sobota, 11 lipca 2015

Konkurs!!

Moi wspaniali Czytelnicy! :D



Z okazji wakacji, zmian na blogu oraz moich nadchodzących urodzin (30.07) wymyśliłam dla Was coś super! ^^ Mianowicie- konkurs!!

Na czym będzie polegał?- Już Wam tłumaczę! Otóż, jak już pewnie wiecie, mam obsesję na punkcie pairingu AkaFuri oraz osoby zwanej Akashi Seijuurou (nasz absolut! ;D). Chętni do udziału mogą wykazać się twórczo, bądź artystycznie. Możecie napisać opowiadanie, wiersz, piosenkę, narysować rysunek, szkic, historyjkę, zrobić filmik (etto... no nie wiem, co tam jeszcze xd) z pairingiem AkaFuri albo samego Akashiego (nie, inne pairingi nie wchodzą w grę... przynajmniej na razie ;D).

Żeby było sprawiedliwie, prace mają pojawić się dokładnie 25.07.2015r. (osoby, które przygotują je wcześniej mogą od razu wysłać je do mnie na maila. Opublikuję wszystko w danym terminie, bez obaw :D). W ostatnim tygodniu lipca zamieszczę na blogu ankietę, a 01.08 ogłoszę wyniki na podstawie własnej oceny oraz Waszych głosów.

Swoje dzieła możecie wysyłać do mnie na maila: joleen@interia.pl, publikować na swoich blogach, kanałach, czy stronach z odnośnikiem o udziale w konkursie lub (jak kto woli) przepisać tekst w komentarzu pod postem.

No ale Uno Momento!- ktoś pomyśli. Co jest do wygrania? Za darmo nic nie ma przecież w naszym kraju! XD- Nagroda główna będzie zależała od wyboru uczestnika(ów ^^), który wygra. Ponieważ mam kilka ciekawych propozycji. Na przykład: zamówiony one-shot, krótka seria z ulubionym pairingiem (może być też jakaś wymyślona historia, nie musi być tylko z anime), opowiadanie o przygodach wygranej osoby z ulubionymi postaciami lub... możecie kazać mi wstawić więcej Lost'a xD Poza tym, jestem otwarta na propozycje! ;)

Moim zdaniem warto spróbować! Nie chodzi mi tu o jakieś wielkie dzieła, ale pomysł i dobrą zabawę! :D

Zależałoby mi również żeby się zdeklarować o udziale w konkursie jakoś przed 25.07. Proszę napisać komentarz pod postem z treścią, że chcecie uczestniczyć w tym wydarzeniu. Osoby nie posiadające kont (tzw. Anonimy)- podpiszcie się swoim nickiem!

Wszelkie wątpliwości, czy zapytania proszę sformułować w komentarzu na dole lub w mailu :)

PS. Zuziaku! Planowałam to wydarzenie już parę dobrych miesięcy temu... a Ty i tak wszystkich ubiegłaś kilka dni wstecz swoim rysunkiem AkaFuri dla mnie (;*)! XD Jeżeli będziesz chętna do udziału... zrobisz coś jeszcze do konkursu?? ^^


Ah! Zapomniałabym! Akashi-sama też chciał coś powiedzieć!

*włącza Emperor Eye* Rozkazuję Wam wziąć udział w konkursie! Inaczej wyjmę moje nożyczki!!



Joleen :* & Akashi

11 komentarzy:

  1. Chwila przerwy, mogę napisać komentarz ^^
    Pffff... Będę chętna do udziału? I to w konkursie artystycznym?
    Joleen, kochana, za kogo ty mnie masz...
    Już prawie skończyłam! xD No i tu się pojawia maaały problem... Gdyż, iż, ponieważ jesteś mi moja droga potrzebna! Muszę przeprowadzić drobny wywiad :P I teraz jak ci będzie wygodniej: napisać pytania na maila, a może tutaj, czy chcesz jeszcze gdzieś indziej? Ja się dostosuję c: tylko ok. 6 pytaniek ^^
    I świetny pomysł z tym konkursem :D Uratowałaś mnie ^^
    Miałam napad weny, ale nie wiedziałam co mam narysować. Zobaczyłam nowy wpis u ciebie: Konkurs? Hmm...
    ~czyta uważnie~
    ~przerywa~
    ~gapi się w monitor~

    3...
    2...
    1...

    *OLŚNIENIE* \(★o★)/

    ~bierze ołówek i szkicownik~
    ~daje się ponieść wyobraźni~

    I tak powstaje moje cudeńko, którym -mam wielką nadzieję- się zachwycisz xD No nic, ja już kończę, prosiłabym o w miarę szybki kontakt, bo chciałabym to dzisiaj skończyć c:
    Tym czasem ja lecę kontynuować dzieło xD
    Bye bye~! o(〃^▽^〃)o
    ~Dzuciii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam kochana moja, że będę mogła na Ciebie liczyć... Ale żeby tak szybko kończyć?! :O ;D *szok szoków* Jeszcze jedna osoba i będzie prawdziwy konkurs! XD *śmiech*

      Pytanka? Wywiad? ^^ Prawie jak celebryta-Akashi w drugim sezonie (ta scena kiedy opowiada czemu nie grał w finałach z Aomine xd). Do rzeczy! Możesz mi je podesłać na maila. Nie będę psuła niespodzianki innym ^^ (coś czuję, że kroi się coś dobrego...). Chociaż z drugiej strony... Czy to nie będzie oszukiwanie? o_O Jak myślisz? ;)

