sobota, 8 sierpnia 2015

Nagroda/Zamówienie Alex!

Opowiadanie yaoi- Aomine Daiki x Kagami Taiga

UWAGA +18!!!





- Aomine! Podaj mi tamtą gazetę!- zwrócił się Kagami do niebieskowłosego siedzącego na drewnianej podłodze w białej bokserce i ciemnych, krótkich spodenkach. Chłopak otworzył oczy i sięgnął po magazyn sportowy, który podał Taidze. Gdy dostał przedmiot w ręce, od razu zaczął się nim wachlować.
- Przecież mamy włączony wentylator. Na jaką cholerę wachlujesz się gazetą?- prychnął niebieskooki.
- Odwal się. Zaraz się rozpłynę i wsiąknę w tą pieprzoną kanapę...- odwarknął Kagami. Daiki odwrócił głowę do leżącego na sofie kochanka, który miał na sobie czarną koszulkę z krótkim rękawem oraz szare szorty.
Tamtego letniego dnia w całym mieście ogłosili nawałnicę upałów i prosili, aby nie wychodzić z domów. Za oknem słońce prażyło niewyobrażalnie. Asfalt mógł robić za rozżarzone węgle, natomiast wszelkie zbiorniki wodne za gorące źródła. Niestety Daiki nie miał o tym pojęcia i rano, po krótkim joggingu postanowił odwiedzić Kagamiego żeby zaproponować chłopakowi zagranie z nim w kosza. Udało mu się uniknąć upału, ze względu na wczesną porę dnia. Dopiero gdy dochodził do jego domu, zauważył iż prawie cały się wręcz topił. Młodzi mężczyźni nie mieli siły na jakiekolwiek czynności umysłowe, czy ruchowe. Siedzieli razem w salonie Kagamiego i próbowali choć trochę ochłonąć. Mieli włączony duży, biały wentylator oraz pili hektolitry schłodzonej wody. Od czasu do czasu brali też zimny prysznic.
- Kurna... Zagrałbym w kosza...- westchnął Aomine i potarł wilgotne czoło dłonią.
- A ty jeszcze swoje? Zobacz jaki tam jest skwar!- Taiga wskazał za okno.
- No przecież wiem!- mruknął Daiki. Nagle odsunął się od kanapy i zdjął swoją bokserkę, rzucając ją w kąt pokoju.
- Co robisz?- zapytał Kagami przyglądając się nagim, umięśnionym plecom chłopaka.
- Jest gorąco w chuj. Ciuchy mi przemokną. Radziłbym tobie zrobić to samo...- zaproponował spoglądając w jego stronę z zadziornym uśmiechem.
- H-Hentai...- szepnął w odpowiedzi speszony Taiga. Niebieskowłosy już miał się odgryźć lub sprawić żeby zawodnik Seirin zawstydził się jeszcze bardziej, ale kątem oka dostrzegł jak Kagami się porusza i również zdejmuje swoją koszulkę. Nieco zdziwiony przesunął wzrokiem po torsie kochanka.
- Nieźle, tygrysie.- uśmiechnął się jeszcze zadziorniej niż wcześniej, pokazując rządek białych zębów.
- I'm working out a lot.- odpowiedział czerwonowłosy z dumą.
- Hah?! Teraz wzięło ci się na angielski?- warknął Aomine i oparł głowę o kanapę. Kagami odwrócił się na bok i wczepił palce w jego włosy.
- You don't have any idea... How sexy and cute you look right now.- wymruczał Taiga z szerokim uśmiechem.
- Halooo! Tłumaczenie, ciołku! Przestaw się na "nihongo"! Ni-hon-go!- zawołał Daiki rozkoszując się dotykiem ukochanego.
- Just a moment... You look so freaking hot and i want you so bad... Holy shit. But it's still way too hot to go to the bed...- mówił dalej Taiga, po czym westchnął i położył głowę na oparcie kanapy.
- No więc?- ponaglił Aomine, gdy zauważył, że chłopak skończył mówić. Kagami posłał mu swój uśmiech i przymknął powieki. Po chwili poczuł jak Daiki usiadł na nim okrakiem.
- Oy-!- zawołał czerwonowłosy.
- Bądź grzecznym tygryskiem i przetłumacz mi, co przed chwilą mówiłeś.- rozkazał. Taiga przełknął ślinę i skierował wzrok na prawie nagie ciało chłopaka. Zapragnął je dotknąć, poczuć, a nawet posmakować. Nie mógł się uspokoić. Nie wiedział czy to przez gorączkę, czy może...
