piątek, 4 grudnia 2015

Konkurs

Witajcie Słodziaki! (^.^)/* 



Jak już wspomniałam w poprzednim poście, organizuję (na Waszą prośbę) konkurs z okazji liczby wyświetleń oraz zbliżających się świąt.




 Oto wymyślone przez mua zasady:


-> Tematem konkursu jest rysunek (już nie opowiadanie, wiersz czy filmik) postaci wraz z akcentem świątecznym. Może być pairing, może być wersja solo, może być grupowy, może być nawet obrazek oparty na którymś z moich fanfików.

-> Technika dowolna: kredki, ołówki, flamastry, farby itp. Prace mogą być również wykonane w programach komputerowych.

-> Swoje cudowne dzieła wysyłacie do 20.12. (piękna data, czyż nie? ^^) na adres mailowy: joleen@interia.pl

-> Wasz udział możecie określić w komentarzu na dole lub wysyłając mi informacje mailem. Z góry proszę, aby się podpisać (dla anonimów prezentów nie będzie!).

-> Nagrody- Joleen nie ma dżiliona dolarów odłożonego na koncie (;-;), więc spróbuje zapłacić w naturze x'DD tego nie było! spełnić Wasze życzenia odnośnie one-shot'ów z wielbionym przez Was pairingiem lub też... co tam sobie wymarzycie! ;D Informuję jednak, że nie napiszę opowiadania, którego anime/serialu nie widziałam ;-/ Wszystko będzie do uzgodnienia później.

Podsumowując- serdecznie zapraszam do udziału! Będzie mi bardzo, bardzo, baaardzo miło, jeżeli poświęcicie trochę swojego cennego czasu i narysujecie coś dla mnie i będę mogła ustawić sobie Wasze dzieło na tapetę w laptopie, a może nawet na profilowym? Chcielibyście? ^^ ;D




PS. Pamiętajcie o jutrzejszym, gorącym TsukiYama! *q*


Joleen :*

17 komentarzy:

  1. Ten obrazek mnie rozwalił, po prostu padłam i nie wstaję xD(drugi też był piękny)

    Udział w konkursie na pewno wezmę tylko mam straszny dylemat... kogo narysować. Och! Mam już wizję! (Buzię widzę w tym tęczu...! xD). Zdradzę, że będzie to paring (prawdopodobnie, bo nie wiem czy nie wyjdą krzywe mordki).

    Ogólnie mam dużo czasu, bo jestem chora. Niestety jestem półżywa - katar, kaszel, gorączka, bolące gardło, boląca głowa i ogółem złe samopoczucie. Najciekawsze jest to, że zainteresowałam się grafiką komputerową i zastanawiam się czy by właśnie nie wykonać w niej pracy na konkurs... ale boję się, że wyjdzie fatalnie, bo nie posiadam żadnych tabletów graficznych ani professional programów do tego. Z resztą nie wiem czy mogłabyś to otworzyć ze względu na format, którego nie potrafię zmieniać. Praca byłaby wykonana w GIMP-ie. No nie wiem..! Tyle zmartwień~! Powiedz co o tym myślisz, bo zawsze mogę zrobić tradycjonalną, papierową pracę.

    To co miałam przekazać to przekazałam, więc au revoir!
    ~Nekosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, moja droga ^^ Już nie mogę się doczekać tej słodkiej niespodzianki! :D Trzymam kciuki za pairing! ;)

      Biedulka ;-; Zdrówka i weny twórczej! <3

      Z tego co wiem, zmiana formatu nie jest taka truda, więc spokojnie możesz spróbować ;D Poza tym mam dostępne dwa komputery z różnymi oprogramowaniami, tableta i komórki. Myślę, że dam radę otworzyć ;) Nie bój żaby.


