poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Rozdział XXX

„Lost in the Darkness”                           UWAGA+16!!!



Nad ranem moje ramiona otoczył nagły chłód. Dodatkowo pod palcami wyczułem delikatny materiał... Inny niż moja kołdra na strychu. Otworzyłem zaspane oczy. Okazało się, że nie znajdowałem się u siebie. No tak...- pomyślałem, a następnie na moich ustach pojawił się lekki, niekontrolowany uśmiech. Zerknąłem dyskretnie na prawo. Ujrzałem czarnowłosego z zamkniętymi oczami, leżącego na boku, zwróconego w moją stronę. Kruczoczarna grzywka opadała mu delikatnie na oczy i zasłaniała długie, ciemne rzęsy. Nie zdałem sobie sprawy, że zacząłem się w niego wpatrywać. Kochałem tego mężczyznę. Wczorajszy moment... nie zraził mnie. Wręcz przeciwnie. Czułem, jakby wszystko nareszcie znajdowało się na swoim miejscu. Nadmiar moich uczuć został przelany w namiętnym akcie. Pomimo pewnego dyskomfortu oraz bólu... byłem ogromnie szczęśliwy.
Zmrużyłem powieki i przysunąłem się do zaskakująco ciepłego ciała Leviego. Czułem więź między nami. Nasze relacje uległy całkowitej zmianie. Nie mogliśmy powrócić do relacji opiekun-podopieczny. Trochę było mi szkoda, ale jeżeli mogłem w taki sposób zbliżyć się do Rivaille, poznać go i w końcu sprawić by został tylko mój... Zabrakło mi tchu w piersiach. Czy można kochać aż "za bardzo"...?- ponownie spojrzałem na spokojną twarz ciemnowłosego. Wsłuchiwałem się w równomierne oddechy oraz bicie serca. Musiałem go dotknąć. Niepewnie wyciągnąłem dłoń w stronę jego twarzy i opuszkami palców przejechałem po szczęce oraz policzku Rivaille. Wbiłem wzrok w lekko wygięte, zachęcające usta. Nie mogę się powstrzymać... Znowu.- przymknąłem powieki i dotknąłem drżącymi wargami ust mężczyzny. Kocham, kocham, kocham...
- Eren.- usłyszałem jego melodyjny głos. Napotkałem surowe, kobaltowe tęczówki. Po chwili odsunąłem się od mężczyzny z rumieńcami na twarzy.
- T-To nie-!- chciałem się wytłumaczyć, ale w tamtym momencie Levi pociągnął mnie za nadgarstek i przyciągnął do siebie. Zamurowało mnie. W pierwszej chwili myślałem, że mnie ochrzani... Wręcz przeciwnie! Rivaille zaczął kontynuować! Badał wnętrze moich ust językiem, muskał skórę swoimi palcami oraz łaskotał grzywką.
- Levi...- jęknąłem, gdy się ode mnie oderwał.
- Masz dzisiaj szkołę. Nie posunę się dalej... Na razie.- ostrzegł z błyskiem w oczach. Kiwnąłem i posłałem mu swój uśmiech. Czarnowłosy zamrugał zdziwiony.
- Jesteś... szczęśliwy?- zapytał niespodziewanie.
- Co to za pytanie?- mruknąłem i wtuliłem się w jego nagi tors.
- Nie jesteś... Nie. Oczywiście, że nie.- westchnął czarnowłosy i obrócił się na plecy.
- Levi... Opowiedz mi o sobie. Proszę.- spojrzałem mu w oczy. Wpatrywał się we mnie chwilę, a następnie zerknął na zegar stojący na etażerce.
- Nie mamy na to czasu.- odparł szybko.
- A kiedy będziemy mieli?- Nie odpuszczę. Zrozum to w końcu...
- Dziś wieczorem? Przyjadę po ciebie, po szkole. Pójdziemy coś zjeść i... Miałbyś na coś ochotę? Kino? Teatr?
- Levi... Czy ty zapraszasz mnie na randkę?- zapytałem z kpiącym uśmiechem. Kiedy mężczyzna spojrzał na mnie z poważną miną, zrobiłem wielkie oczy, po czym zacząłem się śmiać.
- Z czego tak rżysz, bachorze?- warknął Rivaille i zdzielił mnie jedną z mniejszych poduszek ozdobnych.
- Po prostu nie wierzę, że to dzieje się naprawdę...- powiedziałem ocierając wilgotne kąciki oczu. Po chwili poczułem na sobie wargi Leviego.
- Kocham cię...- szepnąłem ledwo słyszalnie w jego usta.

***

- Forest! Dobry humor dopisuje?!- zawołał do mnie pogodnie Thomas.
- Żebyś wiedział.- odpowiedziałem. Cały dzień w szkole chodziłem z szerokim uśmiechem na ustach. Nie mogłem tego opanować. Cały tryskałem energią i zadowoleniem z życia. W końcu... Znalazłem kogoś, dla kogo warto istnieć!
- Jeager! Nie bujaj w obłokach, tylko skup się na grze!- krzyknął do mnie kapitan Reiner.
- H-Hai! Przepraszam najmocniej!- skłoniłem się. Usłyszałem cichy chichot członków drużyny.
- Zaczynamy! Przegrana drużyna zostaje i sprząta po meczu!- oznajmił blondyn oraz zagwizdał w gwizdek na sygnał rozpoczęcia. Gdyby nie Connie, nie wiedziałbym nawet w jakiej jestem grupie. Rozejrzałem się po moich kolegach i zdębiałem, gdy ujrzałem twarz Jeana. Patrzył na mnie z gniewem w oczach i zacięciem. Oboje byliśmy biegaczami. Oczywiste było, że mnie wyzywa. Zgoda. Pokaż na co cię stać!

***

- ...w takim razie zostają tylko Jean i Eren! Sorki, chłopaki!- C-Co?! Jak to?! Kurna! Znowu odpłynąłem myślami!- po chwili zostałem sam na sam z moim wrogiem. Zerknąłem w stronę Jeana. Wysoki chłopak o rozjaśnionej czuprynie, w sportowym stroju do baseball'a mierzył mnie wzrokiem, a następnie zaczął zbierać kije baseballowe z boiska. Przełknąłem ślinę oraz w milczeniu zacząłem mu pomagać. Kiedy wszystko zanieśliśmy na zaplecze, skierowałem się do wyjścia.
- Zostawiam klucz tobie! Na razie!- pożegnałem się pospiesznie i zwróciłem w kierunku drzwi. Wtedy chłopak pociągnął mnie za koszulkę oraz przyszpilił do ściany.
- Myślisz, że uwierzę w tą bajeczkę o amnezji? Nie rozśmieszaj mnie...- syknął mi wprost do ucha.
- Puść mnie do cholery!!- krzyknąłem. Próbowałem mu się wyrwać, ale w porównaniu do niego byłem o wiele słabszy. Zaciskał moje ręce do tyłu i przygniatał swoim ciałem. Nie mogłem się poruszyć.
- Mam czarny pas w karate, bęcwale. Nie wyrwiesz mi się.- parsknął.
- Czego ty ode mnie chcesz?!- zawołałem czując narastające przerażenie.
- Zemsty.- powiedział i popchnął mnie na podłogę. Z łupnięciem upadłem na twardy marmur i spojrzałem na szatański uśmiech chłopaka, który zamknął mnie w ciemnym magazynie...



*****

Witajcie~!


Na początek... Wszystkiego Najlepszego Tsugami Ackerman! ^^ Właśnie Tobie dedykuję ten rozdzialik! Życzę szczęścia, zdrowia, miłości, cukru, wielu epickich anime do obejrzenia, mang do przeczytania oraz roku szkolnego do przeżycia! ;D Ściskam mocno i jeszcze raz wszystkiego NAJ!<3 :*

Teraz do mojej kochanej reszty...


Wydobrzeliście po dawce seksów, tak jak Eren? ;D

Nie ma tak dobrze! A co! ;) Od razu przypomina mi się motto mojej koleżanki: "Life is a bitch. So learn how to fuck it!" xD

W następnym rozdziale ratunek- przez kogo? No i czy randka dojdzie do skutku? Co powie jaśnie pan Levi Grey? ^^ ;) Dziś bez spoilerów! -.- Akashi-sama pomaga mi odpisać na poniższe pytania...


Pytanka od Kill-chan, która mnie nominowała mnie i Akashi-sama do Liebstera. Od razu informuję, że "zasady są po to żeby je łamać" ;D


1. Wolisz mięso czy warzywa?
Warzywa. Dodam, że nie jem mięsa wcale.
Tofu.
To nie warzywo, Akashi-sama...
To JA tutaj jestem absolutem, więc bez gadania.
...

2. Jaka rzecz jest po twojej lewej stronie?
Akashi-sama ^^
Joleen-sama <3

3. Uwielbiasz deszcz?
KOCHAM!!! <3 Najlepszy środek na wenę ;)
Nie bardzo... 

4. Czego nienawidzisz? 
Wielu rzeczy, ale najbardziej szkoły -,-
Kiedy Chihiro gapi się na Joleen i wymusza spacery "na osobności"...
Akashi-sama mój kochany zazdrośnik <3
<3

5. Jaki kolor opisywałby ciebie?
Róż! ^_^
Czerwień... Trzeba tłumaczyć?

6. Ile serii anime/mangi masz za sobą?
Nigdy nie liczyłam... ale na pewno powyżej stu *lans* ^^
Czasem oglądam z Joleen, ale wolę dobrą książkę.
Od kiedy mangi to książki?
Może light novel?
Mayu-chan, do budy!

7. Oglądasz Blowka? 
A czo to? o_O
...

8. Co teraz robisz?
Odpisuję na pytania...? ;P
Przyglądam się mojej ukochanej. Jej długim palcom na czarnej klawiaturze, długim, ciemnym rzęsom, wargom, które zaraz ucałuję...
A-Akashi-sama! *//.//* 
Mission completed ^^

9. Pisanie to twoje hobby czy zbicie czasu?
Hobby. Pasja. Życie.
Nie piszę. Tylko czasami listy do mojej matki. 
Akashi-sama traktuje listy jako pamiętnik. Jest niesamowity!! <3

10. Jakie masz przezwisko?
Zachowam to w sekrecie! Trochę tajemniczości ludzie! ;D
Akashicchi, Aka-chin, Sei, Sei-chan.

11. Czytasz moje opowiadania?
Udało mi się przeczytać jedynie one-shot z Akashim-sama...
To strata czasu. Lepiej zrobić coś bardziej pożytecznego...
Akashi-sama...! :O Jak możesz! Śpisz dziś z Kou-chan'em! *wychodzi z trzaskiem drzwi*
No pięknie...


Moje pytanka:

1. Ulubiony pairing yaoi?
2. Ulubione anime (na ten moment ^^)?
3. Ulubiona postać z KnB?
4. (do pytania 3) Czemu nie Akashi? Jeżeli on, to czemu właśnie absolut?
5. Psy czy koty?
6. Tytuł ulubionego opowiadania/one-shot'a u mnie?
7. Tęsknisz za szkołą?
8. Gdzie widzisz się za 10 lat?
9. Ulubione danie?
10. Masz jakieś mangi na półce? Jakie?
11. Chciałabyś mieć swoją dakimakurę? Z kim?


Nominuję teraz ja, tak? ^^ Hihi... *zaciera rączki* (nie będzie 11, bo aż tylu nie znam/lubię xD)
http://szalonaslashzakrecona.blogspot.com
http://tworczosc-kill-chan.blogspot.com
http://story-yuuki.blogspot.com
http://opowiadania-yaoi-oneshot.blogspot.com


Joleen :*

21 komentarzy:

  1. Lost-tost!

    Rozdzialik PRZECUDOWNY! ^^
    Levi zaprasza na randkę? Ja chcę! Jestem taka samotna ;_; (Joleen-sama weź pożycz jakiegoś boya, co? xD)

    Na miejscu Erena też miałabym dobry humor ( ͡° ͜ʖ ͡° )

    I ten koń...znaczy się Jan Krystyna :D (od teraz Jean ma nowe imię xD)
    Czemu mam wrażenie, że Jan Koniogłowy ma powiązanie z piłką od siatkówki(Mikasa)?

