niedziela, 5 października 2014

♥ Prolog ♥

  „Lost in the Darkness”



Pamiętam oślepiające światła, które padały na moją osobę. 
Nie widziałem nic prócz jasności reflektorów. W pomieszczeniu było wiele osób. Ich krzyki, wołania i gwizdy docierały do moich uszu. Lecz jedyne, co udało mi się usłyszeć i zrozumieć wśród tego hałasu, to jedno słowo: „SPRZEDANY”. Moje prawie nagie ciało omiotło zimne powietrze. Natomiast na nadgarstkach i stopach poczułem ciężar… od łańcuchów i kajdanek. Czułem się jak złapane, dzikie zwierze. Nie miałem pojęcia, gdzie się znajdywałem ani co się ze mną stanie. Potem dwie osoby złapały bardzo agresywnie za moje ramiona i zaciągnęły gdzieś w ciemność…
Nie czułem już dłużej otępiającego strachu, po prostu chciałem już…
nie żyć.

1 komentarz:

  1. Chciałam bardzo zapytać czy Levi jest tutaj uke? Jakoś wolę kiedy to Eren jest seme, a jeszcze na żadne takie opko nie trafiłam :< pewnie przez to, że większość woli, kiedy Eren jest uke ehhh... Bardzo chciałabym, żeby to Levi był tutaj uke, bo ilość rozdziałów jest bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń