwrócił się w moim kierunku. Ma krótko ścięte brązowe włosy, z kilkoma siwymi kosmykami, parę zmarszczek na surowej twarzy i bordowe, zmęczone oczy... Zmienił się... To chyba oczywiste! Minęło już kilka, dobrych lat!
- J-Ja... chciałbym, żeby Seijuurou się z panem pogodził.
- Słucham?- ostre, przeszywające słowa zamrażają na krótką chwilę mój umysł i serce.
- M-Może powiem panu wszystko od początku... W-Więc... Znamy się z Seijuurou. Jesteśmy przyjaciółmi od liceum i... zdążyłem go już trochę poznać. Znam jego przeszłość i to, jaki jest teraz i... boję się o niego. O jego przyszłość. Tyle już przeżył cierpienia w swoim młodym życiu... Stracił swoją najukochańszą matkę, z którą miał taki dobry kontakt i... nie pozwolę, żeby stracił też ojca!- zbieram w sobie resztki odwagi i podnoszę wzrok, aby spojrzeć mu prosto w oczy.
- Młodzieńcze...
- Seijuurou się zmienił! Nie jest już tą samą osobą, co kiedyś. Jest mądry, dobry, przyjacielski... Zupełnie inny niż w młodości! Tyle czasu zajęło mu zagojenie swoich krwawiących ran... Nie wszystko stracone! Możecie jeszcze odbudować swoje relacje! Czy nie po to są właśnie święta...?- Kouki... Czy ty właśnie mu przerwałeś? Czy ty właśnie przerwałeś wielkiemu Akashiemu?! Uciekaj. Natychmiast. Odwrót! Odwrót!- czułem zimny pot spływający po moich drżących plecach.
- Jeśli zależy panu na tym samym... Niech się pan stawi dzisiaj, o dwunastej na cmentarzu przy grobie pana żony. Będziemy tam czekać. Ja i Seijuurou. Do-Do widzenia!- ukłoniłem się grzecznie i pospiesznie wyszedłem z gabinetu. Dotarłem do windy, na chwiejnych nogach i próbowałem z całych swoich sił nie zemdleć. Próbowałem, Shiroi-san. Nic więcej nie uda mi się wymyślić. Resztę... zostawiam tobie.