    Ktoś obchodzi urodzinki? Wszystkiego najlepszego Tsugami Ackerman!^^
    Moje są w najgorszy dzień życia uczniowskiego... 31 sierpnia -.- za co ja się pytam, za co?! ;_; Przez to praktycznie nigdy nie obchodzę urodzin tylko szykuję się do szkoły! *le rozpacz*

    Co do pytanek pod koniec (numerki pytań)
    1. Jesteś wegetarianką? ^^
    2. To fizycznie możliwe? xD
    4. Jaki zazdrośnik :P
    7. To chyba Youtuber... tak mi się zdaję xd
    8. Akashi-sama! Ale z ciebie napalona bestia xD

    Te pytanka które ominęłam to po prostu nie wiedziałam jak napisać ;_;

    Cóż, więc życzę weny, miłości Akashiego i pozdrawiam^^

    ~Nekosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam na razie nikogo do pożyczenia...
      - A co z Chihiro?- mruczy Seijuurou kładąc mi głowę a ramieniu.
      - No wła-! Moment... Coś wspominałam o tym, że śpisz z Kou-chanem. Wyjazd!- warczę odtrącając czerwonowłosego.
      - Nie bądź taka... Nie zaśniesz beze mnie.
      - To będę pisała do rana opowiadania.
      - Zarekwiruję ci komórkę i laptopa.
      - Tylko spróbuj, kochanie.- patrzę na absoluta z niebezpiecznym błyskiem w oczach. Chłopak przełyka ślinę i milczy.
      (czy tylko ja umiem przestraszyć "najstraszniejszego" zdaniem niektórych? ^^)

      Co do odpowiedzi/wyjaśnień:
      1. Ściślej mówiąc- weganką ;)
      2. Akashi-sama jako moja dakimakura, a ja jako "rzecz", bo Akashi-sama uważa mnie za jego własność! ;D <3
      4. Mój <3
      7. Nie wiem... o_O Pierwsze słyszę.
      8. *////.////* Bez komentarza xD

      Dziękuję za słodycze, wenę, miłość i pozdrowienia~! ^^ Odsyłam i dorzucam parę serduszek~! <3 <3 <3


      Joleen :*

      Usuń
    2. Jestem desperatką ;_; *wyjmuję z plecaka plakat z napisem "szukam chłopaka"*

      Biedny Akashi-sama...*głasku, głasku po główce* spokojnie, to tylko jedna noc, wytrzymasz!

      Wyjaśnienia na twoje wyjaśnienia:
      1. Gomen za pomyłkę. Wiem, że to się odrużnia po prostu zapomniałam :P W każdym bądź razie gratuluję postawy! Ja się złamałam po dwóch tygodniach ;_;
      2.Teraz rozumiem!:D *pac pac po głowie*
      4. Twój <3
      7. Tak jak już wspomniałam "taki mi się wydaję" :P
      8. >.<

      Arigatou :*

      ~Nekosia

      Usuń
    3. Zmieniłaś wygląd odtwarzacza? ^^
      ~Nekosia

      Usuń
    4. A co! Szaleć to szaleć! xD (tak naprawdę, to mi się nudziło jak byłam w domu załatwiać dokumenty ;p)
      Piosenki też nieco pozmieniałam... (zobacz numer 10! x'D)

      Joleen :*

      Usuń
    5. Mocarny tytuł! xD
      Idealnie dopasowany :')

