niedziela, 27 grudnia 2015

Rozdanie prezentów! ^^

Wyniki konkursu zimowego 2015






Witajcie, Słodziaki! <3


W dzisiejszym poście pokażę Wam prace moich najdroższych czytelników, którzy postanowili zmierzyć się z nie lada zadaniem- rysunkiem dowolnej postaci z akcentem świątecznym ^^
Pozwólcie, że najpierw przedstawię Wam zwycięzców konkursu:


Miejsce I: 


Alex Hiyori

Alex-san...! *-* Miałam już wszystko poukładane (kto i co xd), kiedy nagle BUM!- Alex-san dosłała mi właśnie tą zabójczą pracę... Zakochałam się! *Q* Ty wiesz, jak złapać mnie za serducho! ;_; Ta scena tkwi zawsze w mojej pamięci... Ostatni odcinek Sekai'a i ta piękna scena, gdy Takuś mówi: "Nie uciekaj... Ritsu!" i przypiera go do ściany... >//.//< Wspomnienia wracają... ;)
No i jeszcze ta świąteczna bluza Onodery! (też chcę taką!!) I-I ta jemioła... *q* *rozpływam się~*

Gratuluję!! :**



Miejsce II:


Sayori Nekomori

Sayori-chan! ^^ (Mogę tak mówić? Nie obrazisz się? Myślę, że brzmi słodko... ;D) Przyznaję, że rysunek naprawdę ślicznie Ci wyszedł! ^^ Poza tym, wiem jak ciężko narysować pairing... Kiedyś też próbowałam z Ereri i... kiepsko wyszło ;-/ (aż mi wstyd to komuś pokazać ;_;)
Levi- napalony łoś. 
Erenek- uległy, przebrany za św. Mikołaja chłoptaś.
Czego więcej trzeba? Lost'a! ;D

Gratuluję!! ^.^



Miejsce III:


Nashiro Gasai

Niespodzianka? A jakże! :D Ten rysuneczek skradł moje serce! *-* Jak go po raz pierwszy zobaczyłam, to się szczerze roześmiałam i zaczęłam gapić w niego, jak głupia! xD
A wiesz, co najbardziej mi się spodobało? ^^ Twarz Koukiego! *q* Jest taka słodziutka! No i nie zapominajmy o seksownym tyłeczku Erena! XD Akashim! <3
Może wykonanie nie jest powalające (chociaż są dwa pairingi! ;D), ale sam pomysł tak bardzo mi się spodobał, że musiałam go nagrodzić!

Moje gratulacje!! ;)




Pozostałe prace :



Zuchii Suzuya

Zuziaku... kocham Twoje prace, wiesz o tym dobrze. Kocham je wszystkie i już zawsze będę wspierała oraz wywyższała Twoją twórczość ;) Jak już Ci wcześniej wspomniałam, Yukine wyszedł Ci CU-DO-WNIE!! Jego oczy są wręcz magiczne (hypnotizing xD)! *-* Pomimo braku nagrody, wiedz, że i tak wyszło Ci genialnie! ;*



Tsugami Ackerman

Tsugami-chan! Może nie udało Ci się wygrać, ale w końcu dowiesz się, o co chodziło z tą moją całą "teorią"! ;D Nie wiem skąd ani czemu, ale ta postać kojarzy mi się z... ucieleśnieniem mojego bloga! XD Różowe włosy- mój ulubiony kolor (a także podpis pod postami), a te fioletowe oczy kojarzą mi się z tłem! :D Jestem bardzo ciekawa, jaki był prawdziwy zamysł na ten uroczy obrazek! ^^



Marianna Lamenta

Jeszcze jeden rysunek poświęcony Ereri! ^^ Moim zdaniem, szkic jest naprawdę świetny! Taki... mangowy (trochę kojarzący mi się z "opowiadaniem głównym" ;P)! Levi wygląda tak słodko~! *-* A Eren tak zarozumiale... Prawdziwy bachor! xD (dobrze powiedziane, Rivaille ;D)



Nekosia PL

Na koniec zostawiłam najlepsze! ;D Uwielbiam <3 Śliczne wykonanie, przeuroczy "Ferbi" ;D (nie umknęło to mojej uwadze ^^) i ten podpisik na metce! Cały Akashi-sama! xDD


***


Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękuję za udział, a nagrodzonym, jeszcze raz gratuluję! ;* Co do "prezentów", to... może niech Akashi-sama się wypowie! ^///.///^