⚝⚝⚝

- Dlaczego tak nagle chcesz ze mną jechać na grób mojej matki?- zapytał mnie Seijuurou w drodze na cmentarz.
- Tak dawno jej nie widziałem! Tak szczerze, to tylko raz, kiedy mi ją przedstawiłeś...- mruknąłem pod nosem.
- Co ty znowu knujesz, co Kouki?- przemilczałem swoją odpowiedź, a Akashi zaparkował swoje auto na parkingu. Wysiedliśmy z samochodu. Czerwonowłosy zaprowadził mnie do nagrobka stojącego pod uśpionym drzewem wiśni. Następnie złożył na kamiennej płycie bukiet czerwonych róż.
- Cześć, mamo. Przyszliśmy. Uwierzysz, że to był pomysł Koukiego? Podobno stęsknił się za tobą.
- Dzień dobry, Shiori-san.- A niech to...! Nazwałem ją po imieniu!- zerknąłem na czerwonookiego, który uśmiechał się do mnie ciepło. Nie ma nic przeciwko...?
- Pomodlimy się?- kiwnąłem twierdząco głową. Złożyliśmy dłonie i pochyliliśmy głowy do modlitwy. Proszę... Akashi-san... Pojaw się!- błagałem w myślach zaciskając dłonie coraz mocniej. W pewnym momencie usłyszałem zbliżające się w naszym kierunku kroki. Otworzyłem oczy i uniosłem wzrok. Niedaleko nas stał wysoki brunet w czarnym, eleganckim płaszczu i ciemnych, skórzanych rękawiczkach. W dłoniach trzymał bukiet białych róż.
- A-Akashi-san...!- Udało się!- poczułem ulgę i radość.
- Co ty tutaj robisz?- syknął nieprzyjaźnie Seijuurou, a następnie stanął przede mną oraz zaczął mierzyć się wzrokiem z ojcem. Osłania mnie?
- Maniery, Seijuurou. Co do twojego pytania, to przyszedłem odwiedzić żonę.- szatyn kucnął przy nagrobku i położył piękne kwiaty obok naszego bukietu. Akashi przez cały czas nie spuszczał z niego swojego wściekłego wzroku.
- Idziemy, Kouki.- rzucił do mnie czerwonowłosy.
- Poczekaj, Sei!- złapałem go za rękaw szarego płaszcza.
- Czy to nie jest dobra okazja, żeby porozmawiać? Właśnie tutaj... Jesteście wszyscy razem.- Seijuurou spojrzał na Masaomiego, a potem na grób Shiori.
- Sei... nie możesz stracić kolejnej osoby. I to tak ważnej, jaką jest twój własny ojciec!- zacisnąłem palce na materiale jego okrycia.
- Kouki...
- Nie zastąpię ci rodziców, Sei. Chociaż bardzo bym chciał.... nie potrafię. Pogódź się z ojcem. Spróbuj mu wybaczyć. Jestem pewien, że nie jest jeszcze za późno.- posłałem dorosłemu mężczyźnie swój lekki uśmiech i odszedłem o kilka kroków.
- Dokąd idziesz?!- zawołał za mną czerwonowłosy. Wiem, że się boisz, Sei. Ja też się cholernie boję... Nie chcę cię tam samego zostawiać, ale... to jest sprawa tylko pomiędzy wami. Ojciec i syn. Nie ma tam miejsca dla osoby trzeciej.
- Idę do stawu! Będę tam na ciebie czekał!- Tak być powinno. Oby im się udało... Wierzę w ciebie, Seijuurou.


⚝⚝⚝

Wpatrywałem się w taflę lodu, która pokrywała staw. Kucnąłem i objąłem kolana rękoma. Zimno...- zadrżałem.Czekałem na Seijuurou przez dobre pół godziny. Mógłbym czekać nawet w nieskończoność, byleby się pogodzili... Szkoda mi tylko trochę palców u stóp... i nosa.- westchnąłem i wyprostowałem się. Chyba się przejdę...
- Kouki!- usłyszałem wołanie. W moją stronę biegł czerwonowłosy mężczyzna.
- Wybacz, że tak długo. Wszystko-
- Nie martw się o mnie. Ważniejsze jest... Pogodziłeś się z ojcem?- spojrzałem w czerwone tęczówki. Akashi przez chwilę milczał. Dla mnie jednak nie była to zwykła "chwila". Przez cały czas jego nieobecności odchodziłem od zmysłów.
- Postanowiliśmy... zacząć od nowa. Nie będzie łatwo, ale postaramy się odbudować nasze relacje. Zaczniemy od codziennych telefonów, a potem może wrócę na kilka nocy do rodzinnego domu...
- To wspaniale!- rzuciłem mu się na szyję.
- Kouki! Jesteś strasznie zmarznięty!- zauważył czerwonooki.
- Tak strasznie się cieszę... znowu jesteście rodziną...- czułem, jak moje ciało zaczęło słabnąć.
- Kouki...? Kouki!