      ~Nekosia

      Usuń
  2. Ooo jak miloo <333
    Dziękuje <3 :**
    A ja tobiee Weny ^-^

    Do postu ..
    E R E R III <333
    ( Leci krew krew pokój we krwi )
    Przepraszam * Zatyka)
    Były Sekszy .
    Cudem DUPA ERENKA nie boli ;-;
    ( Telefon zamiast wpisywac eren wpisuje Erekcja nooł D:)
    RANDKA ERENKA I LEVIEGO /*q*\
    Jean koński ryjku co ty ro * Patrzy jak zamyka Erenka w magazynie *
    ZABIJEEE * Wyciaga pistolet * JAK MOŻESZ ?! ERENEŁEK MA RANDKE DZISIAJ Z MIŁOSCIĄ ;-;
    I teraz reklama
    MIIŁOSC ROOSNIE WOOKÓŁ WASSS <33
    Wracamy do odcinka XD
    Dokończe komentarz przed smiercią końskiego ryjka C;
    CZEMU KRÓTKI ?!! :c
    Ale jest dla mnie ciii :3

    Praawidzwy gang to gang Joeen to gang Joleen to
    SZANUJ GO DZIECIAK DO KOŃCA SWIATA DO KOŃCA SWIATA
    Nie dziękuje za piosenke <3

    Co robisz teraz ? Calujesz sie z Akashim ? 8)
    Ja ? Siedze na balkonie * Na krzesle * pije malinową herbate i paczam na niebo . Zimny morski wiatr +herbatka + Ereri =Cud urodzinowy <3

    Jeszcze raz D Z I Ę K U J E Joleeen - senpai <3
    ~ WERY HAPI TSUGAMI <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam sprawić Ci radość w tak wyjątkowym dniu! ^^

      Wczoraj padłam na łóżko, bo byłam strasznie zmęczona po plażingu ;-/ (woda strasznie zimna, ale nic mnie nie powstrzymało przed pływaniem! ;D) Dlatego powiem co robię teraz ;) Siedzę obok Akashiego-sama, odpisuję na komenty i spoglądam w zachmurzone niebo... Idealna pogoda na pisanie! :D

      Proszę bardzo i dziękuję za wenę~! ;*


      Joleen :*

      Usuń
  3. Maaaam internet ! Huuuraaa ! I notebooka \( ̄▽ ̄) Mogę pisać komentarze !
    Póki co miałaś rację, senpai, woda ma tylko 10°C ;-; I tak się kąpaliśmy... zamoczyliśmy nogi. Pozwiedzaliśmy i poszliśmy na miasto XD Więc jestem wykończona i idę zaraz spać. ( Jeżeli znowu czytasz to rano [a tak będzie] to stosujmy poprzednią zasadę ^^)

    I Eren, poszedł do szkoły. Nie zrobili mu śniadania do łóżka D:

    - Dziś wieczorem? Przyjadę po ciebie, po szkole. Pójdziemy coś zjeść i... Miałbyś na coś ochotę? Kino? Teatr?
    - Levi... Czy ty zapraszasz mnie na randkę?- zapytałem z kpiącym uśmiechem.

    Nie kurde, brawo Erenku dostałeś order spostrzegawczego głupka! Oczywiście, przecież idziecie do kina na Pisiont twarzy Grey'a ! -,- Nie mogę z jego nie ogaru XD Takie, co jaka randka?! Rly?!
    *śmiech*
    Dziwnie się na mnie patrzyli, gdy zaczęła się uśmiechać do ekranu ಠ╭╮ಠ

    Janek ?! Ja mogłeś, go zamknąć?! TY HULTAJU ! ZEPSUŁEŚ IM SEANS WIECZORNY! IDŹ SOBIE ZNAJDŹ DRUGĄ POŁÓWKĘ KONIU ;-; (Marco się przyda XD) JADĘ DO CIEBIE I ZROBIĘ CI KUKU...
    Dobrze, spokojnie Nashiro....

    Ej, ej, ej, ej właśnie Koniowi chodzi o Mikasę? Co się jej tak naprawdę stało ? ;O
    Tyle jeszcze rzeczy musi wykonać oj... Erenie ;x :
    - Przeprosić Armina,
    - Znaleźć Mikasę i ją zostawić,
    - Pozbyć się końskiej mordy,
    - Zerwać z Cristą i odstawić ją do Ymir,
    - Upić się z Conni'm XD,
    - Wyjść za Levi'a (Levi'ego never mind),

    Ja jak najbardziej wydobrzałam i nie przeszkadza mi, gdyby było tych seksów więcej ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Wszystkiego najlepszego dla solenizantki ! ^^
    Ja muszę czekać do 13 lutego, żeby w końcu dostać obiecaną podusię z Kanekim ;____; urodziny chodźcie szybciej....