Zdjęcie autorstwa: chusenn


Jak ja nie cierpię tych świątecznych łaszków... Zapłacisz mi za to, Joleen... *zdejmuje sztuczną, siwą brodę*
Witam. Z tej strony Wasz ukochany absolut- Akashi Seijuurou. Prace wyszły Wam całkiem przyzwoicie, a zwycięzcom składam moje gratulacje. Co jeszcze... A. No tak... Czemu tak mało osób mnie narysowało?! Powinny wygrać jedynie Nashiro-san i Nekosia-san! *westchnienie* No ale cóż, to przecież blog Joleen... 
Pssst! Akashi! Miałeś im powiedzieć o nagrodach!
Ucisz się, Chi! Przecież wiem! *ekhem* Co do nagród, proszę napisać do Joleen maila (na ten sam adres co zwykle: joleen.kocha.akashiego.najba-To nie ten? No to w takim razie zostaje tylko: joleen@interia.pl) ze szczegółami dotyczącymi Waszego zamówienia. Będzie to one-shot z kim tylko chcecie (nawet ze mną ^^) i o czym tylko chcecie. Co do terminów realizacji zamówień, to jak pewnie wiecie, Joleen może mieć pewne opóźnienie z przyczyn naukowych (Już za rok matura~ Za rok cały~) lub braku weny (co rzadko się zdarza, ale jest możliwe). Myślę jednak, że powinna dać radę wszystko uregulować w styczniu. W razie pytań, napiszcie komentarz lub mail. To wszystko. Mam nadzieję, że miło spędziliście tegoroczne święta oraz życzę szczęśliwego Nowego Roku.

Akashi S.


Był miły? Był, prawda? *zerka na to, co napisał* Uff! Nie było tak źle! ;P

Nie mam nic więcej do dodania, więc zabieram się do dalszego pisania! (^.^)/


Joleen :*

7 komentarzy:

  1. Pierwsza?! :o *oby ^^*

    Omggg! Praca Alex jest wspaniała *-* W pełni zasłużyłaś na pierwsze miejsce dziewczyno! :D haha Podziwiam w ogóle za perfekcyjne narysowanie pozy <3 dam radę ze wszystkim... Ale przy pocałunkach postacie wychodzą mi jak upośledzone kurczaki! X,D Pozostałe pracę też są boskie :D
    Powiadasz, Joleen, że praca Tsunami wydaje ci się być ucieleśniemiem bloga? Ja to zawsze sobie inaczej wyobra- *nad moją głową zapala się żaróweczka* hehehe... hehe... >:D
    Idę wcielić mój niecny plan w życie ^-^
    Gratuluję zwycięzcom! Pozdrawiam cieplusio moją Joleen! I czekam na opublikowanie nagród! ^^
    Całuski~

    ~Zuchii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba, że pierwsza! ;D (znowu pierwsza! *dumna* ^^)

      XD Witaj w klubie! W życiu nie narysowałabym tak perfekcyjnego pocałunku jakiejkolwiek pary!

      Chyba tylko mi się to tak skojarzyło... ;-;
      Eh? E-EH?! Zuziaku? Co to za lampka? Co to za chichot?! Mam się bać? (jakie tam bać! ;D Zuziak to prawdziwy artysta! <3)

      Dziękuję serdecznie za komentarz i tulę mocno moją Zuzię (tak dla różnorodności ;P)! >.<


      Joleen :*

      Usuń
  2. No heeeeej ^~^

    Wiem, zajęło mi to trochę dłużej, że sądziłam... (Tak, pamiętam, gdzie mam wrócić) xD
    No, ale jestem! :D
    (Może nawet druga...? Nee, wątpię ;-;)

    Muszę przyznać, że po rzuceniu okiem (he-hehe-hehe, prawie dosłownie, bo o mały włos nie zaliczyłam randki z podłogą, wlokąc się po mieszkaniu, bo... Ee, tamto nie ważne x'D) na pierwszą pracę, na moje usta wpełzł uśmieszek ^^ xD

    Zuuuuziak, Twoja praca wymiata <3 -^°^-

    Meeh, czeeemu ja nie miałam czasuuuu? - robi oczy zbitego psika - Przepraszam, Joleen-sama. Postaram się następnym razem... Ale los pewnie i tak mnie nienawidzi, i znowu coś pójdzie nie tak ;-;

    Cóż, postaram się w najbliższym czasie wszystko ponadrabiać, a tym czasem muszę się jeszcze na chwilę stąd ewakuować, bo... Razem z moim kochany bratem będziemy oglądać Shingeki <3
    Wybacz, Joleen-sama, mój zdrowy (znaczy, nie wiem, czy taki zdrowy x'D) rozsądek mówi mi, że familia jest trochu bardziej... Priorytetem ^ ^'