- Jak wolisz.- odezwał się Aomine, po czym pochylił się nad nim i podgryzł jego obojczyk.
- Co ty robisz, baka?! Jest zbyt gorąco na...!- próbował go powstrzymać Kagami.
- I za moment zrobi się jeszcze bardziej...- wyszeptał w szyję ukochanego.
- Aho! Puść mnie!- warknął Taiga pragnąc się wyswobodzić.
- Ani mi się śni.- odparł zdejmując szorty swojego towarzysza.
- Ao-mine...!- zawołał czerwonowłosy, gdy Daiki złapał niespodziewanie za pośladki chłopaka.
- O co chodzi, Taiga-chan? Chyba nie powiesz mi, że tego nie chcesz.- mruknął wprost do jego ucha. Całe ciało Kagamiego przeszedł dreszcz.
- Tsk... baka...!- jęknął zawodnik drużyny Seirin, czując jak niebieskooki coraz bardziej na niego napiera.
- Rób... co chcesz.- odpowiedział z kapitulacją czerwonooki. Aomine zdjął ich bieliznę, a następnie zaczął szukać lubrykanta w swojej torbie, którą zostawił przy drzwiach wejściowych.
- Mam.- oznajmił wchodząc do salonu, gdzie czekał na niego Taiga w dosyć lubieżnej pozycji na sofie. Jego nagie, wilgotne ciało oraz zamglony i spragniony wzrok... Daikiemu aż zaschło w gardle. Czy on zawsze wygląda tak na co dzień? Cholera...- pomyślał kierując się w stronę chłopaka.
- Mówiłeś, że przyszedłeś ze mną pograć, a okazuje się, iż masz wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy.- prychnął Kagami spoglądając na przedmiot w jego dłoni.
- To był tylko pretekst. Chciałem później iść z tobą pod prysznic...- niebieskooki podrapał się po karku oraz odwrócił wzrok. Dlaczego akurat teraz udaje nieśmiałego?- przeszło Kagamiemu przez myśl.
- Nasty!- roześmiał się Taiga rozładowując napięcie.
- Już chyba mówiłem coś o angielskim, co nie?- wspomniał Daiki na nowo zbliżając się do kochanka z niebezpieczną iskrą w ciemnoniebieskich oczach.
- A co jeżeli robię to z premedytacją?- uniósł jedną brew Kagami.
- Ty...!- uśmiechnął się Aomine. Po chwili czerwonowłosy przyciągnął chłopaka do siebie i złączył ich wargi w namiętnym pocałunku. Następnie Daiki zaczął go przygotowywać...
- Zimne!- jęknął Taiga czując palce niebieskookiego.
- Serio?- zdziwił się Aomine.
- T-Tak!- krzyknął z przyjemności. Ich spojrzenia się skrzyżowały. Daiki usadowił się pomiędzy nogami ukochanego, a po krótkiej chwili już się z nim połączył...
- Aomine!!- Kagami oplótł go nogami w pasie, przybliżając jeszcze bardziej do siebie.
- Tygrysie... Tracę przy tobie rozum... Czujesz to samo?- zapytał wpatrując się w czerwone oczy chłopaka. Taiga powoli kiwnął głową i objął niebieskowłosego za szyję.
- Nie mogę przestać... Co się ze mną dzieje?- przyspieszył swoje ruchy Daiki.
- It's... This is... Heat!!- zawołał Kagami zanim doszedł razem z kochankiem. Leżeli chwilę w swoich ramionach, w całkowitym bezruchu.
- Powinniśmy wziąć prysznic...- odezwał się lekko zachrypniętym głosem Taiga.
- Tylko jeżeli pójdziemy tam razem.- wymruczał zawodnik Too i pocałował jego żuchwę.
- No przecież! Ktoś musi mnie zanieść!- zażartował czerwonowłosy. Nagle w niebieskich oczach zabłysły iskierki.
- W takim razie, chodźmy Taiga Hime!- zawołał biorąc Kagamiego na ręce.
- C-Co?! Aho! Nie! Przestań! Aomineee~!!- krzyczał wniebogłosy, a głośny śmiech Daikiego roznosił się echem po całym mieszkaniu.
Taki mały dodatek ^^




 *****


 Witam drogą Alex oraz fanów AoKaga! ;)


Szczerze się ucieszyłam z tego zamówienia! ^^ Sama shippuję AoKaga! ;D

Większy problem miałam z wymyśleniem historii. Dużo pomysłów wpadło mi do głowy, ale to właśnie ta "letnia gorączka" najbardziej przypadła mi do gustu.