    Moje lamorożce zostały pogryzione ?! Mayu-chan ! Tak nie wolno :C
    *szloch zmieszany z płaczem*
    W takim razie wyślę cukier tradycyjnie *-* ! Oczywiście świetnie napisany, chociaż krótki ma w sobie tyle miłości :> Ja chce już następny rozdział ! 3: Senpai, naucz mnie tak pisać :< Weeeno, przybywaj !

    Pozdrawiam znad morza, zimnego jak lód :')
    Nashiro-chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej!! :D *zaciesz internetem* Senpai oraz jej absolut zawsze mają rację ;P ^^

      Nie martw się, moja rodzina już stwierdziła, że mam z głową, kiedy piszczę w nocy słuchając głosu Akashiego-sama x'D
      Kamiya-san, jesteś moim wybawicielem! <3 *składa pokłony*

      "Mi casa es su casa"- czyli Mikasa już niedługo xD Cier-pli-wo-ści! ;)
      Co to za lista?! XD "Lista rzeczy do zrobienia przed śmiercią przez ukąszenie Leviego Greya"?

      Wow! *,* Zostaniesz posiadaczką dakimakury?! :D Wybrałaś już czy to raczej będzie niespodzianka? ^^

      *odkłada kilogramy cukru do szafki w kuchni*
      Tyle miłości przybyło ostatnio w tych postach, nie? ;D Zapasy cukru się kończą... Czyżbym użyła za dużo? ;_;

      Brrr! ;D Dziękuję! <3


      Joleen :*

      Usuń
  4. Akashi-sama!! Nienawidzę cię wiesz?? *paczy słodko* Masz ode mnie przejebane za te 'To strata czasu. Lepiej zrobić coś bardziej pożytecznego...' no rozumiem, że Joleen jest ważniejsza, ale mógłbyś mnie nie prowokować? Uwierz mi, że ja znam się na nożyczkach najlepiej :P
    Dziękuje za twoje odpowiedzi Joleen.. <3
    Rozdział świetny.. Jean co ty kombinujesz hmm..? Gwałt.. nieee~ może po prostu go zamknął?? A tak wg Jean wszedł z nim do tego magazynu czy nie?? *oby wszedł*
    Tak więc cekam na cd a sama idem farbować włoski i przebijać uszki xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tak Kill-chan! Akashi-sama uważa WSZELKIE pisanie oraz czytanie opowiadań za stratę czasu. Nie bierz tego do siebie! :O
      Za karę odebrałam mu jego ulubione nożyczki i dobrze je ukryłam *do mojej szufladki za lamorożce ;D* ^^ Dodatkowo spał wczoraj z Koukim, który zdradził mi, że absolut wcale nie był z tego faktu zadowolony (dziwne prawda? o_O)!

      Proszę bardzo! ;D Teraz to ja czekam na Twoje odpowiedzi! ^^

      Jean tylko go zamknął w składziku. Eren jest tam sam ;) Z początku chciałam doprowadzić do małego gwałtu, ale zrezygnowałam z tego pomysłu... *nieprzyjemny dreszcz z powodu tego wspomnienia*

