środa, 1 czerwca 2016

#1 We're here!

Opowiadanie z anime Neon Genesis Evangelion pod tytułem "Oh, Shinji...!"






Występują:

- Ayanami Rei
- Ikari Shinji
- Asuka Langley Soryu
- Kaworu Nagisa







#1: We're here, Shinji! :D








Po długim czasie oczekiwania nareszcie przybyli! Cała czwórka wspólnymi siłami uchyliła wieko kartonu.
Młody, jasnowłosy chłopak odważnie eksploruje nową przestrzeń...







- Shinji? Dlaczego nie wychodzisz?
- K-Kaworu-kun... boję się!
- A ten zawsze swoje... Zaufaj mi. Jeżeli mówię, że możesz wyjść, to możesz wyjść!
- Ale Kaworu-kun...! Tu jest tak strasznie...
- Nie pleć głupstw, Shinji! I co ty tam w ogóle robisz?
- B-Bo ja... nigdy wcześniej tego nie robiłem...
- Czego nigdy nie robiłeś?! Shinji! Przecież wiesz, że możesz mi wszystko powiedzieć!
- N-No tak, ale... ja się wstydzę...
- I dlatego chowasz się pod gazetami? Chodź do mnie...
- Obiecujesz, że nie będzie bolało?
- Oh, Shinji! Przysięgam ci, że to będzie sama przyjemność... ( ͡° ͜ʖ ͡°)


*po pewnym czasie*


- Miałeś rację, wyjście z kartonu wcale nie bolało!
- To nie "M jak Miłość" i jesteś o wiele za młody na śmierć w kartonach!
- Cieszę się, że jesteś przy mnie, Kaworu-kun.
- Zawsze przy tobie będę...
- Kaworu-kun...
- Shinji...
- A co z nami?
- Ayanami?! Asuka?! Wy tutaj?
- Oh, Shinji! Myślałeś, że zostawimy was samych?
- Byłoby to wręcz wskazane...
- Ciebie też miło widzieć, Kaworu...
- Bez wzajemności...
- Tak się cieszę, że jesteśmy tutaj wszyscy razem. To jak sen!
- Chyba jakiś koszmar...
- Czeka nas wiele nowych przygód! Nie mogę się doczekać!
- Oh, Shinji...



*****

Witamy! :D


Składamy Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Dziecka! :3 Oto nowa seria, nad którą ciężko razem pracujemy xD! Mamy ogromną nadzieję, że się Wam spodoba :) Inspiracją do jej powstania jest ten filmik *KLIK* (już Wam kiedyś o nim wspomniałam ;p) oraz nasza niesłabnąca miłość do anime ^^

Nowo przybyłymi bohaterami z kartonu zamierzamy się intensywnie bawić i zabierać w różne, ciekawe miejsca, więc spodziewajcie się dalszych części, które będą się one ukazywać w różnych odstępach czasu (w zależności od weny x,D). Potraktujcie to jako lekką, letnią serię na rozweselenie :) Oczywiście opowiadania na obu blogach będą dalej się pojawiały, bez nerwów C:

Pozdrawiamy cieplusio i życzymy udanego dnia! (^-^)/  (*3*)/


Joleen :* & Kitsune


PS. Dla Zuziaka! ^-^

Moja kochana córeczko, z okazji Dnia Dziecka chciałabym Ci złożyć najserdeczniejsze życzonka! <3 Obyś zawsze była taką wspaniałą córą! ;* Jestem z Ciebie dumna! :,) *wyciera łzy wzruszenia*

Oto mój drobny upominek ^-^ :










Pamiętasz jak mi kiedyś mówiłaś, że nie możesz się zdecydować w pairingu SasuNaru kto będzie uke a kto seme? ;) Teraz nie musisz! XD Raz SasUKE, raz SaSEME! :D

4 komentarze:

  1. Ohayooou!

    Zanim przejdę do jakiegokolwiek fangirlingu pozwól, że na spokojnie się wypowiem o nowej serii :D

    Tego się nie spodziewałam! :D Kuuurcze opowieści z obrazkami, dla mnie bomba!! ^-^ hyhy

    Ahh, Joleen...