⚝⚝⚝

Kiedy się ocknąłem, leżałem w łóżku Akashiego owinięty w kołdrę i gruby koc.
- Narobiłeś dzisiaj niezłego zamieszania, "kochanie".- Seijuurou wszedł do pokoju z białym kubkiem w dłoni. Miał na sobie zimowy, beżowy sweter i ciemne spodnie. Czerwonowłosy podszedł do mnie oraz podał mi ciepłe naczynie.
- Kakao?- moje nozdrza wyczuły słodką, znajomą woń.
- Z dodatkową ilością cukru. Jeszcze chwila na tym mrozie i zamiast chłopaka miałbym królową lodu.- mężczyzna usiadł przy mnie na łóżku.
- Zjesz coś? Ugotowałem kolację.
- Kusząca propozycja.- uśmiechnąłem się do niego i upiłem łyk smacznego napoju.
- Twoi rodzice dzwonili. Powiedziałem im, że miałeś jakąś niestrawność i teraz odpoczywasz u mnie w domu. Masz do nich zadzwonić. Tylko mnie nie wydaj...
- Oczywiście, że nie! Przecież zrobiłeś dla mnie to pyszne kakao!- odparłem z uśmiechem.
- Tylko dlatego?- Akashi uniósł jedną brew do góry.
- Nie tylko.- musnąłem jego policzek ustami.
- Sei... czy mógłbym zostać dzisiaj u ciebie? Chyba już żaden pociąg mnie nie zabierze do Tokio...
- Głupio mi to rzec, ale nie mógłbym być bardziej szczęśliwy z tego powodu.- uśmiechnął się szeroko Seijuurou i pocałował mnie w czoło.
- Świetnie. A teraz idź do salonu. Pod choinką coś na ciebie czeka...
- Pod choinką...?- zamrugał powoli czerwonooki.
- Nie zauważyłeś? Zostawiłem ci tam prezent!- nagle absolut zerwał się na równe nogi i wyszedł z pokoju. Pół minuty później wrócił trzymając w dłoniach niewielkich rozmiarów czerwone pudełeczko ze złotą wstążką.
- Dziś jest Boże Narodzenie, więc możesz już otworzyć.- oznajmiłem popijając kakao.
- Czyli ty mogłeś mi coś kupić, a ja już nie?
- Po pierwsze- jestem zdany na twoją łaskę. Po drugie- nie psuj nastroju. Po trzecie... otwieraj już!- Akashi pociągnął za wstążkę i uchylił wieko.
- Wesołych Świąt, Seijuurou!- czerwonowłosy obracał w dłoniach kulę śnieżną.
- Tak naprawdę, to jest kula śnieżna z pozytywką. Zobacz. Tutaj jest takie pokrętło...- Seijuurou nakręcił pozytywkę. W pokoju rozległ się dźwięk znajomej melodii.
- To... Czy to nasza piosenka?- zapytał i spojrzał mi w oczy.
- Pamiętałeś?- zachichotałem.
- Kouki... jesteś niesamowity. W jeden dzień naprawiłeś to, czego sam nie potrafiłem od lat. I jeszcze ten wspaniały prezent...
- Nie rozumiesz, Sei? Kocham cię i nie chcę cię opuścić. Twoje rany i problemy... dotykają mnie ze zdwojoną siłą. Dlatego od teraz, chcę być dla ciebie kimś więcej, być coraz bliżej ciebie i być częścią twojego życia.- Akashi złapał mnie za rękę i ucałował jej wierzch.
- Furihata Kouki... kocham cię.- Wiem, Sei. Ja ciebie też. Najbardziej na świecie...



⚝⚝⚝⚝⚝

Drodzy Czytelnicy!! :D


Nadszedł ten piękny wcale nie piękny, bo już po feriach i matura się zbliża dużymi krokami ;_; i wyczekiwany przez niektórych dzień... Blog ma już calutkie dwa lata! <3 Jak ten czas szybko leci... Od razu zbiera mi się na wspominki, jak go zakładałam! xD Te wypieki na twarzy w czasie przepisywania "opowiadania głównego" z zeszytów na laptopa, pierwsze wyświetlenia, pierwsi obserwatorzy, pierwsze komentarze... I oby wszystkiego było jeszcze więcej~! ;D

Dokładnie tak, jak w zeszłym roku, chciałam ogłosić parę statystyk odnośnie bloga ^^ (to niesamowite, jak społeczność czytelnicza "My Yaoi Passion" tak się rozszerza z dnia na dzień :D) Nie wiem czy pamiętacie, ale podczas rocznicy bloga, wyświetleń było trochę ponad 10 tysięcy, a teraz... Teraz jest ich ponad 150! *q* Jak?! Jak...?! :O *nie może wyjść z osłupienia* Przybyło również kilka, nowych Słodziaków (jak zawsze, wieeelkie arigatou za obserwacje! ^-^) i jeszcze więcej komentarzy- ponad 1000 (łącznie z moimi)! *.* (Właśnie! Odnośnie komentarzy... postaram się za nie niedługo zabrać ;P)

Dziękuję, że jesteście ze mną i wspieracie mnie komentarzami oraz wiadomościami prywatnymi (to dla mnie bardzo cenne i ważne) <3 ;) mam też cichą nadzieję, że te nieco leniwe i skryte duszyczki również się uaktywnią ;p


Co jeszcze...

Kochani! Nie uwierzycie co dostałam! *-* Moją pierwszą mangę BL!! :O *Q* Wszystko dzięki mojej ukochanej siostruni, którą zapoznałam ze światem yaoi :D Tak, zebrałam się na odwagę i jej to wyjawiłam. Następnie obejrzałyśmy prawie wszystkie anime tego typu ^-^ Nie jest taką fanatyczką jak ja, ale cieszę się, że o wszystkim wie, bo teraz mogę nawijać jej o moich ukochanych pairingach oraz nowych pomysłach na bloga :D Nie przedłużając, przedstawiam Wam moje nowe dzieciątko:

Muahahahah! Joleen lubi bawić się w feng shui ;P


Jeżeli będziecie chcieli, to mogę Wam napisać krótką recenzję z tej wspaniałej mangi i opowiedzieć, co ogólnie myślę o polskich wydawnictwach mangi a jest o czym mówić xd. Mangę "Labirynt uczuć" bardzo serdecznie Wam polecam. To była jedna z tych mang, przez które płakałam jak bóbr (ze śmiechu i nadmiaru feelsów ;D)! *Pssst! Jeśli ktoś czytał, to niech się pochwali! ^^*


Na razie to tyle. Trzymajcie się cieplutko i życzcie mi powodzenia na egzaminie na prawko (już w przyszłym tygodniu 13 lutego ;_; zdaję)!

PS. Epilogu z opowiadania świątecznego nie będzie! ;_; to trochę przesada... jest już luty! xD a poza tym spójrzcie jaki ten post długi Dlatego mam nadzieję, że pomimo mojej obsuwy z terminami, opowiadanie Wam się spodobało ^^

(2) PS. Szykujcie się na Walentynki! ^^ może uda mi się coś napisać... Wolicie one-shot? A może Lost...? Lost na Walentynki? O.o xD


Joleen :*

20 komentarzy:

  1. Czy zdobyłam zaszczyt pierwszego komentarza ?! *0*

    Dobbryyyy Jolen-sama

    Koniec Akafuri. Bardzo słodki ^-^
    ,, Czy ty właśnie mu przerwałeś? " Niieee...Tylko powiedziałem zdanie ,kiedy on mówił ..pffff ,, Uciekaj. Natychmiast. Odwrót! Odwrót! " teraz wpasuje sie zdanie ,, Run Furi RUUUUUUUUUUUN D: " XD

    Wybiły już 2 lata ? :o Jak dlugo T.T Ja mam dopiero kilka długich miesięcy komentowania tego cudownego bloga XD

    Jest nas dużo ;-; Ide chyba robic te mepy ,bo dalej nic nie zrobiłam T>T . Leń z Tsugami XD Proste? Logiczne ! ^>^

    Masz mange Y-Yaoi :o ? Ja nawet z Chiny nie kupiłabym ,bo rodzice od razu by sie pytali;-; luub by SAMI sprawdzali ( Na szczęscie ukryłam Tokyo Ghoul'a [*] )

    13 zdajesz ? ;-; NIE WYCHODZE Z DOMU D: jeszcze wyląduje w szpitalu i nie wyjde przez kilka miesięcy XD Dobraaa taki żarcik :3 Powodzenia 13 lutego ( Tylko cos nie zrób okej ? Chce na 14 lutego lotosza-toszta HELOOŁ XD dobra taki kolejny zarcik xdd )