      Farbować i przebijać...? *,* Powodzenia~! ;D


      Joleen :*

      Usuń
    2. Nie powinnaś mnie nominować, ale ciii~~~
      Tutaj odpowiem.. bo nie chcę x3 robić :3
      1. Ulubiony pairing yaoi?
      O ciulu dużo tego ale tam bardzo to będzie albo AkaKuro albo Ereri.
      2. Ulubione anime (na ten moment ^^)?
      I zaś tego dużo, ale w top (moim) jest D.Gray-man.
      3. Ulubiona postać z KnB?
      Hmm.. po namyśle na pewno nie Akashi więc.. Takao :)
      4. (do pytania 3) Czemu nie Akashi? Jeżeli on, to czemu właśnie absolut?
      Akashi nie~ dlatego że jestem na niego zła :D
      5. Psy czy koty?
      Pies przyjaciel człowieka!! <3
      6. Tytuł ulubionego opowiadania/one-shot'a u mnie?
      Lost in the Darkness <3
      7. Tęsknisz za szkołą?
      Szkoła za tydzień!! Niewolnictwo wraca!! Cieszmy się!! :P
      8. Gdzie widzisz się za 10 lat?
      Gdzie?? hmm.. daleko od polski xdd
      9. Ulubione danie?
      nwm.. dużo tego, ale na pewno coś z mięsem
      10. Masz jakieś mangi na półce? Jakie?
      Servamp #1 i #1 #2 #3 Tylko kwiaty wiedzą
      11. Chciałabyś mieć swoją dakimakurę? Z kim?
      Chciałabym z Raffą z Exitus Letalis <3
      A w odp na koma:
      Taa jasne.. uwierzę ci na słowo xdd I dobrze!! te z Paryża też zabierz!! I niech tam śpi do końca życia!! :D
      Szkoda, że gwałtu nie było.. ehh.. *zastanawia się dlaczego*
      Tak po zabiegu!!! Włosy z ciemny brąz na czarne, a jeden kolczyk mam na lewej chrząstce ucha a drugi na prawnym płatku (hmm.. mam parę -czyli normalnie - ale do tego na prawym mam jeszcze jeden)

      Usuń
  5. Konnichiwa!

    Tym razem to ja we własnej osobie ^^ Instruowanie Tetsu jak ma pisać jest bardziej męczące od pisania jedną ręką ;P Poza tym jak on pisze wszystko jest sztyywne xD

    Mój Boziu, wstęp taki uroczy ^^ Erenek zakochany po uszy <3 Randka? I to chyba pierwsza :D Mrrrau ^^

    Zostaje Jean i Eren? Razem? Na osobności? Oni chcą zabić naszego szatyna czy jak?! O.o
    *kilka linijek dalej*
    Wiedziałam!!! Trzymaj się biedaczku! Zbierz się w sobie i przywal mu tak jak to zrobiłeś w Live-action!!! To było epickie :') Troche niemożliwe xd Ale epickie! *-*

    Już się nie mogę doczekać następnego rozdziału ^^ Randka i ostre lańsko *.* hehehe (〜^∇^)〜

    Pozostało mi przesłać wenę na więcej Losta! <3 Tym czasem lecę jakoś dokończyć rysunek Edzia lewą rączką ^^ Życz mi szczęścia xD

    Całuję i pozdrawiam c(^°^c)

    ~Zuzia

    (Ps. Liebstera wstawię przy okazji następnego postu ^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konbanwa~! ^^

      Mała przerwa w pisaniu ostatniej części wakacyjnej historii xd Już nie mogę się doczekać publikacji! ;D
      - Nie dokończyłaś ani nie sprawdziłaś jeszcze tekstu...- przypomina mi Akashi-sama czytając w łóżku książkę.
      - A ty skąd to niby wiesz?- pytam spoglądając na niego podejrzliwie.
      - Mam dostęp do wszystkich twoich notatek, kochana. Kiedy śpisz poprawiam co nieco...
      - Słucham?! Tylko mi nie mów, że zepsułeś moje ociekające cukrem opowiadanko AkaFuri! :O
      - Żartuję przecież, ty moja fanatyczko AkaFuri...- mruczy powracając do swojej książki.

