niedziela, 26 lipca 2015

Konkurs - "Wielki Tydzień"

Ohayo Minna~!



Czas zgłaszania się oraz dosłania/opublikowania swoich dzieł dobiegł końca! Do konkursu zgłosiło się pięć następujących osób: Zuchii Suzuya, Lachtara "Elizabeth", Aravaena Rivaille Vannatte, Miles Prower oraz Alex.
Z pewnych przyczyn Aravaena nie mogła wysłać swojego opowiadania, a od użytkowniczki Lachtara "Elizabeth" nie otrzymałam maila z powiadomieniem o rezygnacji, czy pracą konkursową. Wielka szkoda! ;_;

Co do mojej kochanej reszty... Disgrace! Disgrace! DISGRACE!! (jak to mawia nasz absolut ^^) Akashi-sama nie będzie patrzył łaskawym okiem, oj nie! Było naprawdę wiele możliwości, a "nieobejrzenie anime" wcale nie jest żadnym pretekstem moje drogie leniuszki! -,-

Zgodnie z obietnicą, publikuję poniżej dzieła moich zdolnych i cudownych czytelników ;D
Po prawej stronie znajduje się dodatkowa ankieta, w której mam nadzieję chętnie weźmiecie udział i zagłosujecie na swojego faworyta (przypominam, że uczestnicy nie powinni głosować na siebie... w gruncie rzeczy nikt tego nie sprawdzi *przynajmniej ja nie potrafię xD*, ALE nie oznacza to niczego dobrego dla Waszego sumienia!). Oto i prześliczne rysunki (^.^)/ :


1. Zuchii Suzuya:




2. Miles Prower:




3. Alex: 




Na koniec dodam jeszcze coś od siebie ^^ Wszystkie trzy prace są WSPA-NIA-ŁE!! Z okazji tego, że jest Was aż/tylko troje, a prace baaardzo mi się podobają... już teraz macie zapewnioną nagrodę! ^^ Jednak o miejsca (złoto, srebro i brąz xD) będziecie się jeszcze ubiegać (w ankiecie oraz mojej osobistej ocenie)! ;)

Pragnę całej Waszej trójce jeszcze raz serdecznie podziękować za udział i będę trzymać za Was kciuki!! ;D Mam nadzieję, iż czas spędzony nad tymi jeszcze kiedyś puściutkimi kartkami z ołówkami w dłoniach nie był zmarnowany i... dobrze się przy tym bawiliście! ^^ Teraz pozostało tylko czekać...


PS. Uczestnicy przedstawieni są chronologicznie, według terminów dostarczenia prac.
PS. (2) Ogłoszenie ostatecznych wyników nastąpi 01.08.


Joleen :*

4 komentarze:

  1. Prace wszystkie fajne ale moim faworytem jest 2 :3 No i racja troche mało osób sie zgłosiło....Ja czekam na konkursik ErenxLevi ( mam nadzieje że zaistnieje chociażby w dalszej przyszłości xDD) to i może anonimek sie zaangażuje^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gooomeeeeeee-eee-een...!!!!
    Dalej obrzydliwie mi głupio... :l ;C

    Ale co do prac... Zuchii, zmiażdżyłaś system... Rysunek ZACZEPISTY!! ^-^

    Zaraz postaram się oddać głos w ankiecie, a tym czasem pozdrawiam gorąco - i słodko, bo cukru mam tutaj aż za dużo - z zagranicy~! ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekhem... No to z zajebistym opóźnienim przesyłam Ci gorące uściski i pozdrowienia z chłodnej Holandii!
    Wszustkiego najlepszego, zdrówka, pomyślności i dużo Akashi'ego! ;p

    Niestety, odkilku minut jest już 31, za co serdecznie Cię przepraszam, Joleen, ale nie mam zbytnich warunków, żeby korzystać z Internetu ;(

    A więc - jak tylko będę miała okazję, to wszyściutko nadrobię ;)
    Aaa jal tylko wrócę, na Aravaenie będzie coś dla Ciebie! ^-^

    Miłego Joleen! ;D

    PS. Wybacz, że życzonka takie skromne, ale je też Ci wynagrodzę. Obiecuję! ;) ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa, wstyd mi teraz ;-;
    Bardzo chciałam wziąć udział w konkursie, ale nie miałam zupełnie do tego głowy.
    Zwłaszcza, że myślę nad dwoma komiksami i mitologia słowiańska pochłonęła mnie całkowicie.
    Bardzo przepraszam :<

    OdpowiedzUsuń