sobota, 1 sierpnia 2015

Wyniki!

Witajcie~!



Minął "Wielki Tydzień Głosowań" konkursu związanym z Akashim i pora przedstawić zwycięzców. Najpierw może przedstawię wyniki ankiety? :

1. Miles Prower - 17 głosów
2. Zuchii Suzuya - 6 głosów
3. Alex - 4 głosy

Co do mojej opinii... Miałam straszny dylemat, bo jak już wspomniałam, wszystkie trzy (ah, ta zawrotna liczba! xD) rysunki bardzo mi się podobają. Najbardziej jednak przypadła mi do gustu praca Zuchii. Jest naprawdę niesamowita! Zawiera wszystko, co najważniejsze: pomysł, Akashiego, no i piękne wykonanie *.* Praca Miles'a również jest świetnie narysowana, tylko szkoda, że odrysowana oraz niepokolorowana... Dzieło Alex również zasługuję na pochwałę. Jako jedyna stworzyła śliczny rysunek z pairingiem AkaFuri! <3

Dlatego też, tym razem w konkursie nie będzie ani trzeciego ani drugiego miejsca. Całą trójeczkę uwielbiam za ich zapał i chcę ogłosić... zwycięstwo całej trójki! :D Tak więc... :

1. Miles Prower, Zuchii Suzuya, Alex
2. -
3. -


Jak już wspomniałam, uczestnicy mogą wybrać sobie nagrodę. Zamówienie na np. one-shot składacie u mnie na mialu, a ja w przeciągu tego miesiąca postaram się je opublikować na blogu! ^^ 


Dwa słowa od Akashiego-sama:


Do uczestników: Moi drodzy, po pierwsze, to dziękuję za udział. Wszystkie prace, jak Joleen sama wspomniała, są niezwykłe (bo to JA jestem głównym tematem). Ekhem... Zrozumcie proszę uczucia mojej ukochanej fanatyczki i dobrze rozważcie nagrody. Osobiście będę je nadzorował. Słowo Akashiego Seijuurou.


PS. Tak zdecydowałam i bardzo proszę nie mieć do mnie pretensji, czy żalu. Są wakacje, mniejsza ilość uczestników, a ja nie mam serca żeby wybierać pracy gorszej lub lepszej... (może to przez Akashiego? xD) Wybaczcie. Mam nadzieję, że wynagrodzę Wam to jak najlepiej potrafię w Waszych zamówieniach ^^


Joleen :* & Akashi ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz