piątek, 13 lutego 2015

Wyniki!! ^^

Oznajmiam wszem i wobec, że czas ankiety walentynkowej dobiegł końca! :D



Oto i wyniki:

Levi x Eren- 21 głosów
Kageyama x Hinata- 2 głosy
Akashi x Tajemnicza Walentynka- 1 głos


Z największą ilością głosów, wygrywa pairing Levi x Eren z anime Shingeki no Kyojin! :D
Walentynkowy special z wybraną (przez większość) parą pojawi się... Hmm... Pomyślmy... Chyba to już jutro, nie? xD Tak się z Wami droczę ;P Oczywiście, na jutro będzie gotowy ^^

Szczerze powiedziawszy liczyłam na większą rywalizację pomiędzy pairingami  Kageyama x Hinata vs. Levi x Eren, ale cóż... Widać, że Levi bije wszystko i wszystkich o głowę (a raczej 21 głosów) ;D


Dziękuję wszystkim serdecznie za udział w ankiecie oraz do szybkiego pojawienia się nowego posta ;)


Pozdrawiam,

Joleen :*

3 komentarze:

  1. *Uwaga, uwaga, będę złośliwa*
    Joleen, Levi nie może bić wszystkich o głowę, bo z nim jest jak z dziewczyną mojego byłego. Nie dorasta mi do pięt, - tak samo jak Levi - bo między nami 25 centymetrów różnicy. Tym bardziej, nie porównuj go do sportowców! xD
    *Okej, okej, okej, przepraszam. Koniec złośliwości na dziś*

    Tak więc, tak jak kiedyś już wspominałam (Przy którymś z pierwszych rozdziałów "Lost in the Darkness", zdaje się :D), "Levi to Levi (...)" dla niego wygrać ze wszystkimi, to najmniejszy problem xD ;p

    Cieszę się bardzo, że jutro pojawi się Special, bo nie mogę się już doczekać ^^

    Z tego co pamiętam, od jutra masz ferie, prawda?
    Ta więc, miłego odpoczywania (O mój Boże! Tak się da? O.o To ferie nie są po to, żeby zarywać nocki, grając, oglądając filmy pisząc lub czytając!? xD), bo ten czas i tak -znając życie - zleci Ci nie wiadomo kiedy ;p

    Jeśli pozwolisz, nie będę się jakoś szczególnie rozpisywać, - znowu... Eeeeehhh... Muszę coś z tym zrobić! - bo dzisiaj "jad aż kapie mi z zębów", jak to się zwykło mawiać w mojej rodzinie, o kimś wyjątkowo wrednym i złośliwym, a wszelakie wypowiedzi w większości przesycone są ironią i sarkazmem, nad czym dziś panuję w niewielkim stopniu (Och, tak! Nie ma to jak wreszcie spać o ludzkich godzinach i się... Hmmm, no pomyślmy... NIE WYSPAĆ!) :p

    Tak więc (już trzeci raz dzisiaj), miłego dzionka i wieczorka, w terminach najbliższych Animowania się ;) :D ^^
    Ave Joleen! ;) ^^ :D ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż, dobre i dwa głosy na Kageyama xHinata :D Levi zawsze spoko ;* Czekam cierpliwie na walentynkowy special ;3
    ~Yuki Sakura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czułam, że paring Levi i Erena wygra ^^ RIVAILLE GÓRĄ!!! XD mimo iż jest nawet ode mnie dużo niższy xdd nie mogę się doczekać specialu :D i mimo iż na to za wcześnie to i tak życzę przyjemnych WalęTynek :D
    I jeszcze Joleen życzę Ci jak zwyklę ( chyba drugi, albo trzeci raz, ale ciiii xdd) weny i z niecierpliwością czekam na opowiadanie :D Pozdrowionka :* ~Zuchii

    OdpowiedzUsuń