niedziela, 8 lutego 2015

Już niedługo Walentynki! *-*

Walentynki już tuż tuż…! Wiecie o tym już? ;D



Jeżeli nie jesteście jeszcze do końca zapoznani z kalendarzem, to za kilka dni, w sobotę przypada dzień walentynek! ^^

W zeszłym roku, z tego co zauważyłam bardzo spodobał się Wam walentynkowy special z pairingiem LevixEren. Kiedy przeglądałam statystyki odkryłam, że jest to najbardziej popularne opowiadanie, na które wchodzicie… nawet obecnie xD

Postanowiłam napisać kolejny tego typu special! :D W ramach tego, że tak często czytaliście to opowiadanie, zdecydowałam dać Wam okazję do wyboru! ^^

A więc! Jaki pairing wygra tegoroczne, walentynkowe opowiadanie? Sama jestem bardzo ciekawa ^^ Kieruję do Was to pytanie, które zamieszczę w ankiecie. Macie kilka opcji do wyboru.

UWAGA! Czas jest ograniczony! Na Wasze głosy czekam do 13.02 do godziny 16.00!

Zapraszam do głosowania! ^^


PS Jeżeli ktoś nie chce brać udziału w ankiecie lub są jakieś inne powody, czy pytania odnośnie opowiadania, to możecie napisać swoją decyzję pod postem (w komentarzu), bądź wysłać do mnie maila na adres: joleen@interia.pl


Joleen :*

6 komentarzy:

  1. "Boska marmolado przenajświętszej, słodkiekiej dobroci!" - jak to mówił Lulu w "Code M.E.N.T.ach" ;)
    Ja i moja znajomość dat zdecydowanie... Ekhem... Leżą... XD
    O walentynkach... Zapomniałam - tak jak zawsze zresztą, bo i nie mam dla kogo o nich pamiętać ;p

    Co do parringu... Ja osobiście optuję za Levi x Eren, chyba, że zachciałabyś napisać coś Roy x Ed. Wiem jednak, że nie oglądałaś "Fullmetal Alchemist", więc jak najbardziej może być RiRen ^^ ;) :D

    Cóż... To chyba będzie na tyle, z mojej strony... ;p
    Miłego dzionka!
    Ave Joleen! ;) :D ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądałam tą parodię!! xD Niektóre ich teksty rozwalały mnie na łopatki :D

      Ooooch :( jak to nie masz dla kogo o nich pamiętać? Przecież jestem jeszcze ja! ;) I specjalnie napiszę opowiadanie żeby w te nieszczęsne walentynki było wszystkim miło i mogli poczytać jakieś słodkie romansidło z ulubioną parą ;D

      Ponownie pozdrawiam i przesyłam buziaki ;*

      PS. Dzięki za oddanie swojego głosu ;)

      Joleen :*

      Usuń
    2. Ależ ja wiem, że oglądałaś! :D Właśnie dlatego postanowiłam użyć jednej z tych kwestii, którą ciągle powtarzam... xD ;)
      Razem z koleżanką, znamy na pamięć ponad połowę tekstów ze wszystkich odcinków do 10.5 ("Code M.E.N.T. bez Jeremiah Gottwald'a, to nie Code M.E.N.T. ;p)

      Nooo... Tak jakoś wyszło, że w tym roku, jedyną osobą, od której dostanę cokolwiek na walentynki, będziesz Ty, Joleen ;p :D Ewentualnie razem z powyżej wspomnianą powyżej przyjaciółką, wyjdziemy do miasta, nakupować sobie książek... xD ;p

      Och tak, romasidło w walentynki brzmi dobrze :D
      Nie cierpię ich, z całego serca, ale Yaoi, to Yaoi - innego nie toleruję ;p ;) :D

      Ależ proszę bardzo, zawsze do usług ;p ;)

      Tak więc, niestety kończę odwlekanie nauki... :p
      Materiały do konkursu same się nie nauczą, tak samo jak polski... :p

      Dziękuję i nawzajem ;)
      Ave Joleen! ;) ^^

      Usuń
  2. Kageyama Tobio x Hinata Shoyou z anime Haikyuu!! - Byłoby mi bardzo miło, gdybyś napisała special z tym pairingiem ;3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co wyjdzie w wynikach z głosowania ;)

      Dziękuję za oddanie swojego głosu i także gorąco pozdrawiam :D

      Joleen :*

      Usuń
    2. Ja również dziękuję ;3

      Usuń