      PS. Spróbuję odpisać Ci dzisiaj, ale nie ręczę za to głową (ani Akashi swoimi pięknymi oczami) ;-/


      Joleen :*

      Usuń
  2. Coś tam narysuję, ale mam jedno pytanie.
    Akashi ma być seme czy uke? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudnie ^^ Już możemy to nazwać konkursem! :D

      Jeżeli decydujesz się na pairing AkaFuri, to naprawdę nie wiem i podziwiam, jak można sobie wyobrazić Furiego "na górze" xD Oczywiście, jak będziesz potrafiła, to bardzo proszę! ;D (dla ścisłości- wolę Akashiego jako dominującego ^^)


      Joleen :*

      Usuń
  3. Honeeey, I'm homeee! XD
    Gomen, że dopiero teraz, ale zrobiło mi się małe zamieszanie, a poza tym... Ten post zobaczyłam dopiero dzisiaj ;p
    Swoją drogą, wybacz, że jeszcze nie skomentowałam poprzednich postów... Postaram się jeszcze dzisiaj wszyściutko nadrobić ;)

    Hmmmm... *zastanawia się, rozglądając dookoła i wraca wzrokiem przed monitor*
    Wena - mode: on! xD
    -Shiiin-chaaaan...! Potrzebuję kilku informacji...! - krzyczę rozpędzając się i wakakując Modorimie na plecy, po czym dodaję spokojniej namolnym tonem - Joleen zrobiła konkuuurs~
    Opieram brodę na jego barku, a on głaszcze mnie po głowie...
    - Nie, nanodayo. - mruczy tym swoim smętnym głosem - Nie zamierzam niepotrzebnie się narażać... - milczy przez chwilę i dodaje po dłuższym namyśle - Nanodayo.
    - Ale Shin-chaaan...! Wiem, - nagle dostaję olśnienia - mam dla ciebie propozycję! Ty załatwisz mi dane, a ja dogadam się z Takao, żeby cię nie męczył, pasi?
    - Eeeehh... Niech już ci będzie, bo będziesz mnie za odmowę w koszmarach nawiedzać... - wzdycha ciężko, zgadzając się.
    - E-ech? Czy to jakaś sugestia na temat mojego wyglądu, Shin-chan!? - oburzam się teatralnie - Oh, i jeszcze jedno... NIE NANODAYOJUJ MI TUTAJ!!!

    Ekhem... XD
    Tak więc, po zażartej dyskuji z panem Marchewką, potwierdzam swój udział w konkursie i (po nadrobieniu zaległych komemtarzy) zabieram się za robotę! :D
    Aaa co wymyślę, to już zobaczysz później... ;D x)

    Miłego, Joleen! ;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym naprawdę zdziwiona, gdybyś nie brała udziału! xD Liczę na Twoje dzieło! ;) ^^

      PS. Tylko żeby Shin-chan nie zdobył Ci jakiś fałszywych danych! :O i niech się nie "znanodayouje" xDD


      Joleen :*

      Usuń
  4. Etto... Biorę udział w konkursie. Tak, wiem. Chłopak bierze udział w konkursie, niecodzienne, prawda? Ale, w końcu... Czemu by nie? A tak po za tym, czytam Twojego bloga na bieżąco, tylko nie komentuję postów, bo jestem na tyle leniwy, że po prostu mi się nie chce XD
    Także, ja już podsyłam na email mój rysunek Akashi'ego, który wcale nie jest do niego podobny, ale to szczegół, na który nikt i tak nie zwróci uwagi x')
    Pozdrawiam!~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, to dosyć nietypowe, ale tym bardziej mnie to cieszy! :D

      Zerknęłam na Twoją pracę. Muszę potwierdzić, że szkic w dosyć małej skali przypomina Akashi-sama, ale... spodobał mi się ;D Twoja praca oczywiście zostanie opublikowana ;)

      Co do lenistwa, mogę jedynie pogrozić palcem za śmierdzące lenistwo, ponieważ każda opinia, czy wsparcie jest dla autora ważnym elementem prowadzenia bloga, ale nie mogę przecież do niczego zmuszać ;)

      Pozdrawiam serdecznie!


      Joleen :*

      Usuń
    2. Nie, nie, nie, nie! Rysuję od nowa! Za cholerę mi się nie podoba, więc spróbuję jeszcze raz. Myślę, że to nie problem XD Jestem zmienny jak kobieta normalnie D:
      Oy, oy, przepraszam. Taki niestety jestem. Leniwy, głupi, pusty, wredny i tak dalej mogę wymieniać epitety obrażające mnie. No cóż, mam niską samoocenę.
      Także ja się biorę do roboty, a ty spodziewaj się jutro nowego rysunku xD
      Miłego~

      Usuń
    3. Skoro tak uważasz, to proszę bardzo! ^^ Spokojnie, na wysłanie swojej pracy masz jeszcze sporo czasu. Dokładnie powyżej tygodnia ;)

      Powodzenia życzę! ^^


      Joleen :*

      Usuń
    4. Nie rozmyśliłam się i nadal chcę wziąć udział :)

      Usuń