    Podsumowanie ^-^
    Słodkie,cukierkowe zakończenie z łzami w oczach moge przyznać nagrode za slodkie zakończenie dla Jolen-sama * TRUTUTUTUTUTUTU XD * Brawooo ^-^

    Dobra koniec słodkosci XD
    Gdyż iż w ltym jest juz ciepło ( Dzisiaj jest tak u mnie ;-; ) To zycze Weny,wene,weny,weny,weny,weny,kiwi, kocyków i wiele innych potrzebnych rzeczy xd

    (NIE) Pozdrawiam Tsga Suga :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź brzmi TAK! :D Gratuluję~

      Dobryyy, Tsugami-chan! ^^

      Słowo "słodkie" to synonim połączenia "AkaFuri", więc dlaczego nie miałabym dodać więcej cukru? ;D

      Cieszę cię, że się tak udzielasz ^^ Inni mogą brać z Ciebie dobry przykład! ;)

      TG to nie manga yaoi, więc czemu ją ukrywasz? O.o

      ;-; Hidoiii~ Czemu wszyscy tak mnie obrażają ze względu na moje jazdy? ;-; *czuje się zraniona i przytula Akashiego-sama do siebie* Ja już sobie dobrze radzę... Nawet instruktor mnie pochwalił! ;<

      Łzy w oczkach...? :3 <3

      Ileż weny! :D Czy to ze względu na zbliżającą się wiosnę? ^^ Nie lubię kiwki ;-; Zbyt kwaśne >.< Wolę słodkie owocki~ ale kocyki przygarnę! ^^

      Nie do końca rozumiem o co kaman z tym nie w nawiasie... Ale ja pozdrawiam serdecznie i życzę udanego dnia/nocki! :D


      Joleen :*

      Usuń
  2. Znalazłam bloga wczoraj. Najlepszy dzień w moim życiu! Szukałam czegoś z Levim i Erenem, dlatego nie czytałam tych z innymi paringami (i tak to przeczytam... Kiedyś tam xD) Ale jak dziś zobaczyłam one-shot z Sekai, upadłam na poduszki i zaczęłam się śmiać jak głupia. A to wszystko przez sentymenty, bo... Sekai to pierwsze yaoi jakie obejrzałam. A na walentynki Losta proszę... Bardzo proszę!*.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, witam serdecznie nową czytelniczkę! :D

      "Najlepszy dzień w moim życiu!"- Ah! Moje kokoro... :') Jeśli mówisz to na serio... będzie mi jeszcze milej *//.//*

      Dosyć... ciekawa reakcja :)
      Aaah... Sentymenty! <3 Niestety moim pierwszym yaoicem było Junjou -,- ale to właśnie dzięki Sekai'owi pokochałam yaoi całym serduszkiem! ^^

      Już widzę dwa głosiki za Lostem ;) Motywacja +2! ;D

      Za pozostawione słodkości dziękuję i pozdrawiam cieplusio ^-^


      Joleen :*

      Usuń
  3. Słodko się skończyło, Gratuluję dobrego bloga i życzę ci dalszych sukcesów, mam pytanie odnośnie mangi zastanawiam się od dłuższego czasu nad kupnem sekaiichi hatsukoi tylko nwm czy od którego tonu zamawiać , bo przecież anime jest ( kocham je ale dlaczego tak okrutnie nie zrobili 3 sezonu ?!) Czy od początku i pozostaje jeszcze pytanie gdzie najlepiej i taniej zamawiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję! ;D Na miano "dobrego bloga" trzeba sobie zasłużyć (więc staram się, jak mogę xD ;P) ^^