      *wzdycha* Nie łatwo jest z trzema chłopakami pod jednym dachem :-/ xD

      Co do Losta-Tosta... Czy ma ktoś klaustrofobię? o_O Erenek sam w ciasnym, ciemnym składziku... Ciągle dręczy mnie ten gwałt z Jean'em -,- Daj mi potem znać, co myślisz o tym pomyśle! ;D

      Dziękuję za~:
      1) to nie ma już tego małego, niebieskiego stworka zwanego "cieniem" o_O
      2) wenę na Lost ^^
      3) słodziki do Takałka-Kakałka ;D
      4) całusy i pozdrowienia~ <3

      Nie forsuj drugiej rączki! ;,( Kto mi będzie takie wspaniałe dzieła rysował?! ;o No ale skoro się upierasz, to powodzenia~! ^^ ;*


      Joleen :*

      Usuń
  6. Jeeej jak słodko *-*
    Levi zaprasza Erena na randkę? :o Coś takiego C: To chyba będzie ta pierwsza? ^^

    Eren przez to żeś cały mecz bujał w obłokach musiałeś zostać z tym koniem...
    Koniu zabije za zamykanie Erena...
    Coś mi się wydaje, że Levi nieźle się wkurzy i coś mi się wydaje, że może spotkamy wreszcie Mikasę (nie żebym tęskniła za nią jakoś specjalnie xD )

    Lost-tost superowy, tylko trochę króciutki :)

    Weny życzę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Levi taki dżentelmen... Chociaż nie! Przecież wyseksił Erenka przed pierwszą randką! ;O To niedopuszczalne! Prawda...? o_O

      Koniuch dopiero zaczyna ^^ Dajmy mu się rozkręcić... ;D Co do Mikasiątka, jeszcze trochę czasu zejdzie, zanim się pokaże... :-/

      Dziękuję~! <3


      Joleen :*

      Usuń
  7. Omfgg, *nowa czytelniczka przyszła, hehe*.
    Piszesz naprawdę świetnie. Czekam na kolejnego Lost'a, kochana!
    I mój Levi Erenka na randkę zaprasza? Ale się porobiło.
    Niech pójdą na 50 warzyw gienia. Potem będą mieli z czego brać przykład przez ten tydzień!
    Niedługo będę musiała założyć sobie google, bo na anonimie słabo. : (((
    Życzę Ci duużo weny!
    *żona pedancika Leviego odmeldowuje się!*
    Tak będę się pospisywała do czasu aż zrobię konto gogelka, hihi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, witaj nowa czytelniczko/komentatorko! ^-^

      Och, dziękuję za pochwały! *//.//* Jestem wzruszona!

      "50 warzyw gienia"? XD Będą robili notatki niczym pilne studenciaki!

      Też tak sądzę :) Założenie konta zajmuje jakieś dwie minutki (jeśli wiesz jaki chcesz mieć nick, żono pedancika Leviego ;D).

      Dziękuuuję i pozdrawiam serdecznie~! ^^


      Joleen :*

      Usuń
  8. Nie ma mnie chwilkę a tu seksy, randki i zamykanie w magazynie.
    SZCZĘŚCIE
    OHOHOHO
    Nareszcie doszło do (murasaki)barabara!
    OHOHOHAHAHAHAHAEHEHEHEIHIHIHIHI
    Odbija mi
    Levi
    Levi
    Levi
    KC LEVI
    KC EREN
    KC JEAN POMIMO TO, ŻE ZAMKNĄŁEŚ ERENA W MAGAZYNKU
    Czekaj... Co?
    Randka
    Co z randką?
    Jean...
    Jean...
    Jean...
    Masz wpierdol i to ostro
    OSTRO
    Ma być randka bo wkurw będzie
    I ten wkurw odbije się na moim biednym koniku... Jean, wracaj się i otwórz ten magazynek!
    Żean! Ty smato
    Bosz
    Co za niewychowany ogier.

    Ogólnie to zejebioza, sexy(<3)
    Życzę weny i pozdrawiam zimniutko (Za ciepło, żeby pozdrawiać cieplusio! xd)

    ~KalteMir~
    ~Nie chcę mi się logować~
    ~Wybacz~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie się szlajałaś w takim razie? xD Tyle się działo...! ;)

      Jean- nieokiełznany ogier, trudny do okiełznania! ;D Gdzie Mikasa, kiedy jest potrzebna?!

      Dziękuję (<33). Wena i chłodne pozdrowienia również przydatne! ^-^

      Wybaczam ;) (dobrze, że się podpisałaś, bo w zgadywaniu dobra nie jestem xD)


      Joleen :*

      Usuń