      Joleen :*

      Usuń
  2. Na pewno wezmę udział <3 tylko by czasu starczyło i pomysłu !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mogę się doczekać tego super dzieła! ;D

      Spokojna głowa, jakby ktoś nie zdążył, to mogę przedłużyć termin o kilka dni ;)


      Jolren :*

      Usuń
  3. Agent Zuziak zgłasza się do akcji, powtarzam, zgłasza się do akcji! ^^ Postram się coś wykminić! ^^ Już nawet wiem z kim to będzie *patrzy przebiegłym wzrokiem na złotowłosego* hehehhe :D
    Cóż, trzeba uczcić nowego członka mojej familii ^°^ Wszystko nastąpi w swoim czasie... A co do gifa, o którego prosiłaś, niebawem powinien być gotowy :D! Jak tylko go skończę to prześlę go przez Hangousta ;) Pozdrawiam cieplutko raz jeszcze ^^ :3

    ~Zuchii ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agencie Zuziaku, mam dla Ciebie misję specjalną! XD

      Powiem szczerze, że troszku się obawiałam, iż się nie zgłosisz... (głupia ja ;-;) Ale na moim Zuziaku zawsze można polegać! ;* <3

      Co do obrazka... Jesteś niemożliwa! <3 Dziękuję Ci baaardzo, że pamiętałaś o mojej zachciance i poświęciłaś czas na jej zrobienie! ;*


      Joleen :*

      Usuń
  4. Hej, hej, hej!! :D Do tej pory byłam tylko cichym obserwatorem, ale czas zacząć się angażować ^^
    Zgłaszam się do konkursu :) Zmotywowałaś mnie, aby wreszcie zabrać się za narysowanie mojego ukochanego pairingu ^^
    I Boże, ten pierwszy obrazek hahahahahahaha :')
    Pozdrawiam w ten (zajebiście)chłodny wieczór, Sayori :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No witam, witam serdecznie! ;)

      I bardzo słusznie! Tak trzymać! ;D Jestem bardzo ciekawa, co to będzie za pairing! ^^

      Wiem, wiem... xD Jak znalazłam ten wspaniały obrazek, to nie mogłam się powstrzymać, aby go troszkę przerobić! ;) (prawdziwe AkaFuri~*-*)

      Pozdrawiam również i przesyłam wenę na super dzieło~!


      Joleen :*

      Usuń
  5. Ohayo Joleen-san! c: Zgłaszam się do konkursu. Narysuję pairing, mam nadzieję, że mi wyjdzie i że starczy mi czasu na niego ;-;

    PS. Obydwa obrazki super :) Pierwszy mnie rozłożył na łopatki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry~ ^^

      Ależ konkurencja się szykuje! ;D Alex-san, czyżbyś walczyła o kolejny one-shot specjalny? ;)

      Mam nadzieję, że wszystko, co masz zaplanowane się uda! ^^

      Życzę dużej ilości wolnego czasu oraz weny! ;)

      PS. Podkreślę jeszcze, że bardzo się cieszę z Twojego ponownego udziału! :D


      Joleen :*

      Usuń
    2. Hehe, chciałabym powalczyć ;)

      Dziękuję za wenę i czas, na pewno się przydadzą ;)

      PS. Miło mi :D

      Usuń
  6. Spóźniona Nashiro zgłasza się do konkursu ^^ !
    Na moje nieszczęście, tablet graficzny od 2 miesięcy skończył swój żywot ;_; No nic, zostaje kartka i kredki. Urgh! Senpai, ja to mam pecha... Postaram się narysować co najmniej 2 pairingi, ale nic nie obiecuję! (oczywiście na jednej pracy ;)

    Ps. Obrazek genialny XD

    Pozdrawiam
    Nashiro-chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać, Nashiro-chan! ^^

      [*] biedny tablet...

      Czemu pecha? A może właśnie ta opcja przyniesie Ci szczęście? ;) Nigdy nic nie wiadomo! ;D

      Aż dwa pairingi?! *q* Zawyżyłaś poprzeczkę, nie powiem! xD

      Weny twórczej oraz powodzenia~! <3


      Joleen :*

      Usuń
  7. Nie wiem czy wczesniej pisalam ..
    ZGŁASZAM SIE ヽ(*≧ω≦)ノ Gotowa praca jutro wysylam i ... Nic XD (͡° ͜ʖ ͡°) miłych snow (͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że postanowiłaś się tu wpisać (to pomoc dla mnie na przyszłe rozliczanie uczestników ^^).

      Dzięki wielkie i Tobie również życzę kolorowych (tęczowych xD) snów!


      Joleen :*

      Usuń
  8. Kiedy kolejny rozdział Ereri? :) Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej, jeszcze w tym miesiącu pojawi się kolejny rozdział Lost'a ;)


      Joleen :*

      Usuń