Mam nadzieję, że one-shot Ci się spodobał i jesteś zadowolona! ^^

Razem z Akashim-sama przesyłamy pozdrowienia i tony serduszek~! <3 <3 <3


Joleen :*

24 komentarze:

  1. Joleen-senpai :c
    *Biegnie jak najszybciej jak może * znalazłam bloga...gdzie...Bożeno....gdzie..












    *drastyczna muzyczka*








    GDZIE SĄ TWOJE OPOWIADANIA!
    Chwilowo znalazłam LITD i TMHTL
    ( Lost in the Darkness) ( Teach me how to love ) :c
    Jak ja to zobaczyłam ( wszyscy u mnie spio pisze to o 1:02)
    ,,SŁUCHAM >.< ?! JOLEEN-SENAPI UKRADŁA JAKAS ZD$@! WYBIJE JĄ JAK TYTNÓW ;-; "
    To było straszne D:
    I czekam na 28 rozdział ^-^

    (cieszysz się,że ciebie o tym poinformowałam ?? c; )
    I TAK JESTEM GRZECZNA XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słu-Słucham?! O.O *ostrzy nożyczki*

      Kochana Tatsumi, mogłabyś wskazać mi drogę do tej złodziejki? Chętnie wybiorę się do niej z Akashim-sama i napiszę parę słów...

      Dziękuję, że mnie powiadomiłaś! Cała się aż zdenerwowałam -,- A taki miał być piękny, niedzielny poranek...
      Widzę, że jesteś grzeczna ^^ ;) Oby tak dalej!


      Joleen :*

      Usuń
    2. Hai hai :c

      http://silwaereri.blogspot.com/

      Usuń
    3. i jak ? :o
      ( Jestem ciekawa XDDD )

      Usuń
    4. Na razie żadnego odzewu z jej strony. Dałam jej określony czas (do jutra) żeby zdjęła moje opowiadania. Jeżeli tego nie zrobi, naśle na nią Akashiego-sama ^^ (oraz administratorów)

      Joleen :*

      Usuń
    5. będzie sie działo XDD
      Joleen-senpaii T.T
      KIEDY
      28
      ROZDZIAŁ T.T ?!?!?!?!
      Umieram bez niego patrze codziennie miljony razy :cc
      ( I tak czekam na dokończenie głownej historii XD )
      Jestes leniwa i to strasznie D:

      Usuń
    6. *mruga, mruga*
      Ja leniwa? JA?!
      Za to Ty niegrzeczna! :O
      *foch 4ever* -,-

      Joleen :*

      Usuń
    7. PRZEEPRASZAAM :c * Lecą jej łzy *
      Tylko chce ten 2 rozdział i ,żeby cos sie stało ( np.. Levi dradził Erenkaa :c XDD z dziewczyną . JAK BY TO WYGLĄDAŁO XDD Eren sie obudził wieczorem i chciał sie napić zarzymał si przed drzwiami . zobaczył piękną dziewczyne wchodząca do pokoju Pana ukochanego XDD ( Levi chciał jej dać dokumenty ) A ona zaczeła go calować i zamkneła drzwi chciala z nim wiesz co XDD . Eren załamane serce spakował sie i uciekł z domu :O !!! )
      Ja chce moej głown opowiadaniee :ccc


      PRZEPRASZAM BARDZOO :c

      Usuń
    8. No już dobrze, dobrze *głasku, głasku po głowie* Tym razem wybaczę, ale niech wszyscy wiedzą, że mam w sobie po części charakterek Akashiego-sama... Co nie wróży nic dobrego.

      Rozdział będzie... jeszcze nie wiem kiedy, ale będzie :p Przed tym wydarzeniem pojawi się jeszcze kolejna część wakacyjnego opowiadania z moim ukochanym czerwonowłosym i jego kolegami ^^


      Joleen :*

      Usuń
    9. Czyli jednak będzie * usmiecha sie jak głupia XD*
      Ale...Będzie cos sie złego wydarzyło ?XDD ( np co ja napisałam :'))) )
      Tsa..wczoraj beczłam czytałam smutne opowiadanie kiedy Levi umarł .. Wczesniej Erwin go zgwałcił a Eren z nim sie kochał ;-;
      Tsaa....

      Usuń
  2. Ohayo~! :)

    Wczorajszy dzień był okropny... Nie dość, że upał 40°C i myślałam, że się rozpłynę i jak Kagami wsiąknę w kanapę, to jeszcze jeden element cosplay'u mi ciągle nie wychodził i w dodatku trzeba było uczyć się chemii (ah ta przyszłoroczna matura... :') ) i tak sobie pomyślałam, że wejdę na bloga Joleen-senpai i może jakiś rozdzialik Lost'a na poprawę humoru zastanę, a tu patrzę i moje zamówienie już jest :D Jak zobaczyłam to normalnie mój humor skoczył do 200% szczęścia :)


    O mamo, ale mi brakowało Aomine i Kagamiego ^-^
    Momenty, w których Kagami używa angielskiego i wkurza Aomine – płaczę ze śmiechu :D
    W sumie nie wiem, dlaczego ale tak sobie pomyślałam, że oprócz tej malutkiej irytacji ze strony Daiki'ego jest on też leciutko zawstydzony :D Nie wiem czemu tak pomyślałam. Jakoś tak :)
    Propozycja wspólnego prysznica przez Kagamiego i późniejsza odpowiedź Aomine... Rozpływam się z nadmiaru słodkości *-* *///*
    Taiga Hime - płaczę ze śmiechu xD


    *czyta, czyta notkę od Joleen-senpai* Ojej Ty też shippujesz AoKaga? *-*
    Kolejna radość. Nie jestem sama. W końcu tak trudno jest znaleźć kogoś kto też im shippuje. ^-^
    Co do wymyślenia historii, to wiedziałam, że sobie poradzisz :) Mi też się bardzo, bardzo, bardzo spodobał ten pomysł ^-^ *dużo cukru* ;) Tak bardzo pasuje do panującej na zewnątrz okropnie wysokiej temperatury... C:
    Mówiąc w kilku słowach. Prawie przez całego one-shot'a śmiałam się :) uśmiech nie schodził mi z buzi, nawet jak pisałam ten komentarz :) Opowiadanie genialne, super, świetne, normalnie kocham, jestem zachwycona <3 <3 ^-^ *jeszcze więcej cukru* :)

    Dziękuję i ja również przesyłam pozdrowienia i serduszka! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O-ha-yo~!! ;D ^^

      Zgadzam się w zupełności. Upał aż nieznośny -,- *niuch, niuch* Wyczuwam biol-chem? ^^ Ja zamiast chemii, walczę z biologią! :O A raczej taki mam zamiar, bo przez ten skwar aż ciężko mi było myśleć... Jeszcze słówko co do szkoły... Najwidoczniej jesteśmy w takim samym wieku! ;D ^^ Matura w 2016? *high five*

      Cieszę się niezmiernie, że one-shot poprawił Ci humor i jesteś zadowolona! No bo o to głównie chodziło! ;D

      Dziękuję za cukier~! Cukru nigdy dość! *dosypuje do herbatki, dla Akashiego-sama też wystarczy ^^* Oczywiście za serduszka i pozdrowienia również dziękuję! ;)


      Joleen :*

      Usuń
    2. Tak, dokładnie biol-chem c: i ta matura 2016 *high five* ^^

      Usuń
  3. Dobry wieczór o(≧▽≦)o
    Znalazłam dziś twojego bloga i od razu musiałam przeczytać całe twoje Haikyuu i AkaFuri. Tak, wiem, że piszę pod złym postem, ale mam nadzieję, że mi wybaczysz droga Autorką *paczy z nadzieją* Podoba mi się, że nie zrobiłaś z Akasia psychopaty, który znęca się na Furim, bo po takich fanfiction mam uraz do tego pairingu.
    Jeśli chodzi o Haikyuu i Shingeki to masz w planach rózwież jakieś inne pairingi?
    Mam teraz bardzo, ale to bardzo ważne pytanie do Ciebie i Alex-san. WY SIĘ JUŻ UCZYCIE DO MATURY? W tym momencie czyje się całkowicie nieodpowiedzialna, ba ja nawet notatek nie przejrzałam, myśląc, że mam jeszcze czas, chyba muszę się wziąć za naukę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry~! ;D