      Oooo! Mangowe pytanie! :D Oto i moja dłuuuga odpowiedź:
      Też zastanawiam się nad kupnem Sekai'a ;) Kiedyś sobie nawet przysięgłam, że kupię całego i będę podziwiała, jak błyszczy na półkach x'D Tylko jest jeden, tyci problem (oprócz wydatków oczywiście ;p)- polskie tłumaczenie w Waneko -,- Otóż, nie wiem dlaczego, ale za daną mangę zawsze bierze się jedno, określone wydawnictwo (powinno być kilka różnych tłumaczeń -,-). Czytałam już trochę mang z różnych wydawnictw i stwierdzam, że Waneko ma mały problem... Cały czas wychwytuję jakieś błędy albo płaczę ze względu na beznadziejne tłumaczenie tekstu w moim ukochanym KnB ;-; Już się boję zamawiać Sekai... Co do tomów, to... nie rozumiem xd Na razie są trzy tomy Sekai'a w języku polskim. Historia biegnie tak samo, jak w anime (a w 8 i 9 tomie ile się dzieje! *q*). Ja byłabym za tym, żeby mieć je wszystkie (czy już wszystkie są~? Pokemon! X'D), bo jeśli zdecydujesz się na tą jedną serię, którą chcesz mieć w posiadaniu i sprawi Ci to wiele radości- jest warto ^^ (zwłaszcza, że jedna manga wychodzi co 3 miesiące ;-; i to jeszcze z błędami... -,-)
      Odradzam kupować mangi w sklepach typu Empik (cholernie mają drogo ;-/). Najlepiej po prostu zamówić mangę online na stronie Waneko (darmowa przesyłkaaa Sekai'a~! <3) lub Yatta (mają dosyć tanie mangi i dają fajowe punkty za zakup ^^) albo możesz trafić na dobrą aukcję w internecie (tylko uwaga na złodziei, pedofilów i zagubione(lost xD) paczki!)

      Mam nadzieję, że pomogłam ^^

      PS. Pssst! Możesz się też jeszcze trochę wstrzymać (tak jak ja ;D) i poczekać aż Waneko zrobi prenumeratę Sekai'a ^^


      Joleen :*

      Usuń
  4. Jejku cudowne zakończenie *.* trochę spóźnione pffff... Na walentynki poproszę Shocika AkaFuri :3 (≧∇≦)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! <3 :D

      No wieeem... ;-; Ale za to jakie długie i słodkie! ;D

      Więcej? AkaFuri? *-* Zobaczymy, co da się zrobić! ;)


      Joleen :*

      Usuń
  5. Super!!! :D podobało mi sie :) czekam na Losta :) nie moge sie doczekac też innych opowidan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ^///-///^

      Lost już ruszył w pisaniu! :D Niedługo postaram się go (w końcu!) wstawić ;)

      Dziękuję serdecznie za komentarz i pozdrawiam! ^^


      Joleen :*

      Usuń
  6. Ohayo, muszę przyznać- piszesz bosko. Żałuję że tak późno wyczjiłam tego bloga (-_-) i mam tyyyyyyyyle do nadrobienia ale naprawdę warto było:3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohayo gozaimasu~! *kłania się* ;D

      >///-///< *blush level 2 hard*

      Dziękuję bardzo za słodkości! ;3 Bardzo mi miło to czytać! <3

      Pozdrawiam cieplutko i powodzenia w "nadrabianiu" ;)


      Joleen :*

      Usuń
  7. Ohayo Joleen-san~!

    Czy to zakończenie AkaFuri jest takie długie czy mi się tylko wydaje?
    Ale nie bój żaby, to nic złego. To wręcz genialnie, że jest taki długi *-* Jak czytałam to chciałam żeby się nie kończył c:

    Jak dobrze, że Akashi-sama pogodził się z tatą.
    Kouki taki odważny ;) Nie spodziewałabym się tego po nim :D

    "Kouki... Czy ty właśnie mu przerwałeś? Czy ty właśnie przerwałeś wielkiemu Akashiemu?! Uciekaj. Natychmiast. Odwrót! Odwrót!" - leżę na podłodze xD
    Od razu skojarzyło mi się z "dasi Run Run Run neomeojyeodo gwaenchanha" (takie kpopy xD BTS-Run ;D) (nieee to wcale nie jest reklama xD)

