piątek, 6 lutego 2015

Rocznica! ^^

Moi drodzy Czytelnicy!!



Dziś mija dokładnie rok odkąd postanowiłam założyć owego bloga, którego zdarza Wam się odwiedzić. Wątpliwości było przy zakładaniu wiele, ale cieszę się, że postanowiłam go stworzyć :D

Jeżeli ktoś śledził mojego bloga od samiutkiego początku, to na pewno zauważył obecne (wielkie) zmiany. Staram się jak mogę, żeby ta strona odzwierciedlała część mnie i mojego małego świata, który stworzyłam w głowie. Nie ukrywam też, że różne zmiany nastąpią (i to już niedługo), mam nadzieję, iż na lepsze :)

Przez ten rok zauważyłam wiele ważnych rzeczy... Na przykład: aż ponad 10.000 wyświetleń! (:O Wow! Biedni, ile się naklikali xD), kilku obserwatorów na mojej stronie (dzięki wszystkim za obserwacje ;) ) oraz wspaniałe i bardzo motywujące komentarze (łącznie z moimi aż 250 :D).

Chciałam napisać jakiś special, ale po mojej chorobie, nie miałam zbytnio czasu, bo nadrobienie siedmiu dni nieobecności nigdy nie było łatwe... Za to spodziewajcie się kolejnego rozdziału ,,Lost in the Darkness" już w tą sobotę, bądź niedzielę. Mam nadzieję, że uda mi się Was jakoś tym zadowolić ;)

Niezmiernie cieszy mnie fakt, iż śledzicie mojego bloga i czytacie go (nawet w dni powszechne ^^), pomimo tego, że posty nie pojawiają się tak często jakbym sobie tego życzyła. Głównie jest to wina nauki (na którą zawsze zwalam, bo tak! ;p) i jednego komputera z Internetem na więcej niż jedną osobę xd Czasami ciężko się wstawia, gdy inni członkowie rodziny nachalnie zaglądają mi przez ramię... Ale staram się, tak?! ;D :)

Kończąc te moje (może i trochę nudne) wywody, chciałam Wam serdecznie podziękować oraz liczę na naszą dalszą współpracę! ^^




Wasza oddana,

Joleen :*

8 komentarzy:

  1. Od samego początku może mnie tu nie ma, ale do końca będę na pewno! ;)

    Życzenia już składałam, więc mogę tylko jeszcze raz życzyć Ci wytrwałości i wielu czytelników ;)

    Pozdrawiam i miłego wieczorka życzę ;) ^^
    Ave Joleen! ;) ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana ;**
      Życzenia jeszcze raz- były wspaniałe! :D
      Pozdrawiam i życzę udanego weekendu ;)

      Joleen :*

      Usuń
  2. Dużo weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione o jeden dzień, ale nadal sie liczy, nie? ^^ z okazji rocznicy pragnę życzyć Ci, Joleen, nieograniczonej weny, ogromnej ilości czytelników, aby kolejny rok przyniósł wiele nowych rozdziałów ^^ nie wiem czego jeszcze mam życzyć, więc napisze tylko 'wszystkiego dobrego'! :D pozdrawiam ~Zuchii (^_^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się liczy! ;D
      Bardzo dziękuję za superaśne życzenia! ;**

      Również pozdrawiam i życzę miłego dnia! ;)

      Joleen :*

      Usuń
  4. Wszystkiego naj naj i duużo duużo weny ;*
    ~M.~ - ~Yuki Sakura~

    OdpowiedzUsuń