piątek, 31 lipca 2015

Prawdziwy Akashi!!

Witam, moje Słodziaki~! ^^



Po tym ciekawym tytule posta, zapewne zastanawiacie się, o co chodzi. Otóż, jak już pewnie wszyscy wiedzą, wczoraj miałam urodziny (i to nie byle jakie). Grono najbliższych mi osób i spędzony z nimi czas naprawdę umilił ten wyjątkowy dzień. Niektórzy postarali się nawet uszczęśliwić mnie jakimś drobiażdżkiem, ale takiego czegoś nie spodziewałam się w życiu... Oto mój, osobisty i najwspanialszy na świecie... NAJPRAWDZIWSZY AKASHI-SAMA! *.* <3 :


Przód ^_^
Tył *,*
I te legendarne nożyczki <3


Niewtajemniczonym wyjaśnię, że jest to "Dakimakura"- poduszka z ulubioną postacią, wzrostu człowieka! (mój Akashi ma 160 cm) Może służyć do ozdoby lub (w moim wypadku ^^) do spania oraz przytulania.
Rozmawiałam z moją siostrą i dowiedziałam się paru ważnych faktów dotyczących zamówienia. Jeżeli ktoś zastanawia się nad kupnem, czy ma jakieś wątpliwości (np. co do materiału), to chętnie udzielimy rady ;) (piszcie na maila lub w komentarzu)
PS. Starałam się zrobić jakieś lepsze zdjęcia, ale pogoda za oknem wcale nie pomagała...



Ale to nie wszystko!! Moje dwie oddane czytelniczki oraz bardzo mi drogie osóbki zrobiły własne prace na cześć tego ważnego dnia! ^^ :



 Rysunek autorstwa Aravaeny ^^ Wspominała mi, że to jest właśnie jej interpretacja... mnie! ;) :D 
Jeszcze raz baaardzo dziękuję! ;*




Zuziaku... Chyba nie muszę już nic pisać, po moim mailu z wyznaniem miłości (oczywiście takiej przyjacielskiej! ;D). Dodam tylko, że jesteś niesamowicie uzdolniona i nie masz najmniejszego pojęcia, jak bardzo mnie zaskoczyłaś oraz ucieszyłaś! Dziękuję!! ;*



Myślę, że to na tyle ^^ Postaram się zaraz opublikować Wam upragniony Lost i... życzę miłego wieczoru! ;D


Joleen :*

7 komentarzy:

  1. Osobiście wielbię Akashi-sama ale.. (musi być) ostatno do moich drzwi zapukał Undertaker i tak jakoś wyszło, że prowadzi ze mną blog xDD Ale to nie ma nic do rzeczy.
    Daikamura czy jak to się tam pisze świetna <3 Rysunki też <3
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pierwsze zdanie z komenta dostajesz kurokonobasuke'owego żółwika ^^ ;D Undertaker prowadzi z Tobą bloga? o_O :O Jakim cudem?! :D

      Dzięx za pozdro 600, komentsa i do następnego! ;D XD


      Joleen :*

      Usuń
    2. Właściwie nie mam pojęcia!! Tak jakoś wyszło! Przypadek, nie sądzę. Toś mi się zdaje, że on coś knuje xDD
      I nie ma za co :D

      Usuń
  2. Przepraszam, że nie złożyłam ci życzeń, dlatego zrobię to teraz:

    Wszystkiego najlepsiejszego! Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności i dużo weny oczywiście!

    Na urodziny zrobiłam ci rysunek, ale nie mam jak go teraz przesłać dlatego zrobię to jak wrócę z wyjazdu za parę dni. Będzie to spóźniony prezent urodzinowy, ale lepsze to niż nic :) I jeszcze raz Gomen, że tak późno T^T pseplasam! *le szloch*

    Wszystkiego najlepszego
    ~Nekosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooch dziękuję za życzonka~! :D
      Nie martw się, już się przyzwyczaiłam ;) Moi znajomi albo piszą mi dziś tłumacząc się: "ale ja byłam/em święcie przekonana/ny, że to dzisiaj" albo składają mi miesiąc wcześniej! xD 30.06 to nie 30.07! ;P

      Ry-Rysunek? *.* Chyba dam radę o wszystkim zapomnieć! ;D
      Zdaję sobie sprawę z tego, ile czasu kosztuje pomyślunek i wykonanie takich prac. Dlatego zdążyłam pokochać te wszystkie dzieła, jakie od Was dostaję ^^ Dają mi tyle szczęścia... <3

      Jeszcze raz dziękuję! ;*


      Joleen :*

      Usuń
  3. Konbanwaa~! (=^・ω・^=)

    Oh... My... Gosh... Akashiiii!!! *-* Haha, czułam, że to będzie poducha xD Ale jest boska (≧∇≦), aż ci zazdroszczę!!! *-* I nawet są nożyczki :')

    To była pierwsza sprawa, druga to:
    Julciu, jaka piękna praca!!!! *-* Cudowna, po prostu cudowna!!! (☆^O^☆) Jakimi farbami to robiłaś? :D

    I powracając...
    Taaak, chyba jeszcze od nikogo nie dostałam tyle miłości za jednym razem <3 xD Naprawdę cieszę się, że ci się podoba ^^

    No nic... Ja lece czytač nowego Losta! Do zobaczenia za chwilkę! (≧ω≦)ノ

    ~Zuzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konbanwa Zuziaku~! <3


      Moja pierwsza myśl- skąd ona to wiedziała?! xD Sama nie byłam do końca pewna, ale jednak ^^ Mój Akashi-sama... *przytula i całuje podusię z uczuciem*

      Możesz jej dostać jeszcze więcej ;) Ale to po programie i dobranocce! xD

      Dobrze, postaram się odpisać jeżeli nie zasnę *zieeew* ;P


      Joleen :*

      Usuń