    Szkoda, że już koniec tych świątecznych AkaFuri... Ale będą jeszcze, prawda Joleen-san? :D

    Ja mam Labirynt Uczuć *skacze z łapką wyciągniętą do góry*
    Moja pierwsza manga yaoi. Też przez nią płakałam ;-; Ale wspominam to jako te "dobre" łezki (tak wiem brzmi to idiotycznie xD ale nie wiem jak inaczej to opisać xD), które każą mi wracać do niej co jakiś czas :') Za każdym razem rycze w tym samym momencie ;-;

    Życzę weny, herbatki i jeszcze raz weny :3

    PS. Jak poszedł egzamin na prawko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alex-san! :D Konbanwa~! <3

      Nie wydaje Ci się ;) To jest prawda! ^^ Rozpisałam się na amen xD

      Wszystko co dobre, kiedyś musi się skończyć, aby powstało coś jeszcze lepszego! ;D
      Jeśli chodzi Ci o AkaFuri... nigdy ich u mnie nie zabraknie! (spójrz na obrazek z tytułem bloga xD) Co na przyszłe święta?- sama nie wiem, na pewno będzie coś nowego ^^

      *high 5* ;D Labirynt jest genialny <3 Kocham tą mangę! *-* A wiesz, że powstał film na jej podstawie?!?! :O Obejrzałam go z siostrą w zeszłą sobotę. Powiem jedno- film i manga zajmują stałe miejsce w moim serduszku <3
      Co do łez... Tak dobrze się rozumiemy! *^* (a w tle leci "bromance" xDD)

      Dziękuję kochana ;* Trzymaj się cieplutko i odwiedź mnie od czasu do czasu, bo zacznę jeszcze bardziej tęsknić! :'(

      PS. Wygląda na to, że muszę jeszcze trochę potrenować... -,-


      Joleen :*

      Usuń
    2. Widziałam film <3 Uwielbiam go <3

      Btw. dla mnie Kou Yoneda jest jedną z najlepszych autorek mang yaoi. Polecam "NightS", a w szczególności jeden z one-shotów, które w niej są "Spektrum Uczuć" <3 Kolejna manga przy, której wylewam hektolitry łez c':

      PS. Trzymam kciuki żeby następnym razem Ci się udało :)

      Usuń
    3. <3 <3 <3 Boski, nie? Rozpływam się na samo wspomnienie! >///-///<

      Też ją uwielbiam! :D Jej kreska i historie są wspaniałe!! :3 Co do "NightS", to widziałam, że została wydana po polsku, ale wahałam się nad kupnem i w końcu nie kupiłam ;-/ Oczywiście mangę czytałam już wcześniej ;D ale muszę ją sobie w weekend przypomnieć ^^ (nie pamiętam zbytnio fabuły, a teraz zachęciłaś mnie do odświeżenia swojej pamięci ;P)
      Ja natomiast serdecznie polecam "Ore ni Koi shite Dousunda". To jest moja ulubiona manga tej autorki (jest na drugim miejscu, tuż za "Labirytnem uczuć" :3). Czekam z niecierpliwością na jej polskie wydanie ^-^ Czytałaś, Alex-san?

      PS. Dziękuję kochana ;**

      (2)PS. Mam złą i okropną wiadomość... Wczoraj przez przypadek usunęłam Twój koment pod MidoTaka ;___; Jestem taka baka! *wali głową o ścianę* Wybacz mi, Alex-san. Nie wiem co mam teraz zrobić ;-;


      Joleen :*

      Usuń
    4. Niestety nie czytałam, ale zachęciłaś mnie do zabrania się za nią ^^

      PS. Nic się nie stało ;) Napiszę go jeszcze raz ^^ tylko błagam nie wal głową o ścianę.. Jeszcze coś Ci się w nią stanie i co my wtedy bez Ciebie zrobimy? :o