      Wybaczam, wybaczam. Akashi-sama nie jest psychopatą! :O Miał po prostu trudne dzieciństwo i rozdwojenie jaźni! Co do Kou-chana... Czasem się nad nim znęca ^^ (ale nie bardziej niż nad Mayu-chan... xD)

      Raczej nie :-/ Chociaż miałam kiedyś w planach napisać pairing Tsukishima x Yamaguchi. To mój drugi ulubiony tuż po KageHina ^^ Co do SnK... w moich oczach jedynie Ereri ;D

      No już chyba najwyższa pora... Mam zamiar przeczytać sobie moją słodką cegiełkę (podręcznik od biolci), a może nawet i dwie ;P Może załóżmy grupę naukową? xD


      Joleen :*

      Usuń
    2. Wiem, że nie jest, ale bardzo często jest tak pokazany, że na punkcie Furiego na obsesje i nie obchodzi go jego szczęście, tylko to żeby był JEGO.
      Kocham YamaTsuki i IwaOi, szkoda, że nic takiego nie napiszesz...
      Dziwnie się czuje jako human w wśród biohemu :( Jutro zacznę uzupełniać matury...
      Tak załóżmy grupę i może ktoś mi wytłumaczy matmę.
      tajemnica-portretu.blogspot.com -> Mój blog jakbyś chciała zajrzeć

      Usuń
    3. Wiem o czym mówisz... Raz nawet coś czytałam, że Akashi zamknął Kou-chana w piwnicy wbrew jego woli i takie tam xd To takie okrutne! A przecież Akashi-sama jest niczym rycerz na białym koniu! *,* Przynajmniej dla mnie ;D

      Mam gdzieś napisaną połówkę wakacyjnego TsukiYama + KageHina, ale właśnie teraz chciałam się zabrać za naukę i mam jeszcze parę opowiadań na głowie... Może uda mi się dokończyć ten one-shot, jeżeli wakacyjna historia z Akashim skończy się szybciej ^^

      Łooo :O Human! Zazdro! ;D
      Na mnie nie licz ;D Z matmy również u mnie słabo, dlatego z biol-chemu wolę tą część "biol" xD

      Na razie tylko zerknęłam. Ładny szablon ^^


      Joleen :*

      Usuń
    4. W takich faniction Kouki też jest beznadziejny, zazwyczaj nie ma charakteru , jest taki "Wszystko mnie przeraża". Takie opowiadania jakoś udaję mi się ominąć, ale gorzej z doujinshi.
      Co zazdrościsz mi mojej gwarantowanej posady w Macdonaldzie? Jak każdy kto nie jest na humanie XD
      Z mojej matury najmniej przeraża mnie geografia.
      Dziękuje,niestety z szabloniarni

      Usuń
    5. Ach, ten mały chihuahua xD Też czytałam jedno takie opowiadanie. Akashi musiał obchodzić się z nim jak z jajkiem, bo gdy Kouki choćby na niego spojrzał to już trząsł się jak liść na wietrze xd

      Mmm... już zagwarantowana? ^^ Dobre i to ;) ;D
      Przecież zawsze profil można zmienić, a jak nie to wybrać taki kierunek humanistyczny, po którym są stanowiska pracy (taa... i tak każdy chce wyjechać, bo pracy nie ma xd).

      PS. "A może frytki do tego?" xD


      Joleen :*

      Usuń
    6. Ja to tam się od początku wakacji uczę chemii, bo mi właśnie nie za dobrze idzie głównie ze względu na słabą matme... :/ Ale przynajmniej ta wcześniejsza nauka poskutkowała i coś ruszyło do przodu :)
      Jestem za założeniem grupy naukowej xD A może bardziej grupy wsparcia... ;D
      Suga-san jesteś pewna swojej posady w Maku? ^^ Nie podzieliłabyś się może? :D

      Usuń
    7. Wow! :O Szacun! xD Ja przez lipiec nie rozstawałam się z telefonem, na którym pisałam opowiadania no i zbierałam owocki -,- Teraz zaczął się sierpień i koniec laby! Do roboty!