    Trzymaj się cieplutko! -^°^-

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to nie wiem co mam powiedzieć (´・_・`) Pomysł na ten rysunek przyszedł mi do głowy właśnie, dlatego, że ostatnio oglądnęłam od początku całe dwa sezony Sekai'a (za bardzo tęskniłam za Takano i Onoderą ;) i jeszcze za Kisą i Yukiną :D). Tak w ogóle to cieszę się, że rysunek się spodobał ^^ Co do tego perfekcyjnego narysowania pozy. Ostatnio znowu wróciłam do rysowania par z shoujo. Żeby było śmieszniej na początku to wyglądało gorzej niż upośledzony kurczak x'D potem okazało się, że pocałunki par wychodzą mi tylko między mężczyznami x'D A sam rysunek zaczynałam chyba ze 3 razy ಥ ಥ dziwię się, że moi sąsiedzi jeszcze nie uciekli po tym co usłyszeli (⊙…⊙)
    Mi za to bardzo spodobała się praca Zuchii-san *-* Podziwiam za genialne używanie kolorów <3 u mnie coś w kolorze wygląda tak jakby po kartce przebiegło stado jednorożców x'D
    Inne prace też są świetne! :D

    PS.Bluza Onodery też mi się strasznie podoba i obecnie szukam jakiejś podobnej ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza praca *Q* Chyba muszę znowu obejrzeć Sekai'a ^//.//^ Bluza Onodery jest słodka ^^ Też mi się taka marzy *_*
    Podoba mi się również praca Nekosi :) Jeju jakie to słodkie... Już widzę, jak nasz drogi Akashi-sama skrada się do Ferbiego, aby go... wytarmosić ^^
    A Zuichii i te oczy :O Piękne są *_*
    Ogólnie wszystkie prace miały w sobie tego Ducha Świąt :)

    Tak, masz rację... Z trzy razy zaczynałam ten rysunek, ale zawzięłam się, żeby narysować właśnie to :) Na początku to Levi miał być Mikołajem. Jednak parę dni wcześniej przeczytałam Świąteczny Special i jakoś tak pomyślałam, że skoro nienawidzi świąt, to nie mogę mu tego zrobić ^^ Zmusiłam go do rogów hłehłehłe 3:)
    Pozdrawiam gorąco, Sayori :*

    OdpowiedzUsuń
  5. OmójbożeOmójbożeOmójbożeOmójbożeOmójbożeOmójbożeOmójbożeniemamczasunaspacje
    Jak moje wypociny, których narysowanie zajęło mi około 50 minut, zajęły 3 miejsce?! O.o JEJU JESTEM TAKA SZCZĘŚLIWA! Mogę się do ciebie przytulić Joleen-sama?
    *turla się po podłodze i wchodzi pod nowe biurko, które jest niewygodne i małe*
    Wszystkie prace są przeeeśliczne <3 Genialnie się prezentują przy moim skrawku kartki, dalej nie mogę uwierzyć w to co się dzieje. Biję pokłony przed autorkami scen pocałunków. A ten Yukine, jest przeepicki *-* Dwie prace wykonywane na tablecie też są przeurocze. Kouki prezent świąteczny XD Ach.. Ten Akashi. Do mnie do szkoły chodzi taka z różowymi włosami i jak ubrała czapkę na mikołajki, to powiem że jest identyczna jak praca Tsugami. No i oczywiście szkic z wrednym bachorem Erenem i Levi'em ^^ Wszystko jest cudne.
    Jestem naprawdę w ogromnym szoku i zapewne odbije się to na mojej psychice. A teraz wracam do biegania po całym domu i piszczenia z radości, tłumacząc domownikom, że nie potrzebuję lekarza. Naprawdę bardzo dziękuję <3

    Pozdrawiam najlepiej jak się da
    Nashiro-chan

    OdpowiedzUsuń
  6. WRÓCIŁAM Z YCIECZKI ZA MOJE MIASTO * Nie mieszkam w miescie XD )

    To TAKA BYŁĄ TEORIA ?!! XDD
    Różowy twój ulubiony..Ja nie wiem czemu ale nie wiedziałam jaki wybrać więc pomyslałam o różowym ,a fioletowe oczy.... to już nie wiem czemu taki wybrałam T>T

    Achh Alex ŚLICZNIE NARYSOWAŁAAA *O* ( zamaist kurde rysować siedze w Sony Vegasie XDDD )
    WSZYSTKIE PRACE SĄ ŚLICZNE <3 Podoba mi sie ten Yukine GYAAAA :3

    Zuchii T-tsunami ?! TSUGAMI T>T Nazwa mojej 3ulub postaci została zmieniona XDDD

    Znowu napisz
    Sliczne rysunki

    Pozdrawiam ciepło wszystkich ludzi

    TSUGA SUGA

    OdpowiedzUsuń