      Usuń
  8. *wygląda zza progu*
    K-Konbanwa~!
    Można? *zapyta po czym wchodzi niepewnym krokiem do pokoju*

    Tak więc jestem! Gomeneeeee za zwłokę, teraz dopiero mam wolną chwilkę O_o :c

    Świąteczny nastrój trochę już dawno mnie opóścił, ale ten rozdział go przywrócił! ^-^ <3 *Co tam, że zaraz będzie Wielkanoc x,D*

    Shiroi taka kochana i taka dowcipna xD :D Na początku, kiedy zaczęłam czytać ten rozdział myślałam, że coś potrąci Seia, czy coś x,DDD Ta ulga kidey dowiadujesz się, że nie miałaś racji xD <3
    Super wymyśliłaś z tym spotkaniem na cmentarzu, lepszego miejsca na tą rozmowę chyba się nie dało wybrać ^-^! Przypominają sobie stare czasy kiedy matka Sei'a żyła ^-^ i dzięki niej nikt nie musiał się wynosić z domu :/
    Czytając zakończenie aż się cieplutko robi na serduszku <3

    Już zdążyłam zapomnieć jakie to AkaFuri jest urocze i boskie ^-^ :D Całościowo jest genialnie, ponieważ:
    1. Kocham Opowieść Wigilijną
    2. Ta wersja wyszła ci wprost bajeczne ;D <3

    Gratuluję statystyk no i oczywiście pozdrawiam cieplutko! ^-^

    ~Zuziak
    (Mówiłam, że się poprawię? Otóż to ;D! Mama już się nie gniewa swoją córeczkę? ^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No witam, witam panią spóźnialską! ;p Zapraszam! Jest otwarte całą dobę! XD

      Ja tam mogłabym mieć Boże Narodzenie codziennie ;D Im dłuższy okres choinkowy tym lepiej! ^^

      Ja Ci dam "potrąci Sei'a"!! -,- Nikt nie skrzywdzi mojego męża! Jedynie ojciec mógł złamać go psychicznie, ale niech ktoś choćby go tknie... I'm gonna kill a bitch! -,- *grrr*

      Nie ma lepszego miejsca na pogaduszki niż cmentarz! XD <3

      Mamie już przeszło. Córa się TROCHĘ poprawiła. Zobaczymy, jak będzie sprawować się dalej... ;p

      Dziękuję Zuziaczku za słodzenie i komentarz (naczekałam się na niego -,-)! :* Ściskam, tulę i na dobranoc w czółko całuję! *cmok*


      Joleen :*

      Usuń
  9. Gomen nasai Joleen-san!! ;-; Nie mam żadnego usprawiedliwienia na moje karygodne zachowanie!! Od teraz już tak nie będzie, o niee!! Nadrobię to wszystko!! Obiecuję!! <3
    Oki, wzięłam się w garść ;) To było piękne *-* Cudowne zakończenie, niczego w nim nie brakuje :D Myślę, że epilog do tej krótkiej serii to byłoby już za dużo :/ Jakby na siłę... ale z twoim talentem to może by tak nie było :D
    Jako całość (boże, bawię się w małego krytyka xd) to było bardzo wzruszająca, emocjonująca i dająca wiele do myślenia historia :) To było zamierzone, prawda?? Mi kiedyś wyszedł morał, a nawet sama go nie wyłapałam :") Reasumując nie czuję niedosytu, wszystko idealnie zaczęte, rozwinięte i zakończone :D Wiesz, że cię uwielbiam, prawda?? :**
    A jak tam matury?? (pytam teraz, bo potem mogę zapomnieć :")) Mnie to czeka już niedługo :'(
    "Labirynt uczuć" to coś na co poluję :D Mam spin-off "Kochać mimo wszystko" i kocham to, tyle powiem ;)
    Oki, to ja lecę dalej :*
    Pozdrawiam
    ~ Sayori :*

    OdpowiedzUsuń