      Czyli nie jesteśmy jedyne...? *,* *high five* Matma taka niezrozumiała i parszywa... nie bardziej niż nauczycielka! ;P Może uda nam się jeszcze zrekrutować jakiegoś mózga z matmy? ^^ I wiecie co... Może uda nam się zdać maturę! :D *ach, ten entuzjazm...*


      Joleen :*

      Usuń
  4. Konbanwaaa!
    Gomen, miałam dodać komentarz już wczoraj, ale mój kochany internet postanowił mnie opuścić przez te nieznośne upały :c Zero kontaktu ze światem! :o
    Nie przedłużając...

    AoKaga... *bierze głęboki oddech* Moje zdanie o tym pairingu znasz... Jednak z opowiadaniem to już zupełnie inna sprawa! :D
    Przyznam się, że z początku nie chciałam za bardzo tego czytać, ale się przełamałam =^.^= Skoro ty dałaś radę napisać calutki shot o Tetsu, to i ja dam radę :D

    1) Idealne odzwierciedlenie mojego zachowania w takie skwary xD (Tzn. Wsiąkanie w kanapę!!! Nic więcej!!! XD)

    2) Jaaaki zaciesz jak Tygrysek zaczął gadać po angielsku xD Hahaha. Aominecchi pewnie ma jedynkę z angielskiego ;,) Nawet ja, młodsza od niego jakieś 3 lata wszystko wiedziałam! xD No i podzielam zdanie Alex, też miałam wrażenie, że jest zawstydzony :D

    3)Generalnie, mimo mojej niechęci, muszę przyznać, że baaardzo fajnie i miło się to czytało! ^^ Może nawet się przekonam do AoKaga! c: Pod koniec miałam takie "Dlaczego już koniec? Tak króciutko?", bardzo szybko mi zleciało czytanie, tak się wciągnęłam! :D

    Czy tylko ja taka młodziutka tutaj niepisząca matury? :O Skoro tak to ślę wam duuużo cierpliwości, siły i zapału do nauki!!! ^^
    A tobie Joleen, przesyłam wenę na następne opowiadanka i ściskam <3
    Lecę czytać następne opowiadanko i odpisać na maila, bo wi-fi 'pożyczone' od sąsiada xDDD Zuzia tak bardzo haker, zgadła hasło x,D
    Do zobaczenia za momencik!

    ~Zuchii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konbanwa Zuziaku! ;)

      No czekałam i czekałam! Jak w specjalnym one-shocie "Zuzia" na księcia Kuroko! xD
      AoKaga nie takie złe! ;D Ja tam jestem bardzo na "TAK"! Cieszę się, że udało mi się trochę zmienić Twoje nastawienie ^^

      Tygrysek- taki american boy xd Lans na znajomość języka angielskiego. Czarna puma- wstydzioszek, bad boy, nie potrafiący ani jednego słowa :-/ Jakieś korki dla Aho? ^^

      Na to wychodzi, Zuziaku... Nie masz czego żałować. Oj nie. Jak zauważyłaś, to grupa wspar-, naukowa ^^ powstaje i kolejne osóbki przybywają. Może znasz kogoś dobrego z matmy? Jest pilnie poszukiwany! ;D

      Będę wypatrywać kometa! ;) Jeżeli nie zasnę... Ty podstępny hakerze! Też tak chcę! :O Mi się nigdy nie udało zgadnąć -,-

      Odwzajemniam uściski i przesyłam buziaczki~! ;**


      Joleen :*

      Usuń
    2. Jak Zuzia? Czyli bardzo cierpliwie i spokojnie, jak mniemam, bo Zuzia ma anielską cierpliwość ^^ *chyba w marzeniach xd*

      Korki? No jasne! O ile nie będzie miał takiego podejścia jak przez przegraną z Seirin ;o Nie znoszę takiego zachowania xD

      Ktoś dobry z matmy? Chyba nie... :c Sama mistrzem nie jestem xd

      Hasła są zazwyczaj oczywiste xD No chyba, że nie da się ich ustawić samemu :c W moim przypadku wystarczyło wpisać imię córki sąsiadów x,D Nawet nie spodziewałam się, że zadziała ;O!

      Dziękuję, a ja życzę miłej nocki!!! <3 Idę coś pooglądać razem z Tetsu ^-^ Bye bye c(^-^c)

      ~Zuziak

      Usuń