    " - Obiecujesz, że nie będzie bolało?
    - Oh, Shinji! Przysięgam ci, że to będzie sama przyjemność... ( ͡° ͜ʖ ͡°)"

    Ty śmieszku jeden, ty! XD tak ludzików oszukiwać! XD
    I ten tekst z kartonami~ I ogólnie majestatyczny Shinji w gazecie! Przez całą serię będziesz tak śmieszkować?! XDD

    Chętnię zobaczę kolejne ich przygody, biorąc pod uwagę, że sceneria będzie się zmieniać sceneria :DD Letnia śmieszkowa seria w sam raz na te upalne dni!

    To teraz część druga...
    O...
    Mój...
    Boże...
    Mówiłam, że jesteś najlepszą mamą na świecie?! <3 <3 <3 <3
    Aaaaah *q*, Sasek taki booooski *q* I taki uroczy zarazem! xD

    Hahah xD Ty to zawsze znajdziesz wyjście z sytuacji! XD
    Eh, czy można chcieć czegoś więcej?!  Dziękuję, mamusiu! Rysunki są prze-super!!!!
    *teraz naprawdę cieszy się jak dziecko xD* To najlepszy prezencik jaki dostałam w tym roku!!!! <3 <3 <3 musiałaś się przy nich obu nieźle narobić :DD!
    *still fangirl*

    Dobra, idę ochłonąć! XD Ale będę miała mega zaciesz w szkole! Chyba nigdy jeszcze nie poszłam tam taka szczęśliwa! XD Dziękuję ogromnie jeszcze raz i tuuuulę moooocno!!! <3 <3 <3 

    Ps. Naruto też się mega spodobały. Brałby, oj brałby! XDD

    ~Zuziaczek =^-^=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry, córcia~! ♡♥

      Ależ oczywiście! ^^ Proszę bardzo!

      Tak, ten fragment akurat jest mojego autorstwa ;D Wiedziałam, że Ci się spodoba ;p

      Taki mamy zamiar ^^ Żarciki na poziomie xDD Zobaczymy jak nam pójdzie dalej, bo na razie każdy jest zajęty sobą... xd Kitsuś oka nie zmruży tylko cały czas coś tworzy (i zawraca mi głowę xD).

      Chyba tak, ale możesz powtórzyć ;D ^^ Starałam się ze wszystkich sił :) Na początku chciałam narysować SasuNaru, ale nie potrafię rysować dwóch postaci na jednej kartce ;-; Tak więc zdecydowałam się na wersję "yaoi inaczej" x'D

      Naprawdę?! :D Twój przecudny zaciesz był wart bliskiej amputacji ręki z powodu dociskania tego cholernego ołówka xDD

      Idź, idź, ale... wrócisz, prawda? :) Mamcia zawsze tęskni, jak jesteś daleko od domu ;*

      Ja też jeszcze raz baaaardzo Ci dziękuję za Twój prezencik i trzymam za Ciebie kciuki! ;) Teraz idę obmyślić prezent na zbliżające się urodzinki... ^^ (a to dopiero dylemat! ;o)

      Ściskam, całuję i dziękuję! ;** >.<

      PS. XD Są tylko dla Was! I zgadzają się na wszystko! ;D


      Joleen :*

      Usuń
  2. Co jak co, ale obrazkowej historii to się nie spodziewałam :3 Pomysł genialny i wykonanie jest tak śmiechowe, że już się nie mogę doczekać kontynuacji. Tym bardziej, że 'zmiana scenerii' brzmi intrygująco :D

    Ruu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego się nikt nie spodziewał, uwierz mi xD

      Bardzo dziękujemy i cieszymy się z miłego słówka na temat tej serii śmiechu i płaczu ;3

      Raz u mnie, raz u niego i jakoś to będzie x'D

      Dziękuję za komentarz! ;) Pozdrawiammm ♥


      Joleen :*

      Usuń